No i bardzo dobrze! Jeszcze trochę i PKP intercity czy jakis inny twór pochodny zlikwiduje wszystkie poączenia i dopiero wtedy firma stanie się dochodowa! a pociągi będą tylko od wożenia dyrektorskich i prezesowskich d.... spółek córek dawnego PKP
|
|
Jak dla mnie głupota. Chcą się wyciągnąć z długów a rezygnują z połączeń?! Może wreszcie by zrobili coś by ludzie chcieli jeździć pociągami bo jak narazie to znacznie przegrywają z PKS-ami już o przewoźnikach prywatnych - busach - nie wspominając.
|
|
co w tym kraju się dzieje , to ta opluwana komuna tworzyła połacxzenia do najmniejszegi zadupia bo człowiek wszędzie ma takie same prawa dostępu dp dóbr a tzw demokracja liczy tylko pieniadze - PARANOJA
|
|
Busiarze zacierają ręcę bo POrtyjni bonzowie z POństwowych sPOłeczek nie POtrafią nawet POrozmawiać.
|
|
CO DWA TYGODNIE ODPROWADZAM SYNA NA POCIĄG RELACJI TERESPOL-WROCŁAW W MIĘDZYRZECU PODLASKIM.ZAWSZE JADĄ TYLKO DWA SKŁADY,PASAŻEROWIE JAK SARDYNKI W PUSZCE (SZCZĘSLIWCY,KTÓRZY WESZLI DO SRODKA)DO WARSZAWY STOJĄ NA JEDNEJ NODZE,DOPIERO TAM DOŁĄCZAJĄ KOLEJNY SKŁAD.NATOMIAST NA STACJI W MIEDZYRZECU POZOSTAJE ZAWSZE OKOŁO DWUDZIESTU PASAŻERÓW.PO DRODZE CHCIELIBY DOŁACZYĆ PASAŻEROWIE Z ŁUKOWA, SIEDLEC,MIŃSKA-NIESTETY BEZSKUTECZNIE.JEŻELI KTOŚ MÓWI ŻE TEN POCIĄG JEST NA ODCINKU TERSPOL-WARSZAWA NIE RENTOWNY,TO DLA MNIE ON JEST NIE-NORMALNY.CZY OBSŁUGA POCIĄGU NIE MOŻE ZGŁOSIĆ DO CENTRALI O TEJ SYTUACJI.NIE, ONI TYLKO CHCĄ PODWYŻEK NIE DBAJĄC O DOCHÓD.MOŻE CI ID...I WE WŁADZACH SPÓŁKI NIE WIEDZĄ ŻE NA PERONACH ZOSTAJĄ SETKI PASAŻERÓW.
|
|
kolej zaorac, busy zaorac, lublin zaorac, powinnismy sie cofnac do ery kamienia łupanego
|
|
u nasz robio lotnisko !!!
|
|
Zabrać koleji dotacje,niech sami zarabiają na siebie.Po co komu pociągi,których i tak nie ma.Obciążyć PKP kosztami za użytkowanie tereny pod infrastrukturę (tory,budynki,trakcje).
Niech się kolej rządzi swoimiprawami i nich PKP przestanie żebrać o pieniądze.DO ROBOTY!!!!Pozwalniać całą rzeszę zarządców,dyrektorów,naczelników i ZWIĄZKOWCÓW,sprywatyzować prawdziwie kolej i na pewno bedzie lepiej.A jeśli nie-to zginą śmiercią naturalną
|
|
twój wPIS jest jednostronny Niech się skończą dopłaty i upadnie ten cyrk o nazwie PKP! Może przejmie ją jakiś miłośnik małpek, kotów lub latających urzędników [*]. Ważne żeby w końcu kolej była dla nas- pasażerów, nie odwrotnie. Jeśli tak nie będzie, on też upadnie:) Ile zostało połączeń w LU z resztą świata? Śmiech na sali- Zamość za komuny miał więcej! Tną połączenia bo prezes spółki PKP Izolacje Od Kabli chce zarabiać lepiej niż spółki PKP Papier Na Bilety? Święte stoczniowe krowy jakoś już nie hałasują, tak samo święte górnicze krowy, może kolej na następne? Nie piszę żadnych herezji- nikt z nich nie kiwnął palcem jak likwidowano Cukrownię, Odlewnię czy którekolwiek z lubelskich wielkich firm- grzali 4litery na związkowych posadkach! |
|
CHCIELIŚCIE PeŁo TO TERAZ MACIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BYŁO NIE GOSOWAĆ NA NIEUDACZNIKÓW!!!!!!!!!!
|
|
WOLĘ NIEUDACZNIKÓW Z PO NIŻ DEWOTÓW I KACYKÓW KLERU Z PiS!! |
|
Ktoś tu na jednym z forów chyba dobrze napisał,że kiedyś była jedna kolej i jeden zarząd. A teraz narobiło się mnóstwo spółek i spółeczek-a każda z nich ma swoich prezesów,zastępców prezesów,nadprezesów i prezesów od prezesów oraz wielu innych pierdzistołków;jedna spółka jest od prawej szyny,druga od lewej,trzecia od podkładów,czwarta od rozjazdów,piąta od kamieni na torach,szósta od semafora,siódma od drutów,ósma od słupów,itp.,itd.-a każda ma swoich prezesów itp. i już"gubią się"w tym kto komu za co i ile ma płacić ...i przez to brakuje pieniędzy na kolei...-a jakość usług słaba lub coraz słabsza...
|
|
Podziękujcie ministrowi Grabarczykowi, wiceministrowi Engelhardowi, premierowi Tuskowi To oni sa odpowiedzialni za te pseudoreforme sprzed 2 lat, zabranie pośpiesznych z Przewozów Regionalnych do Intercity oraz za obecny bałagan. Teraz Intercity kasują pociągi pośpieszne zwane obecnie TLK a chce zostawić najdroższe intercity. Tak dalej pójdzie to zostaną nam aronobusy :]
|
|
Moim zdaniem:za kilka(góra kilkanaście)lat Chełm będzie "drugim"Hrubieszowem,a Lublin"drugim"Zamościem jeśli chodzi o pociągi pasażerskie...
|
|
@~bambosh~ dokładniej od grudnia 2010. Czyli za pół roku.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|