Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Czyli to jednak będzie zakrystia wywalona w kosmos, największa w Polsce i na świecie a nie jakieś centrum?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najpierw trzeba było policzyć kasę czy się na to ma a nie liczyć na wiernych. Druga sprawa to zapewne te wszystkie inicjatywy okołosakralne przy kosciele,mają na celu wyciagniecie państwowych pieniedzy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zbudujcie Klechy jakiś Dom dziecka albo ośrodek dla bezdomnych a nie w jakieś Centrum JP,chyba już Wam wystarczy Kościołów? pomników i innych upamiętniających wielkiego świętego JP?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz pozostaje wystawnie tej nieruchomości na przetarg. Może ktoś inteligentny i przedsiębiorczy zdoła jeszcze z tego zrobić obiekt bardziej użyteczny. Mamy już dość świątyń w Lublinie i całej Polsce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Każda okazja jest dobra żeby Czarna mafia wyciągnęła "trochę" datków na swoje zaszczytne cele.Czytaj na własne potrzeby i uciechy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przeznaczyć ten obiekt na Dom Pomocy Społecznej a nie na pałace dla księży, przynajmniej będzie z tego jakiś pożytek dla biednych w potrzebie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
XDR napisał:
Zbudujcie Klechy jakiś Dom dziecka albo ośrodek dla bezdomnych a nie w jakieś Centrum JP,chyba już Wam wystarczy Kościołów? pomników i innych upamiętniających wielkiego świętego JP?
a cos ty zrobil żeby pomóc takim dzieciom albo bezdomnym frajerze?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to niech każdy z księży dorzuci na budowę a nie łąpy do ludzi po pieniądze albo złóżcie sobie prośbę o dotację do watykanu:P
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dyskoteki budowac a nie koscioly
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech Zycina sam dolozy i reszta klechow a nie na ludziach zeruja chociaz i tak mochery dadza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaraz czyli szarpneli się na budowe nie mając na nią kasy??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KIEŁBASA staraj się o kasę bo znowu Życiński cię wyśle do jakiejś wiochy na zsyłkę.Kiełbasa to wielki budowniczy za ludzkie pieniądze i ciemnotę.A Rydzyk nie może pomóc?mało wyciągną od ciemnoty?Czarna mafia!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Daniel napisał:
a cos ty zrobil żeby pomóc takim dzieciom albo bezdomnym frajerze?
frajer to jesteś ty!ale jak chcesz wiedzieć to wspomagam dziecięce hospicjum,bo z tego jest przynajmniej jakiś pożytek.Ludzie mają już dosyć wyłudzania pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
NAJBIEDNIEJSZY REGION W EUROPIE, NAJBARDZIEJ ZACOFANY EKONOMICZNIE W POLSCE, BRAK PRZEMYSŁU A ABP BARON ŻYCIŃSKI ŻĄDA KASY OD LUDZI!!PO PROSTU JUŻ SIĘ TYM KLECHOM WE ŁBACH PRZEWRÓCIŁO, FIRMY PADAJĄ, DZIECI W MIASTECZKACH,SZKOŁACH SĄ NIEDOŻYWIONE, ROZWARSTWIENIE CORAZ WIĘKSZE,LUDZIE MUSZĄ PRACOWĄC ZA GRANICA BO W POSLCE NIE MA PRACY, A ONI MÓWIA DAJCIE WIERNI!!GRABIĄ JUŻ Z KASY PAŃSTWA, GMIN, FIRM TZW SKARBU PAŃSTWA, Z FUNDUSZY UNIJNYCH I JESZCZE IM MAŁO!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZBURZUC KOSCIOL I WTEDY STARCZY KASY NA POKRYCIE OSRODKA REHABILITACJI I OSRODKA KULTURY I SZKOLE POSTAWIC A NIE KOSCIOLY WZNOSIC
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kup pan cegłę.Hasło "komunistyczne" powraca jak bumerang.Kościół jak zwykle porywa się z motyką na księżyc.Kasa świeci pustkami,a Budowa "idzie".Ale nie ma się co martwić.Od czego jest samorząd lokalny?Wybory tuż,tuż,a więc i samorządowcy,i kandydaci na posłów łaskawą ręką zrzucą co łaska (a nawet dużo więcej niż potrzeba) z gminnej kasy. Caritas ma na to środki?A skąd znowu biedny Caritas ma pieniądze?Wierni mają wpłacać "co łaska"?Więc jak to ma być:Na Rydzyka płać,na świątynię opatrzności płać,na misje płać,na KUL również,na centrum nie szczędź grosza...... A czy księża nie mogą sobie wybudować tego centrum którego tak pragnęli?Biskup otrzymuje ogromne haracze za pokropki,księża za sakramenty i inne posługi zdzierają z ludzi ogromne pieniądze.A z czego żyć? Ale jak znam życie,centrum powstanie jeszcze szybciej niż to zakładano.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i dobrze niech to zburza to tor zostanie tam gdzie jego miejsce !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No moze, niech ks. Biskup pomyśli o ściągnięciu jakiegoś procentu od tych księży, którzy mają luksusowe auta. Czy Ksiądz Kapelan musi jeździć Audi??? Warto tez poszukać u siebie, bo jest wielu księży, którym zbywa. Aż nadto.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Daj daj daj nie odmawiaj daj...Idąc tropem czarnych urzędników z wodzem Życińskim na czele, ja tez sobie postawie na dzialce moje centrum JP lub jakis inny przybytek służacy innym, a mnie przynoszącyc dochcody czyt.-knajpe oraz bede prosił o kase od społeczeństwa na nowe obiekty, a w ogóle to jeszcze samochódbym zmienił i jakies ciekawe wakacje mi sie marzą._przynajmniej jestem szczery, a ich na to nie stac oraz to nie ma w zadnym wypadku znamion prosby tylko zakamuflowane żądania okraszone szantażem biednych ale naiwnych i często upartych staruszków wierzacych w pierwsze miejsca w kolejce do bram Piotrowych z powodu wpłat na Firme jaką jest kościół. Przykre jest to, iż i tak znajda się gromady jeleni, które na polecenie "hipnotyzerów" władz katolickich potrafiłyby drugiemu zrobic krzywdę w imię prawdy i miłości do Boga.To co Mohery i Brygado Rydzyk mnie też pomożecie?Zapewne jeszcze wielu znalazłoby sie oprócz mnie aby sobie za pomoca takiej formy uzyskiwania przychodów poprawic byt, czy tak nie jest drodzy czytelnicy?Silniejszy moze jednak wiece biorąc pod uwagę nasilenie i kontrast kolorów. Oni są czarni a ja tylko zwykłym szarakiem...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To juz jest smieszne, co powstanie kilka nowych blokow, to juz czarna stonka buduje kosciol.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: