Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
zablokować dostęp do mostu warszawiokom. puszczać tylko samochody z woj. lubelskiego. a dla nich zrobić opłate za wjazd. np 20 zł ;d
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nareszcie będzie most w Kamieniu Puławskim. O 50 lat spóźniony. Ale lepiej późno niż wcale. Jednak uwierzę do końca jak zobaczę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ha Ha Ha i już problemy . Coś tak czuję ,że nic z tego nie będzie tj. z mostu i nowej drogi 747 . Ale z drugiej strony wcale mnie to nie dziwi , nasze władzę wiedzą jak podnosić sobie pensję a po dziurawych drogach jeżdżą służbowymi samochodami . Najgorszy powia to powiat Opolski . Wystarczy pojechać w każdym kierunku od Opola jakieś 20-30 km i jest inny świat . Ten cały Opolski syf to śmiech i parodia a ludzie jak barany idą i głosują ciągle na tych samych .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co ktoś będzie ważył chodniki i ścieżki rowerowe?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O tym samym pomyślałem.Wprowadzić opłaty dla tych z mazowsza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba sam się dołożę na wybudowanie bramek do pobierania opłat od warszawiaków...wyszło jak zawsze,oni to tylko umią obiecywać a jak przyjdzie co do czego to uciekają...a może pan burmistrz(ptaszek) dołoży te 10mln???przecież on taki dobry i tyle tu inwestuje...nie wspomnę o najlepszym staroście w okolicy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak sie zastanawiam po co Nam obecnie ten most, nie lepiej posiadane na to środki przesunąć na remont drogi 801 choćby do granicy województwa? Skoro Mazowsze ma Nas w nosie to róbmy swoje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KotWButach napisał:
Tak sie zastanawiam po co Nam obecnie ten most, nie lepiej posiadane na to środki przesunąć na remont drogi 801 choćby do granicy województwa? Skoro Mazowsze ma Nas w nosie to róbmy swoje.
strateg z ciebie jak z dupy armata
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja napisał:
strateg z ciebie jak z dupy armata
Wiedziałem, że bez inwektyw sie nie obędzie. Ok podejme polemikę. Jak weźmiesz pod uwagę ilość osób korzystających z beznadziejnej i zatłoczonej 17, i potencjalne korzystajacych z uruchomienia koszmarnej obecnie 801 to jestem pewien że dokonana analiza korzyści w studium wykonalności, które jest niezbędnym elementem na pewno wykaże dużo większą potrzebę remontu 801 niż robienie mostu w powiecie opolskim. Ostatecznie 801 mozna dostać się na nowy most w Puławach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo dla województwa lubelskiego zan determinację. Mazowieckie ma się od kogo uczyć. Tylko żal, że gmina solec nie należy do innego województwa. Pozdrawiam lubelszczyznę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
antek napisał:
Brawo dla województwa lubelskiego zan determinację. Mazowieckie ma się od kogo uczyć. Tylko żal, że gmina solec nie należy do innego województwa. Pozdrawiam lubelszczyznę.
podobno solec juz chce do lubelskiego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i racja z tym mostem w Kamieniu ....po jasną cholere ładować 271 mln w most w Kamieniu Skoro na zachód mamy jeden most w Annopolu a drugi w Puławach. To nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na modernizację 12,17 i 19 na lubelskich odcinkach ?. Jak patrzę na niektórych lubelskich samorządowców to mam wrażenie że jest to grupka autystycznych dzieciaków,która chce tyłkami motyli nałapać. Tu rozgrzebią,tam rozgrzebią a potem zabierają zabawki i do Sejmu albo Senatu uciekają aby na to pobojowisko już z góry patrzeć. (No chyba że któryś z tych zainteresowanych ma w Iłży kuzynów to wtedy ten POśpiech budowy mostu- w tym miejscu ma sens)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To ile dołoży lubelskie ? 21 mil zł jak dobrze pójdzie to jeszcze zostanie kasy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jedna z bardziej potrzebnych inwestycji.Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
antek napisał:
Brawo dla województwa lubelskiego zan determinację. Mazowieckie ma się od kogo uczyć. Tylko żal, że gmina solec nie należy do innego województwa. Pozdrawiam lubelszczyznę.
Antek szedł przez wieś i się pytał gdzie ta lubelszczyzna jest,jak się dowiedziałeś, to powiedz gdzie ona jest.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdzie te słowne obiecanki Marszałka Sobczaka -wielka szkoda że Mazowsze pana Struzika najbogatsze w Polsce nie dokłada do WSPÓLNELJ przeprawy[Mostu] przez Wisłę. Normalni radni mieszkancy powinni zdać sobie sprawa że to jest korzystne dla obydwiu regionu jak i gospodarki całego kraju .Most jest bardziej ważny niż droga remontowana ,ponieważ to jest zysk ekonomiczno czasowy około 80 minut i 75 kilometrów trasy . Słabą drogę mozna pokonac dłużej czsowo ale bez mostu jest to strata kolosalna .Jezeli będzie most wówczs wiele pojazdów zamiast przez Puławy będzie jechało do Opla przez most w Kamieniu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Opile Lubelskie, Poniatowa oraz rejon Iłży to rejony o największym bezrobiciu w kraju z powodu braku kontaktu ze światem. Otworzenie jakiejkolwiek przeprawy poprawi sytuację w promieniu 30km od mostu. Poza tym średniookresowo Lublin rozwija się wolniej niż Rzeszów (autostrada, szybka kolej, lotnisko, szlak komunikacyjny z Niemiec poprzez Wrocław, Śląsk, Kraków, Tarnów na Ukrainę) i Białystok (ekspresówka, kolej), więc Lublin żeby nie stracić palny pierwszeństwa na wschodzie PL za kilka lat musi zlikwidować bariery które blokują jego rozwój. Te bariery to: brak dobrego połączenia z Warszawą i zachodem kraju - ekspresówka w bólach powstaje na razie do Kurowa, za chwilę oddadzą lotnisko, brakuje lukwidacji bariery jaką na odcinku około 70km tworzy Wisła pomiędzy Puławami a Annopolem. Dopiero ekspresówka, lotnisko, dodatkowy most na Wiśle zniwelują przewagę Białegostoku który już dzisiaj ma prawie 300000 ludności (Lublin 348000). Jak powstanie nowy most to atrakcyjność inwestycyjna tych terenów zwiększy się, bo będzie lokalny tranzyt, bo przysłowiowy piekarz zyska 2x tyle potencjalnych klientów po drugiej stronie Wisły etc. Istnieje cały szereg zakładów pracy które będą mogły powstać jak tylko pojawi się most - jakaś stacja benzynowa, usługi transportowe etc. Będzie można robić coś na miejscu, wywieźć cokolwiek co się wytworzy, dojechać do pracy po drugiej stronie rzeki, osiedlić się, zbudować domek letniskowy czy cokolwiek. Szlaki S17, S12 są ważne i są budowane, ale bez likwidacji bariery Wisły zostaniemy cywilizacyjnym zaściankiem. Poza tym, zwróć uwagę że ekspresówka do Zakrętu ma szansę powstać realnie nie wcześniej niż około 2020r (do 2013 drobią do Kurowa a potem będą robić po 20-30km rocznie) lub nawet póżniej. Czekanie z mostem do tego czasu jest stratą jednego pokolenia dla terenów Szydłowiec-Iłża-Opole Lub.-Poniatowa. Moim zdaniem ten most to pomysł na rewitalizację tych terenów w perspektywie powiedzmy 20 lat - w tej chwili jest to po prostu miejsce gdzie niewiele się dzieje. i racja z tym mostem w Kamieniu ....po jasną cholere ładować 271 mln w most w Kamieniu Skoro na zachód mamy jeden most w Annopolu a drugi w Puławach. To nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na modernizację 12,17 i 19 na lubelskich odcinkach ?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to prace idą do przodu, już kolejny artykuł na ten temat. Na szczęście wycieli krzaki, to widac gdzie wisła płynie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie zdążyłem pozdrowić rezydentów Kamienia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a dlaczego opłaty za wjazd do was ?? jacy z nas warszawiacy 160 km od wawy my scyzoryki
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: