Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zakaz wjazdu cieżarówek do Lublina. Przewoźnicy: za szybko, nieprzemyślanie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 stycznia 2017 r. o 07:05 Powrót do artykułu
Narzekają, bo pomimo puszczenia nitki obwodnicy część i tak jeżdzi przez miasto bo krócej i robi w ten sposób pseudo oszczędności
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki zakaz, skoro w niedzielę 08.01.2016 0 godz. ok. 9:40 pięć tirów na wschodnich blachach, stadem od Lubartowa przez Sp. Pracy, Smorawińskiego, Sikorskiego w kierunku Kraśnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny wystarczyć dokumenty przewozowe, wwozi towary do Lublina ;  wjeżdźa. Nie ma towaru dla Lublina płaci 5ooo tyś. kary!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może dałoby się wjechać do Lublina na wariackich papierach? Takich samych,na jakich wydano w/w zakaz.Nie żądam nawet takiego luksusu by urzędnicy mieli obowiązek myślenia ale wystarczyłoby zapytanie o zdanie mądrzejszych.Propozycje p.Szabały są tak oczywiste,że trzeba bylo maksimum złej woli by urzędnik na to nie wpadł. Nasi ratuszowi zadziałali jak chirurg,który operację guza mózgu rozpoczął od rozrąbania głowy siekierą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktos nie ma towaru. Jedzie na naprawe do serwisu badz na przeglad, zczytanie tachografu itp. I co wtedy powie pan urzednik?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest dużą grupa TIR-owców którzy pomimo obwodnicy dalej niszczą ulice Lub;lina nie patrząc na żadne ograniczenia.wystarczy przy ZAMKU postawić drogówkę i dziennie co najmniej 100 mandatów za sam przelot w kierunku Chełm-Zamość
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tiry na tory. Won z miast!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten zakaz oznacza, że miastem rządzi facet, który się do tego nie nadaje, ale dobrze wie jak zarobić ponad 200 tysiaków łącząc stołki, których wg CBA łączyć nie mógł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem że Pan Kieliszek może przedstawić konkretne liczby argumentując wprowadzenie zakazu .Wielokrotnie się wypowiadał że po otwarciu obwodnicy ruch przez miasto zmalał .Argumenty nie szczęśliwców mnie nie interesują jak też opinie pseudo znawców nie poparte dowodami .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tiry wynocha z Lublina!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież jak jest jeden wjazd od Kunickiego dozwolony to każdy kierowca tira może w Lublinie podczas kontroli powoływać się na to, że on tamtędy wjechał i ch... mu zrobią. To ograniczenie tonażowe jest bez sensu przy jednej takiej "luce".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciabym się zapytać ile taka plakietka kosztuje. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to wiemy o co chodzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może czas wprowadzić przeładunki na granicach miasta w centrach logistycznych na samochody o mniejszej pojemności?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zarządzenie klepnięte 29.12.2016 wieczorem, wiec przewoźnicy, przedsiębiorstwa i inni mieli cały 1 dzień na złożenie wniosków o wydanie identyfikatorów, w zarządzie dróg i mostów, nic nie wiedzą, regulamin napisany bez sensu, może skopiowany z innego zarządzenia, w każdym bądź razie oderwany od rzeczywistości . Śmiech na sali, jak ciężarówki nie wjadą do miasta z powodu takich głupich przepisów ( nawet cysterny z paliwem nie są wyłączone z pod zakazu wg. zarządzenia i regulaminu Art 3, p 2 Regulaminu !!!) to za chwile w sklepach będą puste półki i na stacji nie będzie paliwa,ciekawe jak wtedy urzędasy sobie poradzą. Szkoda że ich nikt nie rozlicza z głupoty, ale może jakby ktoś pojechał po nagrodach i premiach to by się wzięli za porządną robotę. W całej UE jeśli na CMR (dok. przewozowy) ma się dostawę docelową w mieście jedzie się pod taki zakaz bez żadnych konsekwencji. Ale w Lublinie jest jakiś inny świat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędnicy to jednak debile.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do goscia z 15;09 A jak dojechac do magazynow logistycznych jesli tam stoja zakazy.Przyklad Felin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie markety są w mieście więc jak je zaopatrzysz? Dzielnice przemysłowe też w mieście!!! Lublin niby tak dba o ekologię a las pod obwodnicę został wycięty. TERAZ ZNISZCZĄ REZERWAT STARY GAJ budując w nim stację Lublin Zachód. Kolejny przykład braku logicznego myślenia i przewidywania. Skąd taki kierowca ze Szczecina ma wiedzieć że do jakiegoś Lublina towaru nie dostarczy bo kwitów nie załatwił i w kolejce nie stał. Olewka i podziękuję za taki ładunek.Nikt nie będzie łaskawego urzędnika prosił o zgodę na wyładowanie w lubelskiej firmie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przewoznicy powinni tak przyblokowac miasto żeby te znaki szybciej znikneły niz sie pojawiły. A ten kto podpisał decyzje o zakazie odpowiedział karnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest decyzja radnych i wola mieszkańców Lublina jak szoferakom nie pasi to won z LUBLINA,dobrze się stało że przez LUBLIN szoferaki nie robią sobie skrótu z W-wy do Za,mościa osczedzjąc 20 zet na obwodnicy a wrzeszczą wszyscv którzy z rozładunkiem i załadunkiem w Lublinie mają niewiele wspólnego,wysłać całą Lubelską Drogówkę i zrobić porządek z jadącymi TRANZYTEM a nie zaopatrzeniem (powód wjazdu to KWITY NA TOWAR i to powinno dla policjanta wystarczyć) pozostałych RŻĄĆ z górnej półki do skutku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
A niech tam ustawią  i 5 ZAKAZÓW - i tak będziemy jeździć. Miasto nie ma własnej POLICJI - to kto będzie to egzekwował ? Ponadto - OBWODNICA nie zapewnia wszędzie dojazdu.
Inspekcja Transportu Drogowego, Komenda Miejska Policji w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...