a nowy Świat znowu bez połączenia z Czubami
|
|
A ja mam pytanie: jak przegubowe 10-tki będą zakręcać na Gęsiej, skoro zabierają ich zza Selgrosa? wg. mnie powinno być na odwrót, krótsze 14-tki na Gęsią (tam gdzie 45) a 10-tki jak do tej pory
|
|
ZTM słucha konsultacji społecznych??? Dobry żart, na czubach ludzie nie pomieścili się w sali na tych konsultacjach i prosili ZTM o pozostawienie autobusu 44, i co??? G..o, tak słuchają Lublinian.
|
|
było dobrze ale gdy zmarł dyrektor nastał pseudo racjonalizator i mies\za jak chce. Trzeba mu wpier...
|
|
Te zmiany są wprowadzane na prośbę poszczególnych rad dzielnic, więc raczej nikt sobie sam tego nie wymyśla.A rady dzielnic prezentują swoje potrzeby a nie mieszkańców!!! |
|
Najwięcej krzyczą pewnie wsioki spoza Lublina, mohery jeżdzące 2 razy w tygodniu za darmo . Powiem tak ztmie nie słuchaj tych pajców.Jeden na 1000 któremu dogodzili.A może to prezes Ztm pod nikiem :P |
|
Przecież te zmiany ZTM wprowadza na prośbę samych mieszkańców a dokładnie poszczególnych rad dzielnic! Nie marudzić! Jeszcze się taki nie znalazł, co by wszystkim naraz dogodził!!Ilu osobom dogodzili ?? Jak na razie na forum duża większość niezadowolona.Wiem!!! Pewnie Mocherom dogodzili ale oni niestety nie obsługują internetu i dla tego nie ma głosów za.. |
|
ZTM słucha konsultacji społecznych??? Dobry żart, na czubach ludzie nie pomieścili się w sali na tych konsultacjach i prosili ZTM o pozostawienie autobusu 44, i co??? G..o, tak słuchają Lublinian.Powiem tak .Byłem na konsultacjach na czubach i na czechowie.Na Czubach była mała sala i dużo ludzi dojście do głosu graniczyło z cudem( to dla tych co mieli najbliżej kto pierwszy ten lepszy) były to konsultacje społeczne dla wybranych czyli dużej mniejszości mieszkańców czubów .Na czechowie wielka aula może było tam góra 30 osób.Tak sala była potrzebna na czubach |
|
Uważam, że nowa linia nr 11 powinna jeździć do Tesco i Obi, a nie kończyć się na tej dziurze na Widoku
|
|
Od dawna mam wrażenie, że osoby z MPK (czy jak tam teraz nazywa się ta firma) nie jeżdżą miejską komunikacją :( , nie dość, że często gęsto zmiany bez sensu to jeszcze częstotliwość autobusów/trolejbusów woła o pomstę do nieba. A teraz czy samochody będą jeździły wg rozkładów? W ostatni czwartek czekałam na 6-tkę 25 minut, zmarzłam i teraz siedzę zasmarkana :( Albo zmiany rozkładów jazdy - kilka razy w roku, a różnią się tym, że w jednym czy dwóch przejazdach (w danej linii) samochód przesunięty 1 min i po co? Po to aby pokazać, że coś się dzieje? to po prostu następny nonsens. Albo linia 45, nie dość, że jak do tej pory jedyne połączenie Czubów z dworcem to jeszcze okrojona częstotliwość do granic możliwości, a w szczycie jak jedzie zgodnie z rozkładem to po prostu cud. Mieszkam na Czubach od 1989 to coś wiem o tej linii - niestety. W XX wieku od PKP do Jutrzenki jechałam 15 min a teraz w XXI (nowocześniej) 15 minut jest na Skarpie he he. A kiedy będzie połączenie bezpośrednie ul. J.Pawła (przystanek Bociania) ze Sławinkiem (ul. Zbożowa) - może wreszcie ktoś pomyśli o tym. Bo jak na razie nie widzę aby coś zmieniło się w tym względzie. A linia 44 - skrócona do OS. Widok, czy nie mógłby autobus tam zakręcić i jechać dalej tak jak jeździł. No i te zmiany numerów - żenada. Wielka zmiana bo zmienili "9" na "159" - no można pęknąć ze śmiechu. Na temat naszego MPK można by w nieskończoność. I jeszcze jedno, namawiając ludzi na zostawienie samochodów w garażu i zmianę na jazdę samochodami MPK, trzeba ludziom zaoferować coś więcej niż autobus co 30 czy 40 minut....
|
|
Na mojej ulicy prawie nic się nie zmieni poza elektryfikacją linii 28 i lekką korektą jej trasy oraz pojawieniem się nowej linii 157, którą będę mógł dojechać jedynie do Leclerca na Zana- aż się prosi żeby wydłużyć ją na WĘGLIN po trasie ...Zana- Bohaterów Monte Cassino -Al. Kraśnicka -WĘGLIN, tym bardziej chociażby, że linia 161 będzie przez dłuższy okres jeździła rzadko -30min, jak ucieknie to wtedy można byłoby liczyć na pojawienie się 157. Linie: 157 i 161 dzięki temu mogłyby kursować od Nadbystrzyckiej na Węglin we wspólnym takcie -co 15min. Uważam jeszcze, że linia 8 powinna zostać wydłużona do pętli ZBOŻOWA po zmienionej trasie: ...Narutowicza -Lipowa -Al. Racławickie -Al. Warszawska -ZBOŻOWA, zapewniłoby to połączenie ulicy Nadbystrzyckiej a zarazem Politechniki ze Sławinkiem, a z drugiej strony z Al. Racławickich można byłoby dotrzeć do Zemborzyc, co na pewno wielu by ucieszyło. Na Okopową zostałaby w zamian skierowana linia 74 po trasie ...al. Racławickie -Krakowskie Przedmieście -Kołłątaja -Hempla -OKOPOWA , zaczynałaby trasę jadąc lipową i dalej bez zmian. Zastosowanie taboru przegubowego lub zwiększenie częstotliwości linii 8( do co 20 min) po takiej zmianie trasy byłoby sensowne i opłacalne. Skorzystałby na tym każdy, a nikt nie ucierpiał.
|
|
Dzisiaj jechałam z ul. Mełgiewskiej (było 16.23) trolejbusem 159 i na ul. Łęczyńskiej przesiadłam się na 45. I poczułam się tak jakbym przesiadła się z mercedesa do fiata 125p i to takiego egzemplarza, o który nie dbał właściciel i ze 40 lat trzymał go na dworze bez żadnych napraw i czyszczenia. Zastanawiam się dlaczego linia 45 od bardzo dawna jest traktowana tak po macoszemu, czyżby na Czubach nie mieszkał nikt ważny z Lublina czy też rodzina/znajomi takiej osoby :( Nie dość, że ilość autobusów okrojona już do granic możliwości , to jeszcze stan powyższych woła o pomstę do nieba. Jeździ chyba najgorszy złom. Dzisiejszy autobus - śmierdzący brudem, benzyną, siedzenia nie dość, że brudne to jeszcze rozklekotane - jeden z (chyba) ostatnich dawnych prywatnych autobusów. Siedzenia tapicerowane to chyba pierze się od czasu do czasu. Jak dla mnie czas ten był bardzo dawno temu :( Mało tego samochodzik jechał sobie dość sprawnie do ul. Krochmalnej. Po przebudowie miało być pięknie a wyszło jak zwykle. Najpierw jedzie 45 przez piękny most (nawiasem mówiąc na przystankach raczej nie ma tam ludzi), potem wraca przez ul. Młyńską by wyjechać przy dworcu i dopiero wtedy na Krochmalną. Po co ten zawijas na Młyńskiej???? Po to tylko chyba, żeby wypalić więcej benzyny i żeby pasażer wiedział za co płaci więcej. Tylko ile więcej spalin (czyt. trucizn) idzie w powietrze to już nikt nie myśli :( No i dojeżdżamy Krochmalną do ul. Cukrowniczej i co - korek, cała Krochmalna i Cukrownicza bo z niej całe stado aut chce wyjechać w wąską Krochmalną. No i po trudach i mozołach dojechałam na Jutrzenki po .... ok. 50 minutach jazdy. Pozdrowienia dla MPK
|
|
Czy ktoś ma inne pomysły podjęcia tematu?
Deb0308 - To jest dobry temat:
|
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|