Co się czepiacie. Niedługo śnieg przykryje i nie będzie nic widać
|
|
Do pana "Wtf". Co masz na myśli pisząc "normalni ludzie"? To ty jesteś nienormalny i udowodniłeś to swoim pustym postem.. Wiele osób jeździ zimą, a że drogi rowerowe są obok chodnika to powinny być odśnieżane albo chociaż posypywane piaskiem jak chodniki. Jeździć można cały rok, to jedynie kwestia odpowiedniego sprzętu i ubioru.
|
|
To prawda, droga jest tragicznie przerobiona, więcej moich zdjęć z dzisiaj: http://tiny.pl/q9pgb
|
|
krytykować to wszyscy potrafią. weź się jeden z drugim za łopatę i sam pokaż jak się buduje ...
hejterzy
|
|
biorąc pod uwagę PRZEDE WSZYSTKIM KLIMAT POLSKI, że NORMALNI ludzie jeżdżą na rowerach 3 m-ce w roku od maja do końca września - może troszkę kwietnia i października, odejmując dni deszczowe i zimne zostaje 3 m-ce / rok. Więc było wybudować ścieżkę tylko z jednej strony (dwukierunkową), a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na remont jakieś drogi. Nie ma co z tymi DDR przesadzać, bo Polska to nie Hiszpania, Włochy, Holandia czy Chiny, tu klimat jest dla rowerów głownie w celach rekreacyjnych, a nie komunikacyjnych, z drugiej strony im więcej ścieżek to bezpieczniej na drogach, mniej spowalniaczy, złośliwych rowerzystów tarasujących drogi (więc wystarczyła ścieżka z jednej strony) I tak zgodnie z prawem musiałby jechać na niej, nic by się nie stało jakby przeprowadził rower na drugą stronę ulicy (oczywiście zsiadając z roweru na pasach dal pieszych... ) Jeśli chodzi o ciągi pieszo-rowerowe to rowerzysta powinien zachować wg przepisów szczególną ostrożność i tyle, a za przejazd na pasach powinni dostawać 500 zł mandatuTo prawda nikt normalny w zimie nie jeździ - nie można dla garstki maniaków wydawać pieniądze podatników, powinni zrobić ścieżkę po jednej stronie - faktycznie ok 3 miesięcy rocznie nadaje się na rower - a w Polsce ze względu na klimat rower to wyłącznie rekreacja, a nie komunikacja - taka jest prawda, a ci co twierdzą inaczej maja fanaberie ... |
|
krytykować to wszyscy potrafią. weź się jeden z drugim za łopatę i sam pokaż jak się buduje ... hejterzynie wszyscy się na tym znają więc dlatego budową drug powinni zajmować się SPECJALIŚCI a nie papudraki i fuszerkowcy |
|
To prawda nikt normalny w zimie nie jeździ - nie można dla garstki maniaków wydawać pieniądze podatników, powinni zrobić ścieżkę po jednej stronie - faktycznie ok 3 miesięcy rocznie nadaje się na rower - a w Polsce ze względu na klimat rower to wyłącznie rekreacja, a nie komunikacja - taka jest prawda, a ci co twierdzą inaczej maja fanaberie ...co za bzdury, grubasy co swe tłuste tyłki wożą smrodzącymi samochodami i jak by mogli to samochodem do kibelka od telewizorka jeździli!!!Dlaczego zabraniacie komuś jeździć kiedy chce? To chyba jego sprawa czy będzie jeździł rowerem i kiedy będzie to robił. Na szczęści władze są widocznie bardziej cywilizowane niż wy i budują teścieżki (jakie by one nie były). Poza tym taki rowerzysta będzie prawdopodobnie żył dłużej niż Ty szoferze - spaślaku, bo prowadzi zdrowszy tryb życia, powinien więc mieć większe prawo do decydowania o wyglądzie miasta niż Ty! bo po prostu dłużej tu zostanie:) Poza tym ja my w korkach nie stoimy i szybciej się przemieszczamy, więc "spowalniaczmi" nie jesteśmy. pozdrowienia dla myślących użytkowników dróg! |
|
Trudno coś napisać na ten temat.
Słuchajcie znalazłem tutaj przed chwilą fajną stronkę która wyszukuje aktualne położenie danej osoby, wystarczy podać jej nr telefonu.
Nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale super sprawa szczególnie gdy wybieracie się całą rodziną gdzieś na wycieczkę :) http://lokalizato.pl
|
|
Po ch*** się tu lansujesz z tym płatnym gównem dla idiotów, Wykup sobie reklamę i nie będziesz nikogo drażnił
|
|
biorąc pod uwagę PRZEDE WSZYSTKIM KLIMAT POLSKI, że NORMALNI ludzie jeżdżą na rowerach 3 m-ce w roku od maja do końca września - może troszkę kwietnia i października, odejmując dni deszczowe i zimne zostaje 3 m-ce / rok. Więc było wybudować ścieżkę tylko z jednej strony (dwukierunkową), a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na remont jakieś drogi. Nie ma co z tymi DDR przesadzać, bo Polska to nie Hiszpania, Włochy, Holandia czy Chiny, tu klimat jest dla rowerów głownie w celach rekreacyjnych, a nie komunikacyjnych, z drugiej strony im więcej ścieżek to bezpieczniej na drogach, mniej spowalniaczy, złośliwych rowerzystów tarasujących drogi (więc wystarczyła ścieżka z jednej strony) I tak zgodnie z prawem musiałby jechać na niej, nic by się nie stało jakby przeprowadził rower na drugą stronę ulicy (oczywiście zsiadając z roweru na pasach dal pieszych... )
Jeśli chodzi o ciągi pieszo-rowerowe to rowerzysta powinien zachować wg przepisów szczególną ostrożność i tyle, a za przejazd na pasach powinni dostawać 500 zł mandatu
I TO NIEPRAWDA NIE JESTEŚMY SPAŚLAKAMI JAK TU JEDEN MŁOKOS JAKIŚ voytec NAPISAŁA A NORMALNYMI LUDŹMI A NIE MANIAKAMI JAK MNIEJSZOŚCI, NORMALNI LUDZIE TRAKTUJĄ ROWER W POLSKICH WARUNKACH REKREACYJNIE...
|
|
Adam i reszta prymitywów - kim wy jesteście, żeby decydować kto jest normalny a kto nie??
Może zestawimy koszty budowy ścieżek rowerowych z kosztami budowy i utrzymania dróg?
Rower to podstawowy środek CODZIENNYCH DOJAZDÓW dla 9% mieszkańców Lublina - i w interesie tego miasta (także kierowców) jest to, żeby było ich jak najwięcej.
|
|
To prawda nikt normalny w zimie nie jeździ - nie można dla garstki maniaków wydawać pieniądze podatników, powinni zrobić ścieżkę po jednej stronie - faktycznie ok 3 miesięcy rocznie nadaje się na rower - a w Polsce ze względu na klimat rower to wyłącznie rekreacja, a nie komunikacja - taka jest prawda, a ci co twierdzą inaczej maja fanaberie ... To prawda nikt normalny w zimie nie jeździ - nie można dla garstki maniaków wydawać pieniądze podatników, powinni zrobić ścieżkę po jednej stronie - faktycznie ok 3 miesięcy rocznie nadaje się na rower - a w Polsce ze względu na klimat rower to wyłącznie rekreacja, a nie komunikacja - taka jest prawda, a ci co twierdzą inaczej maja fanaberie ...Widzę, że mamy tu do czynienia z wysokiej klasy urbanistą i specjalistą od komunikacji. Ponieważ piszesz butnym tonem straszne bzdury pozwól, że wyjaśnię ci kilka kwestii: W Polsce do CODZIENNYCH DOJAZDÓW do pracy, szkoły, etc. roweru używa 9% osób. W cywilizowanych krajach jak Niemcy, Holandia, Francja, Belgia, ten odsetek jest dużo większy i sięga bawet 50%. Jak można mieć tak mało wyobraźni, żeby nie móc pojąć, że nie da się tak zorganizować miasta, żeby 300 tys. mieszkańców mogło jeździć po nim samochodami. A jak nie samochód to zostaje rower, komunikacja zbiorowa lub chodzenie na piechotę - chyba, że chcesz mnie oświecić jakimiś nowatorskimi pomysłami? Piszesz o wydawaniu pieniędzy podatników - rowerzyści to część z nich, też mi się nie podoba, że za parę lat będą musieli finansować leczenie twoich chorób związanych z nadwagą i niezdrowym trybem życia. Więc jeśli już mówimy o fanaberiach to po zestawieniu kosztów, zalet i skutków środków transportu to z pewnością prędzej będzie nią budowa infrastruktury drogowej za miliardy złotych. |
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|