DLACZEGO WSZYSTKIE ZAMÓWILI DWUCZŁONOWE ??? POWINNI ZAMÓWIĆ zamiast 11 10 np 4 dwuczłonowe i 6 trójczłonowych
|
|
Te pociągi TLK, które jeżdżą teraz nie są takie złe. Wagony są wygodne, przenajmniej są przedziały a nie jak w autobusie wszyscy naraz. Oczywiście paniskom z Lublina nie pasuje bo chcą jeździć w luksusie.
|
|
puknij sie mocno przejedz sie sztygarem to zlom ktory powinien byc dawno pociety |
|
jest jeszcze jeden wymóg marszałka - pojazd ma sam rozpoznać członka PSL i otworzyć szeroko drzwi i czekać aż usiądzie wygodnie w wagonie
|
|
Dyrektor Departamentu Transportu nie popisał się. Zwolnić albo przez cały rok nie wypłacać nagród. Producent ma rację.m szczególnie z wysokością peronów.
|
|
I dobrze urzędników trzeba ustawiać chcieli by zarabiać na karach cwaniaki z lubelskiego wschód !
|
|
Wcześniej banda partaczy z bydgoszczy łapała wszystko jak leci, wypychając szmelc - każdy pociąg ,,był niedorobiony'', począwszy od polskiego ,,pedolino'' kończąc na Gamach. Środkowy palec tej manufakturze pokazał Kraków i wreszcie ktoś się obudził że ta firma jest nic nie warta... A argumenty z windami są rozbrajające. Winda zjeżdżająca na niższy peron nie zatrzyma się na wyższym... bez jaj, rzeczywiście jak się nie ma projektantów to żadej termin nie jest realny...
|
|
No i dobrze. Moze Newag wygra
|
|
Ludzie, jaki znowu spór, co to w ogóle za tytuł. To normalne zapytania ofertowe, jak przy każdym tego typu przetargu. Zgodnie z przepisami potencjalni oferenci mogą wysyłać swoje uwagi co do zapisów przetargowych - to najnormalniejsza rzecz pod słońcem. Zwykła procedura, uwagi mogą być uwzględnione, bądź nie, normalna rzecz. A trzeba przyznać, że czas produkcji faktycznie jest dość krótki wg tego przetargu.
|
|
To gdzie czekają gotowce na bocznicy p.Mieszałku ? :::)))
|
|
Bo urzad marszałkowski (zsl-po) zatrudnia już tylko samych niekompetentnych kolesi, którzy wylecieli ostatnio ze stołków. Więc kto ma porzadnie napisać te zapytania jak tam przcują same gumofilce? Idą wybory, trzeba to zmienić!
|
|
Taaaa...... 2018 rok, a PKP wciąż używa taboru z 1968 roku. Wagony które są na zdjęciu to wagony typu 110A budowane w latach: 1972- 1973 / 1976-1977... wszystko w temacie.
|
|
To akurat, że te kaleki z urzędu nie potrafiły odpowiednio przetargu napisać w ogóle mnie nie dziwi.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|