Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Eksperci w Lublinie o autach elektrycznych. Dlaczego omija nas rewolucja?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 listopada 2017 o 20:53 Powrót do artykułu
Ja jako nie ekspert bo nas nie stac minimum 80 % Polakow
Zaloguj się, aby oddać głos
0
My mamy za to trolejbusy z Ursusa które rdzewieją i nie chcą bez drutów jeździć, tylko się toczą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Diesel musi dymić. Bo Polak kocha spaliny, smrod i toksyczne powietrze. Lepiej sie czuje wtedy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda że nie zaprosili ludzi znających realia, zaprosili teoretyków z p. Wendeker który myśli jak napełnić tylko swoje kieszenie. Słabo takie seminaria wyglądają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żywotność baterii 5 lat ?, hmm polecam poszukać w google Tesla 400.000km, przeczytać a potem zadać sobie pytanie, ile rocznie przejeżdżam kilometrów ? (średnia dla EU to 36km/dziennie czyli 13.000km rocznie) oraz czy chciałbyś jeździć 30 letnim samochodem (400.000/13.000=30 lat).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pełna zgoda z nieekspertem - jesteśmy za biedni. Skoro nie stać większości społeczeństwa na wymianę samochodu na nowszy niż kilku letni, to o czym mowa. Ps. czy teoretycy tego nie wiedzą, czy udają?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobry artykuł, to musiała być ciekawa debata. Zgadzam się gdzie naładuje samochód elektryczny samochód za który zapłacę dużo więcej niż normalny? Felicity? Ikea? Brak stymulacji z góry. A kto stoi to się cofa. Mocny skład teoretycy i praktycy. I ci drudzy niestety mają więcej racji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba miało być w 2025 a nie 2015... Ale nie uda się nie z powodu braku infrastruktury (stacji ładowania) tylko z ceny i ciągle kłopotów, jakie wiążą się z jazdą takim samochodem Choć niektórzy pokonują długie dystanse to ciągle jest to raczej "miejska zabawka", za którą trzeba sporo zapłacić! Jazda takim samochodem z Lublina do Szczecina musi trwać dwa dni!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
HHO to jest przyszłość !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To wszystko pięknie brzmi ale pamiętajcie, że jak dojdzie do uchwalenia ustawy to miną dłuuuuuugie lata ! Główny nadnaczelnik ani nie lubi wiatraków, ani biogazowni ani cokolwiek innowacyjnego jako stary zjełczały rep widzi tylko wungiel i ta cała gatka wsadzić ,ożna w trampki ! Lud czyli chałastra co głosowała i popiera sektę pislam nigdy się tym nie zainteresuje bo po pierwsze za co a po drugie po co ! Przecież pod kioskiem z piwem czy tanim winem żaden "elektryk" nie jest potrzebny ! A to sekty elektorat więc nie widzę możliwości ruszenia tym z miejsca nawet o cal bo burawiecki jest już na księżycu a pozostali czekają na słowo boże wodza ! Śmiać się czy płakać ? Ale taka rzeczywistość ! Póki sektya z mafią kaczo-rydzokową żundzi zapomnijcie o innowacjach myślcie o średniowieczu !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trafniejszej opinii nie słyszałem od lat !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cena cena i jeszcze raz cena poza tym drogi prąd i tyle
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
żywotność baterii 5 lat ?, hmm polecam poszukać w google Tesla 400.000km, przeczytać a potem zadać sobie pytanie, ile rocznie przejeżdżam kilometrów ? (średnia dla EU to 36km/dziennie czyli 13.000km rocznie) oraz czy chciałbyś jeździć 30 letnim samochodem (400.000/13.000=30 lat).
 ja przejezdzam tyle w 5 lat
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: