Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Taaa... Ale nie zawsze sie opłaca kupować bilety na zapas,bo niektóre autobusy nie są zbyt punktualni, zdarza sie,że mimo,że w rozkładzie jest wcześniej autobus mpk,to podjeżdża spóźniony prywatny, a student,który ma tylko bierze na autobus i co już zakupił bilet i nie może wtedy jechać prywatnym,bo zwyczajnie go nie stać;//... dlatego własnie kupuje sie u kierowcy, w końcu po to jest taka możliwość,żeby z niej skorzystać,prawda?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe, czemu ci wszyscy biedni studenci i stali pasazerowie skarzacy sie gazetom, nie zainwestuja w sieciowke... ktora wychodzi taniej juz przy dwoch przejazdach dziennie ! tam i z powrotem!!!! nie, lepiej dzien w dzien drzec sie STUDENCKI przy kabinie i z obrazona mina krzyczec, jaki to z kierowcy burak, skoro nie ma wydac z 50 zl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Lublin wreszcie jakiś krok na przód! Trzeba promować używanie głowy do myślenia/planowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GOSIA napisał:
MOZE WKONCU PRZESTANIECIE ROBIC ŁASKE ZE PARCUJECIE WKONCU ZA NASZE PIENIADZE !!!!!!!!!!!!!!! NIE DOSC ZE CHASTWO ZERO KULTURY OSOBISTEJ TO JESZCZE UTRUDNIAJCIE WSZYSTKIM ZYCIE TAK TRZYMAC!!!!MAM NADZIEJE ZE WKONCU ZNAJDZIE SUE KTOS MADY KTO BEDZI EUMIAL ZROBIC Z TYM POZADEK
Nigdy nie robiłem nikomu łaski sprzedając bilet. Zawsze jestem uprzejmy bo bardzo lubię i szanuję moją pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GOSIA napisał:
MOZE WKONCU PRZESTANIECIE ROBIC ŁASKE ZE PARCUJECIE WKONCU ZA NASZE PIENIADZE !!!!!!!!!!!!!!! NIE DOSC ZE CHASTWO ZERO KULTURY OSOBISTEJ TO JESZCZE UTRUDNIAJCIE WSZYSTKIM ZYCIE TAK TRZYMAC!!!!MAM NADZIEJE ZE WKONCU ZNAJDZIE SUE KTOS MADY KTO BEDZI EUMIAL ZROBIC Z TYM POZADEK
łełełełełełełe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mało kasy ,mało...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... juz dawno powinni zrobic lad z biletami u kierowcy, obok przystanku kiosk a jeden z drugim u kierowcy kupuje bilet i tak juz 2 minuty caly autobus stoi ( i tak co przystanek) dobrze jak ktos ma drobne a nie wyciaga 20 zl i chce jeden bilet.... powinno byc tak zak we Wroclawiu bilet u kierowcy w nocy i tylko w weekendy .... sprawa rozwiazana ... w koncu kierowca nie jest kasjerem .... kto zechce kupic bilet w kiosku to kupi sobie na zapas ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A MOZE TY SOBIE WCZESNIEJ KUPISZ BILET ..CO NIELASKA ... KIEROWCA NIE KASJER ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ok, też nie znoszę jak ktoś kupuje bilety w autobusie kiedy cały czas na przystanku czekał oparty o otwarty kiosk - to jest irytujące, ale już nie raz zdarzyła mi się sytuacja, kiedy chciałam kupić bilet w kiosku a szanowny Pan Sprzedawca (kiosk na Zana) zajęty był rozmową przez telefon i nie miał wolnej ręki żeby sprzedać bilet. W takich sytuacjach kierowcę też ponosi - bo widzi kiosk otwarty, a wsiada 10 osób i każda po kolei kupuje bilet. To chyba jednak nie zbieg okoliczności, że wszyscy wsiadający nie mają biletu?! Dlatego uważam, że kupowanie biletów u kierowcy to po prostu kwestia przede wszystkim kultury i przyzwczajeń. Kultury mieszkańcy Lublina będą się jeszcze długo uczyć, a z przyzwyczajeń ciężko zrezygnować (chyba, że staną się nieopłacalne).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
józia napisał:
...wiele razy spoźnilam sie na przesiadkowy autobus przez tych co rano kupuja u kierowcy bilety...[/quote] A ile razy zdążyłaś na przesiadkowy, bo ten, do którego się przesiadałaś był opóźniony z powodu sprzedaży biletów?
nick napisał:
ciekawe, czemu ci wszyscy biedni studenci i stali pasazerowie skarzacy sie gazetom, nie zainwestuja w sieciowke... ktora wychodzi taniej juz przy dwoch przejazdach dziennie ! tam i z powrotem!!!!
Ciekawe jak jest taniej. Policz: sieciówka na 1 linię 84 zł, 21 dni roboczych (średnio) w miesiącu po 2 przejazdy, to 42 przejazdy, czyli jeden przejazd kosztuje 2 zł. A jeśli któregoś dnia nie jedziesz (ferie, urlop, choroba, delegacja....), albo jedziesz prywatnym, to wychodzi więcej. [quote]... i z obrazona mina krzyczec, jaki to z kierowcy burak, skoro nie ma wydac z 50 zl
Ile razy widziałeś kogoś, kto chciał resztę z 50 zł? U prywaciarzy jakoś nie ma problemu z płaceniem gotówką. Owszem, oni nie wydają biletów (czyli potrzebują mniej czasu na obsługę pasażera), ale biorą od wszystkich wsiadających do autobusu a nie od 2-3 osób na niektórych przystankach i też wydają resztę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie można postawić AUTOMATÓW do sprzedaży biletów!? I jest po problemie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
P. napisał:
Ciekawe jak jest taniej. Policz: sieciówka na 1 linię 84 zł, 21 dni roboczych (średnio) w miesiącu po 2 przejazdy, to 42 przejazdy, czyli jeden przejazd kosztuje 2 zł. A jeśli któregoś dnia nie jedziesz (ferie, urlop, choroba, delegacja....), albo jedziesz prywatnym, to wychodzi więcej.
Sieciówka na jedną linię (normalna) kosztuje 62 zł. Za 84 zł masz sieciówkę na wszystkie linie, ważną również w dni wolne. Nie powiesz chyba, że nigdy ci się nie zdarzyło jechać inną linią niż "zazwyczaj" na trasie dom-praca-dom, albo że w weekendy twardo siedzisz w domu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze należy pamiętać, że transport miejski jest interesem, ale przede wszystkim jest jednak usługą dla ludności. Wszelkie rozwiązania mające ludziom utrudnić życie - są więc sprzeczne z samą ideą takiej komunikacji. Po drugie - kierowca ma płacone także za sprzedaż biletów - bo to jest w jego pensji, a pensję tę opłacamy wszyscy tak kupując bilety (także w kiosku), jak i płacąc podatki. Jeśli kierowcy chcą dodatków za prowadzenie sprzedaży - niech zwrócą się do kierownictwa swojej firmy, a nie dają się wpuszczać w maliny ZTM, że to wina rady, wojewody i wrednych ludzi, co im nie chcą dorzucić 50 gr. Po trzecie - prawidłowo skonstruowany rozkłada jazdy powinien obejmować także czas potrzebny na sprzedaż biletów wsiadającym. Wtedy nie byłoby "spóźnień". Po czwarte - trafnie ktoś tu zauważył, że ludzie często stojąc na przystanku nie kupują biletu, bo nie są pewni co przyjedzie najpierw - pojazd MPK, czy prywatny. Dopóki nie będzie zintegrowanego biletu miejskiego - będzie to zjawisko normalne. Po piąte - rozwiązanie z automatami jest rzeczywiście dobre, choć w godzinach szczytu nieco uciążliwe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tymi automatami to by był nie głupi pomysł Ale do rzeczy tak czytając wszystkie wypowiedzi nigdzie nie spotkałam się z sytuacją, gdzie ktoś by napisał co wtedy jeśli kiosk jest zamknięty albo i lepiej gdy obok przystanku nie ma żadnego kiosku ani nic, gdzie mogłabym kupić bilet. Mi się to bardzo często zdarza, gdyż nie jestem z lublina tylko z okolic i tylko przyjeżdżam na weekendy na studia. W sobotę jest pół biedy z kupieniem biletu ale np gdy przechodząc przez pasy przy pksie widzę, że na przystanku stoi miejski, którym mam jechać to nawet nie myślę o kupywaniu biletu w kiosku tylko aby jak najszybciej dostać się do miejskiego bo następny zapewne dopiero za jakieś 20 min przyjedzie. Więc dlaczego w takiej sytuacji miałabym płacić więcej kasy za bilet albo miałabym kupywać na zapas???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taras napisał:
I wszystko w tym temacie! . ZTM chce podnieść zyski - nic więcej. A aby kolejki do okienka kierowcy zlikwidować wystarczy zainstalować automaty z biletami. Czy to trudne? Nie, ale wymaga inwestycji. Niewielkiej, ale jednak. Zarządowi trudno jednak jakąkolwiek kasę wydać, bo na premie dla siebie nie starczy... . Albo sposób "lwowski". Dać pracę ludziom - w każdym autobusie sprzedawca (jednocześnie kontroler) biletów. Skoro opłaca się handlować biletami emerytom z samochodów przy niektórych przystankach, to i tu chętnych do pracy nie zabraknie. I praca dla ludzi będzie, i wpływ ze sprzedaży biletów wzrośnie bo nikt na gapę się już nie załapie. Proste? Proste, tylko trzeba chcieć...
Myślę, że masz rację konduktor jak kiedyś może będzie bezpieczniej i kanarów nie będze potrzeba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ika napisał:
Z tymi automatami to by był nie głupi pomysł Ale do rzeczy tak czytając wszystkie wypowiedzi nigdzie nie spotkałam się z sytuacją, gdzie ktoś by napisał co wtedy jeśli kiosk jest zamknięty albo i lepiej gdy obok przystanku nie ma żadnego kiosku ani nic, gdzie mogłabym kupić bilet. Mi się to bardzo często zdarza, gdyż nie jestem z lublina tylko z okolic i tylko przyjeżdżam na weekendy na studia. W sobotę jest pół biedy z kupieniem biletu ale np gdy przechodząc przez pasy przy pksie widzę, że na przystanku stoi miejski, którym mam jechać to nawet nie myślę o kupywaniu biletu w kiosku tylko aby jak najszybciej dostać się do miejskiego bo następny zapewne dopiero za jakieś 20 min przyjedzie. Więc dlaczego w takiej sytuacji miałabym płacić więcej kasy za bilet albo miałabym kupywać na zapas???
KUPYWAĆ to sobie na wsi możesz. Miejski? Trudno, żeby w mieście wiejski kursował.... Tak, przy PKSie w soboty, gdzie częstotliwość do centrum (jak sądzę nie studiujesz na końcu świata) wynosi jakieś 5 minut, naprawdę tak trudno jest podejść do kiosku i kupić bilet... A potem studenciki przyjezdne się dziwią, że 90% mieszkańców miasta wprost ich nienawidzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chart napisał:
Po pierwsze należy pamiętać, że transport miejski jest interesem, ale przede wszystkim jest jednak usługą dla ludności. Wszelkie rozwiązania mające ludziom utrudnić życie - są więc sprzeczne z samą ideą takiej komunikacji. Po drugie - kierowca ma płacone także za sprzedaż biletów - bo to jest w jego pensji, a pensję tę opłacamy wszyscy tak kupując bilety (także w kiosku), jak i płacąc podatki. Jeśli kierowcy chcą dodatków za prowadzenie sprzedaży - niech zwrócą się do kierownictwa swojej firmy, a nie dają się wpuszczać w maliny ZTM, że to wina rady, wojewody i wrednych ludzi, co im nie chcą dorzucić 50 gr. Po trzecie - prawidłowo skonstruowany rozkłada jazdy powinien obejmować także czas potrzebny na sprzedaż biletów wsiadającym. Wtedy nie byłoby "spóźnień". Po czwarte - trafnie ktoś tu zauważył, że ludzie często stojąc na przystanku nie kupują biletu, bo nie są pewni co przyjedzie najpierw - pojazd MPK, czy prywatny. Dopóki nie będzie zintegrowanego biletu miejskiego - będzie to zjawisko normalne. Po piąte - rozwiązanie z automatami jest rzeczywiście dobre, choć w godzinach szczytu nieco uciążliwe.
Nie wiedziałem, że w ,,prywatnym" bilety MPK są nieważne bo od 20 lat nie korzystałem z transportu miejskego ale widzę po postach, że będę musiał skończyć studia z tego tematu. Ale do rzeczy - kto dopuścił do tego że tak jest. Przecież to totalny bajzel. Podjeżdza prywaciarz - płać kasą (najlepiej drobną), podjeżdza MPK - kasuj bilecik tylko gdzie go kupić kiosków RUCH już nie ma. Może konduktor sprzeda - nie ma kasy żeby go zatrudnić. I tak wkółko. Czy w tym kraju żyją porąbańcy co nie potrafią rozwiązać najprostrzych spraw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~Leon~ napisał:
Osoba myśląca jest w stanie przewidzieć że będzie jechała pojazdem MPK i że trzeba mieć w zapasie bilet. Jak nie chce się pomyśleć , to niech zapłaci komórką, a jak nie ma komórki to niech jedzie taksówka albo ryzykuje złapanie przez kanarów.
Popieram!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lbn napisał:
Skończyć z tym opóźnianiem przejazdu przez studentów - tak przez studentów bo często jeżdżąc MPK słyszy się: STUDENCKI!!! (słowa proszę nie uświadczysz od tej przyszłej elity narodu). Albo sprzedaż tylko w godz: 18.00-6.30 albo z dopłatą. PS. Zawsze można kupić kilka na zapas - nie jest to gigantyczny wydatek.
Popieram!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a napisał:
Podobnie jak na PKS na Podzamczu w stronę miasta - godz. 15 albo 16, stoi autko, jest kiosk i dalej jeszcze Kolporter na odcinku może 20 metrów. A i tak zwykle potrafię naliczyć około 10 osób średnio, które to kupują bilety u kierowcy. Dramat, niech to się szybko zakończy nareszcie.
Popieram!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...