Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubartów: Dwóch 16-latków odebrało sobie życie

Utworzony przez Lutek45, 18 sierpnia 2008 o 21:12 Powrót do artykułu
Serce boli gdy czyta się takie tragedie, co powoduje że tak młodzi, wchodzący w życie są już nim rozczarowane i popełniają samobójstwa?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No nie....Pyrek też mnie zawiodła ale żeby zaraz zatrudniać sznurek !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brakuje mi go,będzie brakować i tęsknie za nim. tak wiele mu jeszcze nie powiedziałam... tych tragedii nic nie łączy. śmierć mateusza dodała arkowi odwagi. wiedziałam że jest do tego zdolny i że nie jest dobrze...ale nie wiedziałam że to zrobi. znałam arka długo i wiem że nie było mu łatwo. mam do niego żal ale wybaczam mu wszystko. i tak nie moge w to uwierzyć ;(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak, 6 lat z Arkiem do klasy chodziłem, na siłownie z nim, na imprezy z nim. Byłem mu winny 10 złotych - dziwne, już mu nie oddam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znalem Arka wiele lat... nigdy bym nie powiedzial ze bedzie zdlony zrobic cos takiego... co do Mateusza - poznalem go w gimnazjum. nic tych tragedii nie laczy... tak jak napisala przyjaciolka. nie wiem z jakiego powodu to zrobil.. ale nikt nie moze w to uwierzyc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do tej pory nie dochodzi do mnie to co sie stało .Poprostu nie mogę uwierzyć ,że mogli to zrobić .Mateusza znalam tylko ze szkoły z Arkiem było inaczej chłopak każdego potrafił pocieszyć i nic nie wskazywało na to ,że może zrobić cos takiego.Po za tym jestem tego samego zdania co "przyjaciólka" tych tragedii nic nie łaczy ale śmierć Mateusza dodała odwagi Arkowi [*] pokoj ich duszom.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
'Prokuratura sprawdza, co łączy obie tragedie. ' Jestem 100% pewna, ze nic nie łączy obu tragedi. Arka znałam dosyć długo - chodziłam znim do klasy.. Nigdy nie powiedziała bym, ze odbierze sobie życie.. NIGDY ! Widocznie wybrał życie w innym świecie .. w świecie gdzie nie bedzie miał żadnych problemów, gdzie będzie szcześliwy na wieki. Natomiast Mateusza znałam tylko ze szkoły,ale również nie sadziłabym, ze to zrobi... Mam nadzieje, że będzie im tam dobrze .. [*] Arek !! [*] Mateusz - na zawsze w naszej pamieci .. :(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
STYX napisał:
No nie....Pyrek też mnie zawiodła ale żeby zaraz zatrudniać sznurek !
Idiota, tyle w temacie. Co do chłopaków ... nie stawiam świeczek, znałem tylko z widzenia ale niewątpliwie szkoda ich.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
stefan napisał:
Idiota, tyle w temacie. Co do chłopaków ... nie stawiam świeczek, znałem tylko z widzenia ale niewątpliwie szkoda ich.
Gowno kogo obchodza twoje zale, czy stawiasz swieczki, czy kloca w kiblu. Nie masz nic madrego do powiedzenia to nie pisz wcale. A idiota mozesz nazawc co najwyzej siebie, takie masz prawo. Ale i tak gowno to kogo obchodzi, wiec.. Wysil sie, albo zamilknij. pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda Mi ICh :( Tacy Młodzi TyLe Jeszcze Przed NiMi BYło [*] AreK [*] MateUSz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ny153 napisał:
Gowno kogo obchodza twoje zale, czy stawiasz swieczki, czy kloca w kiblu. Nie masz nic madrego do powiedzenia to nie pisz wcale. A idiota mozesz nazawc co najwyzej siebie, takie masz prawo. Ale i tak gowno to kogo obchodzi, wiec.. Wysil sie, albo zamilknij. pozdrawiam
PROSTAKU MOŻE NASTĘPNA TRAGEDIA BĘDZIE W TWOIM DOMU. TO TY ZAMILKNIJ NA WIEKI. TYŚ NIE KLOC TYLKO ZWIS....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
oni są jacy po je.... żeby obrazu sie iść i wieszać no ale jak maja nawalone w głowie to co zrobisz??!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ludzie na jakim swiecie wy zyjecie nie zycze abyscie wy mieli takie problemy zebyscie popelnili samobojstwo ci ktorych takie rzeczy niedotycza mogli by zaoszczęsdzic sobie chamskich komentarzy bo nie bedzie im do smiechu jak ich spotka podobna sytuacja, to tyle a z chamskimi komentarzami to prosze do domu jezeli tak was wychowano.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nikt do kąca nie wyjaśni tej sprawy to jest jak koszmar który mógł się zdażyć tylko w filmach. Prawdę znają znajomi Arka i Mateusza. U Arka naprawdę był zawód miłosny i my wszyscy to wiemy. Zabójst nic nie łączy ale samobójstwo Mateusza dodało Arkowi Odwagi. [*]AREK[*]MATEUSZ[*]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak sobie myślę...czy Wy dzieciaki nie macie żadnych większych problemów?!...zawód miłosny?!(zakładając że to prawdziwy powód),dziewczyna chłopaka odtrąca i ten od razu postanawia popełnić samobójstwo?!...nie wiem jakie były prawdziwe powody tych samobójstw ale...ludzie tracą dobytki całego życia w ciągu paru sekund, tracą praktycznie całe rodziny w wypadkach czy innych nieszczęściach i nie popełniają samobójstw!...spójrzmy prawdzie w oczy...rośnie nam bardzo słabe społeczeństwo!gdy napotykają nikłą przeszkodę od razu się załamują!... Współczuję rodzicom tych młodych ludzi(samolubów można by rzec bo o swoich rodzicach nie pomyśleli...a nawiasem mówiąc-ich rodzice mają teraz dopiero powód do tego by zakończyć życie:/)... a i chciałem dodać jeszcze od siebie że chyba nie wypada się wyzywać w tym temacie... Pozdrawiam i...nie dajcie się zwariować...życie jest po to żeby żyć:]
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: