Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
DK63 ruch jak na drodze powiatowej, DK82, od Łęcznej na wschód podobnie, DK74, Frampol - Szczebrzeszyn też. Tymczasem DW835 ruch znacznie większy (5-14 tysięcy w 2010) i ciągle tylko wojewódzka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
takie raporty są dla sportu czy coś z tego wynika? czy to znaczy że w końcu doczekamy się obwodnicy Niemiec czy po prostu mamy się podbudować że ruch na trasie do takiego miasteczka jak Lubartów jest tylko 3 razy mniejszy niż na obwodnicy wrocławia? Czy zmienione zostaną priorytety budowy dróg i dwupasmówka z Lublina złączy się z obwodnicą Lubartowa czy po prostu w Niemcach postawią jeszcze jedne światła aby ludzi zniechęcić do jazdy i zmienić siłą statystykę? Może jeszcze jedną szkołę w Ciecierzynie bo korek na wlocie do Ciecierzyna nie sięga do Leonowa. Albo kilka nowych marketów z wjazdem bezpośrednio na krajówkę? Można kurcze na prawdę mogę pomóc w tworzeniu rozwiązań zniechęcających do jazdy tą drogą, sam nadkładam ponad 15km w jedną stronę byle by tej "krajówki" trzymać się z daleka!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Zamość jest większy ruch niż na Chełm. Ekspresowa 17 powinna być pierwsza budowana.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do gość trasa 835 ma innego zarządcę i pewnie jest w lepszym stanie niż nie jedna krajowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
z tego wychodzi że największy ruch w promieniu 50km jest na trasie Lublin-Kraśnik/Lubartów a nie na trasce do Warszawy... także te priorytety to tak słabo określone :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dyrektorzy jeszcze nie zmienieni! Już najwyższa pora wymienić na nowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obwodnica Wrocławia w najbardziej obleganych fragmentach ma 4-5 pasów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a lublin - Lubartów???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W radio komunikat podano, że w Dorohusku na przejściu w roku 2015 przekroczyło milion tirów a innych mniejszych pojazdów około pół miliona, to kto rację ma co do natężenia ruchu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
... ruch tranzytowy nie omija obwodnicy Lublina, a samo miasto jest dużym odbiorcą frachtu realizowanego przez transport kołowy ... - A CZEGO SIE MOZNA BYLO SPODZIEWAC PO WPROWADZENIU OPLAT DLA CIEZAROWEK ZA JAZDE PO OBWODNICY ??? - D E B I L I Z M decydentow !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Zamość jest większy ruch niż na Chełm. Ekspresowa 17 powinna być pierwsza budowana.
Je..ać Zamość! Tylko Lublin!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
... ruch tranzytowy nie omija obwodnicy Lublina, a samo miasto jest dużym odbiorcą frachtu realizowanego przez transport kołowy ... - A CZEGO SIE MOZNA BYLO SPODZIEWAC PO WPROWADZENIU OPLAT DLA CIEZAROWEK ZA JAZDE PO OBWODNICY ??? - D E B I L I Z M decydentow !!!
Czytaj ze zrozumieniem - chodzi o ciężarówki wjeżdżające do Lublina jako punktu docelowego - jest ich 3.100. Z kolei 2.200 ciężarówek omija Lublin obwodnicą. Nie wiem gdzie widzisz problem
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: