Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W Lublinie powstaną buspasy

Utworzony przez 34, 21 czerwca 2013 o 21:15 Powrót do artykułu
najpiej udroznijcie ulice a pózniej rysujcie buspasy.Przy puławskiej jest szkoła ,przedszkole i złobek.Teraz pojawi się zakaz skrętu z racławickich.Ciekawe jak dowieść dzieci . Drugie to na rondzie krwiodawców jest pas w kierunku krasnickiej i zaden autobus czy trolejbus z niego nie korzysta.ustawiają się na środkowym,blokując ruch.jeden autobus i nikt więcej się nie mieści a zaraz za rondem zjeżdzają na prawo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czyli będąc na racławickich by dostać się na popiełuszki trzeba jechać az do długosza.genialne .zamiast rozładowywać ruch cały przeniesiemy pod kul
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Koło" to mam w samochodzie, a w artykule prasowym użyłabym raczej sformułowania "obok Plazy"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chore metropolitalne ambicje. Nie udało się zrobić z Lublina i okolic metropolii na papierze to urzędasy chcą się dowartościować fundując nam buspasy. Przy totalnym rozkopaniu ulic w Lublinie to dopiero będzie zabawa.   Wytrzymamy z nimi jeszcze rok, czy trzeba będzie ich pogonić dla zasady trochę wcześniej jak to zrobiono w Elblągu  i jak za chwilę Stolica pożegna HGW.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bo każdy urzędnik w pocie czoła kombinuje co tu jeszcze wymyśleć, nowe przepisy, rozporządzenia, teraz buspasy... wiecie dlaczego ? bo jeszcze ktos gotów pomyśleć że jest niepotrzebny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chore metropolitalne ambicje. Nie udało się zrobić z Lublina i okolic metropolii na papierze to urzędasy chcą się dowartościować fundując nam buspasy. Przy totalnym rozkopaniu ulic w Lublinie to dopiero będzie zabawa. Wytrzymamy z nimi jeszcze rok, czy trzeba będzie ich pogonić dla zasady trochę wcześniej jak to zrobiono w Elblągu i jak za chwilę Stolica pożegna HGW.
Sam się pogoń frajerze, najlepiej już dzisiaj! Przynajmniej ktoś ma w tym mieście ambicje i checi do zmian na lepsze. Ale co ja tam wiem, ubiegła władza była lepsza bo nic sie nie remontowało, nic się nie budowało tylko się organizowało tańce pod ratuszem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę podać nazwiska tych pożal się Boże pomysłodawców. Jeden w artykule Kalinowski już jest Proszę o resztę nazwisk. Napiszę sobie ich nazwiska na kartce i będę ich przeklinać aby mieli non stop czkawkę i czerwone uszy... może i ktoś klątwę na nich rzuci :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
propozycja z rondem jest ok ale cała reszta spowoduje tylko jeszcze wieksze korki!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe jak karetki jadąc od stony Krakowskiego  na Raclawickich maja skręcić w lewo w Spadochroniarzy  na pogotowie skoro będzie zakaz skrętu. Chyba ten upał urzędnikom dzisiaj dał sie mocno we znaki i jeszcze jedno bus pas na Narutowicza od Lipowej do Głebokiej to juz paranoja teraz nie moge zmieścić sie auta na dwóch pasach w godzinie szczytu a jak bedzie tylko jeden pas ?. Robic bus pasy mozna tam gdzie jest trzy pasy ruchu w jedna strone a nie jak to planują
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest to chory pomysł, który zakorkuje miasto a nie przyspieszy ruchu autobusów, gdyż i tak będą stały w korkach na skrzyżowaniach/ Sama idea buspasów jest dobra, ale te nowe pasy trzeba budować a nie ograniczać prawa innych użytkowników dróg. Płacąc ogromne podatki w paliwie kierowcy traktowani sa jako obywatele drugiej kategorii. Najgorzej, że zbieranie nazwisk pomysłodawców nic nie daje, gdyż urzędnicy nie ponoszą żasnej ospowiedzialności przed obuwatelem a wybót radnych i tak zależy od miejsca na liście partyjnej i nikt nie jest zainteesowany zdaniem mieszkańców.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co kogo obchodzi ile pustych foteli woze w samochodzie? kupiłem go i place za benzyne razem z haraczem i do tego haraczem drogowym, wiec niech do laski pana waclawa sie zajma powazniejszymi problemami np bezrpobociem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widać ze Prezydent mieszka w Świdniku ... Czas włączyć myślenie a nie nową sygnalizację
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O kur....!!!! Ale to będzie masakra w centrum. Proszę publicznie podać nazwiska autorów tych pomysłów. Niech cały Lublin wie kto jest taki "mądry"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sam się pogoń frajerze, najlepiej już dzisiaj! Przynajmniej ktoś ma w tym mieście ambicje i checi do zmian na lepsze. Ale co ja tam wiem, ubiegła władza była lepsza bo nic sie nie remontowało, nic się nie budowało tylko się organizowało tańce pod ratuszem.
  borys, ratuszowy urzędasie, wcześniej czy później i tak pogonimy nieudaczników takich jak ty. Obecne ambicje ratuszowych są w 90% chore a dobrymi chęciami to można sobie piekło wybrukować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No, ale po co tam gdzie nie ma problemów komunikacyjnych?!!!! Ja rozumiem że BUSPAS to udogodnienie dla ruchu autobusów! I powinny być tam gdzie autobusy stoją zamiast jechać. Zatem stoją na Nadbystrzyckiej, Narutowicza, Piłsudskiego do skrętu w lewo, Filaretów i Głęboka. Zemborzycka do Kunickiego i cały ciąg od pks do Filaretów. Kraśnicka do ronka. I dla tych "wąskich gardeł" nie ma propozycji.  Zakazy skrętu w boczne Lipowej? Przecież tam nikt nie blokuje skręcając. Ludzie nauczyli się jeździć. Problem jest z wjazdem pod Plazę!  Brawo dla pana pomysłodawcy za chęci, ale to tylko "kosmetyka". Problemy pozostają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Tu buspas znika i pojawia się przed rondem na środku jezdni. Pozostali prawym pasem jadą w al. Warszawską i al. Sikorskiego, a lewym w al. Kraśnicką"   A autobusy z al. Racławckich w prawo w al. Sikorskiego skręcają z buspasa czy z prawego pasa?    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
buspas owszem, ale nie tam gdzie co 200 m są poprzeczne ulice i to nie jakieś osiedlowe a przelotowe. Pomysł uważam za idiotyczny, nic nie da poza utrudnieniem dla sam. osobowych  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak jak Tusk zatracił kontakt ze społeczeństwem, tak i nasz Żuk myśli, że żyjemy w czasach, gdzie do pracy jeździli robotnicy komunikacją miejską. Teraz to autobusy jeżdżą puste, a społeczeństwo Lublina swoimi samochodami. Czas zmienić władze Lublina, bo żyją w innym świecie, świecie absurdu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin stoi w korkach z jednego prozaicznego powodu - WĄSKIE GARDŁA - i to wszędzie: jadąc na Czuby: Narutowicza i Nadbystrzycka w okolicach głębokiej i politechniki (2 pasy nagle zbiegaja sie w 1), jadąc na LSM: Sowińskiego i 1 odcinek Filaretów - szeroko jak diabli zeby dorobić kolejny pas, ale nie znowu 2 pasy zbiegają się w 1, idiotyczne skrzyżowanie Solidarności z Sikorskiego - światła, korki, korki, korki... Wrotkowska i Nowy świat, trasa Zielona (miedzy unii lubelskiej a krochmalną).... można wymeiniać i wymieniać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sam pomysł wydaje się dobry i fajny. Tylko trzeba go zrozumieć. W godzinie szczytu osobówkami przejedzie przez Racławickie 700 osób a autobusami 7000. Takie są fakty. Usprawnienia więc się przydadzą. Moim zdaniem ten pomysł jest ZBYT KONTROWERSYJNY, żeby wprowadzić go jako pierwszy (obok lubartowskiej) Buspas. I dlatego moim zdaniem i tak projekt pójdzie do kosza. Żeby zrozumieć sens buspasów, trzeba się przejechać nimi, patrząc jak osobówki stoją. Tylko gdzie zrobić to w Lublinie jak buspas jest jeden i to tam gdzie się nie korkuje? Buspasy trzeba robić w Lublinie. Ale trzeba zacząć od miejsc gdzie ich pojawienie się pomoże komunikacji miejskiej a tylko tylko trochę utrudni życie kierowcom. A dopiero potem wprowadzać większe zmiany.    Problemem tam jest zbyt duża liczba dublujących się ulic pozwalających na dojechanie w tej samej relacji.  Zgodnie z projektem zrobiliby z Racławickich droge po jednym pasie w każdym kierunku + buspas i Popiełuszki po jednym pasie w każdym kierunku. Wydaje mi się żę większy sens wtedy by miało zrobienie dwóch ulic jednokierunkowych po dwa pasy w każdym kierunku. Racławickie w jednym kierunku do KULu + buspasy w obie strony oraz Popiełuszki w drugim kierunku. Następnie odpowiednie przemyślenie kierunków ruchu na ulicach między nimi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: