Denne banen viser at Nike satser holdent på barbeint minimalistisk kjører trend med denne nye sko, men jeg synes det er litt overraskende at skoen er fakturert som å ha “økt støtte under buen for bedre stabilitet” og “mer demping for en eksepsjonell ride. “Begge disse er i strid med hele ideen om minimalistisk og barbeint løping, som forkynner mindre støtte og mindre demping (og det beste eksemplet på en sko minimere disse er Vibram Fivefingers).Nike Free Run 3 synes å være å flytte enda lenger bort fra hva Nike gjorde det så bra i sine mer minimalistisk Free 3.0 linje (en av mine favoritt sko, som ser ut til å ha forsvunnet – Oppdatering: de er tilbake for nå), og jeg kan bare anta at de er knytte til å appellere til en mer mainstream markedet. Det er ikke si at denne skoen er ikke en enorm forbedring på de fleste mer typiske joggesko i form av sin fleksibilitet og vekt (det sannsynlig er), men jeg liker å sutre når en personlig favoritt den Nike Free 3.0 V4 er Nike Free Run Dame går unna. Hvis de kunne gjøre dette samme sko med en mindre hæl-tå dråpe, ville jeg være først i køen for å kjøpe den, og jeg ønsker fortsatt å gi disse en prøvetur og skrive en mer formell vurdering (Update alt jeg kan gjøre er å spekulere akkurat nå, men jeg bare skrev et innlegg som fleshes ut min foreløpige skuffelse med denne skoen – På Minimalistisk løpesko: Vibram har Balls, Nike Free Run droppet dem). I tillegg til å innføre skoen, gir Nike også et innlegg om hvordan flere elitenivå løpere bruker Nike Free Run sin egen trening – disse inkluderer slike som Paula Radcliff og Kara Goucher – ikke for shabby der. Jeg liker utseendet på den nye sko, og det vil være interessant å høre tilbakemeldinger fra kjører samfunnet når det begynner å treffe butikkhyllene. Fas optisk länk: http://www.billigenikefreerunsko.org  
Zaloguj się, aby oddać głos
0