Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wraca pociąg z Lublina do Lubartowa. Po 13 latach przerwy

Utworzony przez Lublinianin, 29 marca 2013 o 10:47 Powrót do artykułu
Może ja się nie znam,ale wielu ludzi ma do pracy na 7-mą więc pierwszy kurs jest nieco spóźniony...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
super! nie było budowac lotniska za Lubartowem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czym jest taka mała ilość kursów do ilości kursów konkurencyjnych busów??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na ruchliwej obwodnicy Lubartowa od miesięcy niestrzeżony przejazd ma znak STOP i opis "rogatka uszkodzona". Ciekawe ile osób zginie na tym przejeździe bo NIKT tam się nie zatrzymuje na stopie, a drużnika przecież nie zatrudnią.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No z tymi pociągami to czeski film.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z takim rozkładem pociągi z Lubartowa będą wozić powietrze i za 2 miesiące zlikwidują połączenie. W PKP chyba brakuje ludzi myślących. Czy tak trudno przewidzieć, że w większości będą z tej linii korzystać ludzie dojeżdżający do szkół, uczelni czy pracy? Każdy chyba wie że najczęściej będą chcieli się znaleźć w miejscu docelowym w Lublinie na godzinę 7, 8 lub 9 (wliczając w to przejazd komunikacją miejską). Czy tak trudno policzyć, że skoro przejazd pociągu trwa ok 30 minut, to żeby dotrzeć do Lublina do szkoły/pracy na godzinę 7 to pierwszy pociąg powinien być ok godziny 6. a kolejny powiedzmy ok 7.10 pozwoliłby dotrzeć na późniejsze godziny??? A tak, podobnie jak z pociągami do lotniska w Świdniku mamy godziny odjazdów wzięte z tylnej części ciała, niedopasowane do rzeczywistości. Ale przecież ktoś za to wziął pieniądze i teraz będzie brał przez kolejne miesiące za analizowanie czy rozkład jest odpowiedni i jak poprawić rentowność połączenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najlepszy przystanek to Ponikwoda.W poblizu potezne zakłady produkcyjne zatrudniajace tysiace pracowników dojezdzających z wsi i miasteczek.,liczne szkoły i uniwersytety.Po pracy,na zasłużony odpoczynek , tłumnie przyjezdzjajacy robotnicy ,rolnicy i uczniowie do niezliczonych galerii handlowych oraz do przepieknego parku nad Bystrzycą. Och,dlaczego tyle musielismy czekac na tą inwestycję Wreszcie sie doczekalismy-Lublin prawdziwą metropolią
Zaloguj się, aby oddać głos
0
5 par pociagów ma obsługiwać te kilka kursów???? Wg mnie pierwszy kurs z lubartowa powinien ruszyć o 5.45 a następne co półgodziny do 9.45 , potem co godzinę. I na to poszło kilkadziesiat milionów???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mam nadzieję, że rozkład jazdy zostanie zmieniony bo ten jest trochę dziwny. Chyba, że nie rozumiem założeń jakie postawiła sobie osoba, która go układała. Z Lubartowa do Lublina na 6 i 7 dojechać się na bo pierwszy szynobus dojedzie o 7.10. Powiedzmy, że OK dla ludzi pracujących(uczących się) od 8. Kolejny szynobus do Lublina przyjedzie o 10.11 więc również nie da się dojechać na 9 i 10. Większośc ludzi zaczyna prację jednak przed 10. Podsumowując "szczęsliwi" mogą był ludzie dojeżdzający na godzinę 8. Teraz Ci szczęsliwcy chcąc wrócić do domu po ośmiu godzinach pracy (od 8 do 16) mają szynobus o 15.55 - no ręce opadają. Kolejny jest o 17.58 więc trzeba by czekać 2 godziny. Jedynie pracując od 7:30 do 15:30 w miarę bliko dworca można naprawdę korzystać na codzień z szynobusów. Moim zdaniem można więcej "wycisnąć" nawet z tych 5 kursów. Podobno te kursy są dobrze dostrojone do innych pociągów (nie wiem czy tak jest, nie sprawdzałem tego). Trzeba się tylko zastanowić nad tym, ile osób codziennie jeździ do lublina(do pracy, szkoły) a ile jedzie gdzieś dalej ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozkład jazdy ułożony na etapie dzieci z przedszkola rok max i tory zpowrotem chaszczami zarosną
Zaloguj się, aby oddać głos
0
m napisał:
Na ruchliwej obwodnicy Lubartowa od miesięcy niestrzeżony przejazd ma znak STOP i opis "rogatka uszkodzona". Ciekawe ile osób zginie na tym przejeździe bo NIKT tam się nie zatrzymuje na stopie, a drużnika przecież nie zatrudnią. [/quote] [quote name='m' timestamp='1364551258' post='751628'] Na ruchliwej obwodnicy Lubartowa od miesięcy niestrzeżony przejazd ma znak STOP i opis "rogatka uszkodzona". Ciekawe ile osób zginie na tym przejeździe bo NIKT tam się nie zatrzymuje na stopie, a drużnika przecież nie zatrudnią.
Może chociaż zatrudnią DRÓŻNIKA?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyśmienity rozkład jazdy, wybitnie dopasowany dla dojeżdźających do pracy na godzinę 6.00, 14.00, 22.00 bo tak większość ludzi dojeżdża do pracy, w rozkładzie należy także uwzględnić uczniów. Zapewne rozkład jazdy opracował inżynier, magister lub inny wysoce kształcony pracownik kolejowy. Ale to jest działanie rozmyślne i celowe bo kiedy już zbankrutuje przewoźnik to ci cwaniacy co ułożyli ten rozkład jazdy nie dla ludzi, wykupią bankruta za złotówkę i wówcza będzie idealnie dopasowany do zapotrzebowania społecznego. Pozdrawiam inżynierów i magistrów od rozkładu jazdy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze, że wraca. Rozkład dopracują. koszt nieduży, 30 mln to remont 1 arterii w Lublinie a tu skorzysta naprawdę wiele osób.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
m napisał:
Na ruchliwej obwodnicy Lubartowa od miesięcy niestrzeżony przejazd ma znak STOP i opis "rogatka uszkodzona". Ciekawe ile osób zginie na tym przejeździe bo NIKT tam się nie zatrzymuje na stopie, a drużnika przecież nie zatrudnią.
Od kilku dni przejazd już nie ma znaku STOP - system został naprawiony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy do Parczewa, Łukowa??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Słyszałem , że reaktywacja Parczewa możliwa w roku 2015 . Zastanawia jednak , czemu nie do Łukowa , skoro dzięki kolejowej trzydziestce możliwa jest reaktywacja ruchu dalekobieżnego z Lublina do Białegostoku z pominięciem Warszawy ... W ramach remontu , cały szlak od Lubartowa do Parczewa trzeba przysposobić na 100km/h - dziś jest 60. Od Parczewa na północ , aż po Łuków jest 30km/h . Powinno być 80 lub 100km/h .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy Hrubieszów? Mam nadzieję, że rząd jeszcze się wycofa z planów zamknięcia od grudnia 2000 km linii kolejowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to pociągi dla urzędników a jak ktoś pracuje od 7 godz w Lublinie czym ma dojechać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
boooosko już się nie mogę doczekać - a czy rowery będzie można wozić ? dajcie jeszcze do łukowa trasę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
to pociągi dla urzędników a jak ktoś pracuje od 7 godz w Lublinie czym ma dojechać
a jak ja mam dojechac do pracy w Lubartowie???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: