Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Eksperci w Lublinie o autach elektrycznych. Dlaczego omija nas rewolucja?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 listopada 2017 r. o 20:53 Powrót do artykułu
Ja jako nie ekspert bo nas nie stac minimum 80 % Polakow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My mamy za to trolejbusy z Ursusa które rdzewieją i nie chcą bez drutów jeździć, tylko się toczą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Diesel musi dymić. Bo Polak kocha spaliny, smrod i toksyczne powietrze. Lepiej sie czuje wtedy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że nie zaprosili ludzi znających realia, zaprosili teoretyków z p. Wendeker który myśli jak napełnić tylko swoje kieszenie. Słabo takie seminaria wyglądają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żywotność baterii 5 lat ?, hmm polecam poszukać w google Tesla 400.000km, przeczytać a potem zadać sobie pytanie, ile rocznie przejeżdżam kilometrów ? (średnia dla EU to 36km/dziennie czyli 13.000km rocznie) oraz czy chciałbyś jeździć 30 letnim samochodem (400.000/13.000=30 lat).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pełna zgoda z nieekspertem - jesteśmy za biedni. Skoro nie stać większości społeczeństwa na wymianę samochodu na nowszy niż kilku letni, to o czym mowa. Ps. czy teoretycy tego nie wiedzą, czy udają?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry artykuł, to musiała być ciekawa debata. Zgadzam się gdzie naładuje samochód elektryczny samochód za który zapłacę dużo więcej niż normalny? Felicity? Ikea? Brak stymulacji z góry. A kto stoi to się cofa. Mocny skład teoretycy i praktycy. I ci drudzy niestety mają więcej racji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba miało być w 2025 a nie 2015... Ale nie uda się nie z powodu braku infrastruktury (stacji ładowania) tylko z ceny i ciągle kłopotów, jakie wiążą się z jazdą takim samochodem Choć niektórzy pokonują długie dystanse to ciągle jest to raczej "miejska zabawka", za którą trzeba sporo zapłacić! Jazda takim samochodem z Lublina do Szczecina musi trwać dwa dni!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HHO to jest przyszłość !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wszystko pięknie brzmi ale pamiętajcie, że jak dojdzie do uchwalenia ustawy to miną dłuuuuuugie lata ! Główny nadnaczelnik ani nie lubi wiatraków, ani biogazowni ani cokolwiek innowacyjnego jako stary zjełczały rep widzi tylko wungiel i ta cała gatka wsadzić ,ożna w trampki ! Lud czyli chałastra co głosowała i popiera sektę pislam nigdy się tym nie zainteresuje bo po pierwsze za co a po drugie po co ! Przecież pod kioskiem z piwem czy tanim winem żaden "elektryk" nie jest potrzebny ! A to sekty elektorat więc nie widzę możliwości ruszenia tym z miejsca nawet o cal bo burawiecki jest już na księżycu a pozostali czekają na słowo boże wodza ! Śmiać się czy płakać ? Ale taka rzeczywistość ! Póki sektya z mafią kaczo-rydzokową żundzi zapomnijcie o innowacjach myślcie o średniowieczu !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trafniejszej opinii nie słyszałem od lat !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cena cena i jeszcze raz cena poza tym drogi prąd i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
żywotność baterii 5 lat ?, hmm polecam poszukać w google Tesla 400.000km, przeczytać a potem zadać sobie pytanie, ile rocznie przejeżdżam kilometrów ? (średnia dla EU to 36km/dziennie czyli 13.000km rocznie) oraz czy chciałbyś jeździć 30 letnim samochodem (400.000/13.000=30 lat).
 ja przejezdzam tyle w 5 lat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...