Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 grudnia 2010 r.
18:13
Edytuj ten wpis

Trasa Zielona skrócona? Budowa nowego odcinka zagrożona

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 28 A A

Magistrat zastanawia się, czy nie zrezygnować z budowy odcinka Trasy Zielonej biegnącego między nowymi blokowiskami na Czubach a torami kolejowymi przy Starym Gaju. Część urzędników uważa, że jej rolę może przejąć ul. Jana Pawła II.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Cały artykuł czytaj na stronie MOJEGO MIASTA LUBLIN:

Trasa Zielona w Lublinie: Ostatni odcinek arterii może nigdy nie powstać


Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
GrzechuVolumMasters / 7 lipca 2011 o 19:55
0
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np ten pierwszy co jest na obwodnicy piask)tu jak jest skrzyżowanie jp2 z granitową i dalej wzdłuż osiedla zrobić lekki łuk i dalej do kraśnickiej tak jak sie kończy trasa zielona (z wiaduktem na końcu oczywiście;).I wten sposób nikt nie bedzie narzekał na hałas na korki na wycinanie lasu i inne pierdoły a trasa zielona powstanie ale w części:D
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np... rozwiń
Avatar
cancer / 29 grudnia 2010 o 17:53
0
Planowanie układów komunikacyjnych nie jest zadaniem urzędników, nawet jeśli piastują urząd prezydenta miasta. Jest to domena specjalistów od komunikacji (gdzie ich szukać w Lublinie?)I tak powinno być. Zaplanowana trasa zielona w planie miasta znajduje się od dziesięcioleci i jest corekt. Budowa to co innego. Władze miasta winny zająć się budową etapami. W pierwszej kolejności przebudować skrzyżowanie z ul. Fabryczną i al. Unii Lubelskiej i dalej po kolei na zewnątrz miasta, w miarę posiadanych środków. Stadion przy Krochmalnej nie ma racji bytu bez trasy zielonej.
Avatar
malone / 29 grudnia 2010 o 17:45
0
obejdzie sie bez tej trasy juz pociagi nie dają mi spokoju cały dom sie trzesie tylko tego g..wa jeszcze brakowało narutowicza nadbystrzycką niech przebudują bo godzine sie na hempla w szczycie z górek jedzie.
Avatar
rola / 29 grudnia 2010 o 16:55
0
Nie dla budowy zamiast lasu i pod lasem!!!
Avatar
sss / 29 grudnia 2010 o 16:49
0
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

Obiecali trasę Zieloną to niech teraz ją budują, szkoda że nie ma przepisów regulujących niedotrzymanie obietnic wyborczych.
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

rozwiń
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:32
0
tamtędy idzie już uzbrojenie terenu.powstało w latach 1990-94. miał tam byc dworzec zachodni i szybka kolej na wschód lublina. do tego trzeba wrócic. tam nawet wybudowano torowisko pod perony. poręba się rozbudowuje i ta obwodnica jest konieczna
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:25
0
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby TIRY nie musiały się pchać do centrum
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby... rozwiń
Avatar
KH / 29 grudnia 2010 o 13:24
0
Niech na razie skończą budowę odcinka, który jest tzw polską tymczsówką. Zygzaczek w stronę Unii Lubelskiej, gdzie codziennie "wypada" przynajmniej jeden samochód. Rury pod TZ pękają kilka razy w roku. Partactwo, którego nikt przez 4 lata nie naprawił!
Avatar
freaq / 29 grudnia 2010 o 12:09
0
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać teren... rozwiń
Avatar
lola / 29 grudnia 2010 o 10:59
0
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje..... ale wtedy niestety np. pechowo pieniędzy zabraknie, lub jednego z wymaganych pozwoleń. Kiedy już jedno i drugie zanalizują i załatwią, to okaże się, że projekt ma błędy w dokumentacji a wykonawca jest najtańszy ale wysoce nierzetelny. Dodatkowo, 'ze względu na wyjątkowy profil terenu' inwestycja musi trwać znacznie dłużej niż jest to konieczne na świecie (patrz ul.Krańcowa lub remont mostu na Bystrzycy). Suma summarum za kolejne dwa pokolenia (czyli razem cztery) urzędnik magistratu PRZEANALIZUJE, zaplanuje i zrealizuje tych kilka kilometrów jezdni - ale wtedy Lublin będzie już liczył mniej niż 200 000 mieszkańców, w większości urzędników, lekarzy, prawników oraz pozostałych do obsługi w/w wymienionych.... i komu będzie to potrzebne!??!!?
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje........ rozwiń
Avatar
GrzechuVolumMasters / 7 lipca 2011 o 19:55
0
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np ten pierwszy co jest na obwodnicy piask)tu jak jest skrzyżowanie jp2 z granitową i dalej wzdłuż osiedla zrobić lekki łuk i dalej do kraśnickiej tak jak sie kończy trasa zielona (z wiaduktem na końcu oczywiście;).I wten sposób nikt nie bedzie narzekał na hałas na korki na wycinanie lasu i inne pierdoły a trasa zielona powstanie ale w części:D
Ale Wy macie problemy...Jeśli trasa zielona nie będzie dokończona (przedłużona od krochmalnej do kraśnickiej)to przynajmniej powinni połączyć ją do krochmalnej i zrobić estakadę (tak aby z kierunku jp2 wlatywało się w krochmalną) dalej poprowadzić nadbystrzycką nad jp2(nad tym piekielnym rondem).Następnie jp2 poprowadzić pod rondem (tak aby filaretów przebiegało nad jp2)tak jak to jest Witosa pod kraśnicką , i dalej zrobić kolejną estakadę na rondzie z armi krajowej w kierunku kraśnickiej.Dodatkowo można jeszcze zrobić jakiś fajny wiadukt(np... rozwiń
Avatar
cancer / 29 grudnia 2010 o 17:53
0
Planowanie układów komunikacyjnych nie jest zadaniem urzędników, nawet jeśli piastują urząd prezydenta miasta. Jest to domena specjalistów od komunikacji (gdzie ich szukać w Lublinie?)I tak powinno być. Zaplanowana trasa zielona w planie miasta znajduje się od dziesięcioleci i jest corekt. Budowa to co innego. Władze miasta winny zająć się budową etapami. W pierwszej kolejności przebudować skrzyżowanie z ul. Fabryczną i al. Unii Lubelskiej i dalej po kolei na zewnątrz miasta, w miarę posiadanych środków. Stadion przy Krochmalnej nie ma racji bytu bez trasy zielonej.
Avatar
malone / 29 grudnia 2010 o 17:45
0
obejdzie sie bez tej trasy juz pociagi nie dają mi spokoju cały dom sie trzesie tylko tego g..wa jeszcze brakowało narutowicza nadbystrzycką niech przebudują bo godzine sie na hempla w szczycie z górek jedzie.
Avatar
rola / 29 grudnia 2010 o 16:55
0
Nie dla budowy zamiast lasu i pod lasem!!!
Avatar
sss / 29 grudnia 2010 o 16:49
0
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

Obiecali trasę Zieloną to niech teraz ją budują, szkoda że nie ma przepisów regulujących niedotrzymanie obietnic wyborczych.
Budować, budować i jeszcze raz budować, dróg nigdy za wiele. Bez budowy infrastruktury nie będzie rozwoju miasta. Niech te wodolejstwo się skończy, bo niedługo nie będzie jak pojechać, bo wszędzie będą korki. Wybudowanie każdego nowego osiedla, powinno się wiązać z rozbudową istniejących dróg!!! i to niech odpowiedzialni ludzie wezmą sobie do serca, bo nie po to pracują w urzędzie aby takie problemy wychodziły.
Kto wybudował bloki to niech montuje teraz ekrany akustyczne, bo chyba droga była wcześniej na planach.

rozwiń
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:32
0
tamtędy idzie już uzbrojenie terenu.powstało w latach 1990-94. miał tam byc dworzec zachodni i szybka kolej na wschód lublina. do tego trzeba wrócic. tam nawet wybudowano torowisko pod perony. poręba się rozbudowuje i ta obwodnica jest konieczna
Avatar
Gość / 29 grudnia 2010 o 13:25
0
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby TIRY nie musiały się pchać do centrum
[quote name='freaq' timestamp='1293620969' post='412969']
Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
[/quote]

Oczywiście że trasa powinna biec przez Janowską, tam są tereny pod inwestycje które powinny być na obrzeżach miasta żeby... rozwiń
Avatar
KH / 29 grudnia 2010 o 13:24
0
Niech na razie skończą budowę odcinka, który jest tzw polską tymczsówką. Zygzaczek w stronę Unii Lubelskiej, gdzie codziennie "wypada" przynajmniej jeden samochód. Rury pod TZ pękają kilka razy w roku. Partactwo, którego nikt przez 4 lata nie naprawił!
Avatar
freaq / 29 grudnia 2010 o 12:09
0
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać tereny pod względem inwestycyjnym pod miastem, a nie ułatwiać tranzyt przez centrum, gdzie jest ciasno i nic się nie da wybudować wokół tych nowych dróg.
Zbudowanie TZ pod lasem miałoby sens wtedy, gdyby tam było dużo miejsca na inne inwestycje. Oczywiście taka trasa za Bursztynową ułatwi wyjazd z miasta, ale też ułatwi wjazd. Powstanie TZ wg obecnych planów nie przyczyni się do rozwoju Lublina, a jedynie ułatwi podróż mieszkańcom okolicznych miejscowości. Rozładuje to korki na JPII ale zwiększy ruch w centrum i w kierunku wschodnim. Lepiej byłoby zbudować ją wzdłuż Janowskiej i dalej do Trojaczkowic i w drugą stronę do Abramowic. Trzeba ruch wyprowadzać poza miasto jednocześnie ożywiać teren... rozwiń
Avatar
lola / 29 grudnia 2010 o 10:59
0
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje..... ale wtedy niestety np. pechowo pieniędzy zabraknie, lub jednego z wymaganych pozwoleń. Kiedy już jedno i drugie zanalizują i załatwią, to okaże się, że projekt ma błędy w dokumentacji a wykonawca jest najtańszy ale wysoce nierzetelny. Dodatkowo, 'ze względu na wyjątkowy profil terenu' inwestycja musi trwać znacznie dłużej niż jest to konieczne na świecie (patrz ul.Krańcowa lub remont mostu na Bystrzycy). Suma summarum za kolejne dwa pokolenia (czyli razem cztery) urzędnik magistratu PRZEANALIZUJE, zaplanuje i zrealizuje tych kilka kilometrów jezdni - ale wtedy Lublin będzie już liczył mniej niż 200 000 mieszkańców, w większości urzędników, lekarzy, prawników oraz pozostałych do obsługi w/w wymienionych.... i komu będzie to potrzebne!??!!?
i znowu lubelski urzędnik zabiera się za to co wychodzi mu najlepiej tj. za ANALIZOWANIE - np. patrz analizowanie przyszłej formy architektonicznej Placu Litewskiego czy Podzamcza, analizowanie budowy tunelu pod Racłwickimi, analizowanie dalszego przedłużenia Krańcowej, czy też jedno z najbardziej spektakularnych 'analizowań' tj analiza przyszłości 'teatru w budowie'. Miną dwa pokolenia zanim lubelski urzędnik sumiennie PRZENALIZUJE wszystkie aspekty trasy Zielonej.
Za kolejne dwa pokolenia padną ostateczne decyzje........ rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nagroda dla dziennikarza "Dziennika Wschodniego"
galeria

Nagroda dla dziennikarza "Dziennika Wschodniego" 0 0

Nasz redakcyjny kolega Paweł Puzio został nagrodzony w konkursie „Lokalne media dla Niepodległej”

Stłuczka przy hali Nova. Utrudnienia drogowe

Stłuczka przy hali Nova. Utrudnienia drogowe 0 0

Trzy samochody zderzyły się po południu na al. Tysiąclecia w Lublinie

Padwa Zamość ograła outsidera dopiero po rzutach karnych. Mają materiał do przemyśleń

Padwa Zamość ograła outsidera dopiero po rzutach karnych. Mają materiał do przemyśleń 0 1

W zaległym spotkaniu MKS Padwa Zamość pokonała na wyjeździe SPR ROKiS Radzymin dopiero po rzutach karnych 3:1

Podał medyczną marihuanę chorej żonie. Siedział pół roku w areszcie, dziś usłyszał wyrok [wideo]
film

Podał medyczną marihuanę chorej żonie. Siedział pół roku w areszcie, dziś usłyszał wyrok [wideo] 57 13

Rok więzienia w zawieszeniu i 5 tys. grzywny. Taki wyrok usłyszał we wtorek Andrzej Sadowski z Cycowa, który wyprodukował olejek z marihuany, by ulżyć w bólu umierającej na raka kobiecie. – Sąd nie tworzy prawa. Działa wyłącznie w jego granicach – tłumaczy sąd, który zdecydował się nadzwyczajnie złagodzić karę

Razili mężczyznę prądem w genitalia. Sąd bezwzględny dla byłych policjantów
zdjęcia
galeria

Razili mężczyznę prądem w genitalia. Sąd bezwzględny dla byłych policjantów 4 12

Marcin G. zostaje w celi, a jego dwaj koledzy wracają za kraty. Tak zakończył się proces odwoławczy byłych policjantów, oskarżonych m.in. o znęcanie się nad zatrzymanymi. Jeden z nich raził bezbronnego mężczyznę prądem w genitalia.

Kazimierz Kutz nie żyje. Miał 89 lat

Kazimierz Kutz nie żyje. Miał 89 lat 35 5

Nie żyje Kazimierz Kutz, polski reżyser filmowy, teatralny i telewizyjny, scenarzysta filmowy oraz polityk, członek założyciel Stowarzyszenia Filmowców Polskich.

Szlachetna Paczka od Wisły Puławy

Szlachetna Paczka od Wisły Puławy 0 0

Piłkarze i sztab szkoleniowy Wisły ponownie wzięli udział w akcji „Szlachetna Paczka”. Tym razem drużyna z Puław wsparła pana Dawida z Chodla, który w pożarze niemal stracił dom.

Hetman Zamość szykuje ciekawy transfer

Hetman Zamość szykuje ciekawy transfer 5 2

Kamil Oziemczuk, Mateusz Olszak i Rafał Turczyn. To czołowi snajperzy IV ligi i zawodnicy Hetmana Zamość, którzy w rundzie jesiennej w sumie zdobyli aż 33 bramki. Wychodzi na to, że wkrótce drużyna trenera Jacka Ziarkowskiego może pozyskać jeszcze jednego piłkarza ze smykałką do strzelania goli – Michała Zubera, który szykuje się do opuszczenia Górnika Łęczna

Przed świętami. Koncert i jarmark w Białej Podlaskiej
20 grudnia 2018, 17:30

Przed świętami. Koncert i jarmark w Białej Podlaskiej 0 1

Świąteczny koncert i Jarmark Bożonarodzeniowy, to przedświąteczne atrakcje dla mieszkańców Białej Podlaskiej.

Atrapy bomb na płocie przy S17. Obwodnica Lublina już przejezdna [zdjęcia, wideo]
aktualizacja
galeria
film

Atrapy bomb na płocie przy S17. Obwodnica Lublina już przejezdna [zdjęcia, wideo] 90 14

Sześć podejrzanych paczek znaleźli we wtorek policjanci na płocie przy drodze między obwodnicą Lublina, a ul. Piasecką w Świdniku. Istniało podejrzenie, że mogą to być materiały wybuchowe.

Sportowiec Roku - nominowani: Aleksandra Tecław i Iwona Podkościelna. Chcą kolejnych sukcesów

Sportowiec Roku - nominowani: Aleksandra Tecław i Iwona Podkościelna. Chcą kolejnych sukcesów 0 0

Aleksandra Tecław i Iwona Podkościelna kandydują na Sportowca Roku 2018. Cyklistki Hetmana Lublin w minionym roku wywalczyły dwa brązowe medale mistrzostw świata. Ich prawdziwym celem są jednak Igrzyska Paraolimpijskie w Tokio

Biała Podlaska: Miasto zrywa umowę z wykonawcą przebudowy stadionu

Biała Podlaska: Miasto zrywa umowę z wykonawcą przebudowy stadionu 0 6

Miasto ostatecznie zrywa umowę z wykonawcą przebudowy stadionu. Główny powód to opóźnienia w pracach budowlanych.

Przeciętny start Mateusza Lutego w Pucharze Europy w Konigssee

Przeciętny start Mateusza Lutego w Pucharze Europy w Konigssee 0 0

Mateusz Luty znacznie lepiej spisał się w dwójkach niż w czwórkach. Pilot AZS Lublin w czwartek ukończył rywalizację na 9 miejscu, a dzień później był 7

Fani lubelskiego żużla obdarowali potrzebujące dzieci prezentami [zdjęcia]
galeria

Fani lubelskiego żużla obdarowali potrzebujące dzieci prezentami [zdjęcia] 0 0

Sympatycy Speed Car Motoru Lublin lubią nie tylko żużel. Mają też smykałkę do pomagania innym – obdarowali dzieci z domów dziecka górą prezentów. Wszystko w ramach akcji „Żużlowcy dzieciom”

Próbny Egzamin Ósmoklasisty 2018. Czego dotyczyły zadania na języku polskim?
zdjęcia
galeria

Próbny Egzamin Ósmoklasisty 2018. Czego dotyczyły zadania na języku polskim? 7 2

Rozprawka, opowiadanie i „Quo vadis” jako główna lektura – z tym musieli zmierzyć się uczniowie ósmych klas szkół podstawowych na próbnym egzaminie z języka polskiego. Następne w kolejności są matematyka oraz język obcy

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.