jakich odszkodowań? Człowieku, cały koszt to koszt wymiany okien na tłumiące hałas, jednorazowo i zamknie się, ponieważ w grę wchodzi może kilkadziesiąt domów, w kilkuset tysiącach. Góra. I JEDNORAZOWO. Co to jest kurde, znowu jakaś propaganda przeciw powstaniu lotniska? Wydaje się że jest grupa ludzi którym zależy żeby Lubelszczyzna pozostała anusem Polski, i Ty chyba do nich należysz, sądząc po tej propagandzie którą uprawiasz.Lot-NIK napisał:Przeczytaj akt regulujący wypłatę odszkodowań
|
|
TŁUMACZENIE Lotnisko Świdnik,cha,cha... lotnisko Niedźwiada, cha,cha...czyli lotnisko widmo...prędzej powstanie lotnisko w Kielcach Gosiewskiego, niż w tym zapyziałym grajdole na wschodzie, wstyd mi i jest to hańba,że mieszkam tu, moi znajomi i rodzina dawno uciekli i chyba też tak zrobie! To co się dzieje w tym mieście nie mieści się w głowie, jak tak duży ośrodek akademicki można było tak zrujnować, doprowadzając do całkowitego upadku jakiegokolwiek przemysłu, jest tylko świdnik i Bogdanka! W Lublinie, nie ma żadnego dużego pracodawcy. tutejsi reprezentanci nie doprowadzili do ściągnięcia żadnego poważnego inwestora, nie ma dróg , nie ma lotniska...to po prostu skandal i nieuczciwość wobec ludzi, którzy wiązali nadzieje z tym miastem! Lublin to kpina z samorządności, gospodarki i rozwoju ekonomicznego! Amen (niech się tak stanie). |
|
W Ś. żyję 55lat (od 7 r. życia). Port lotn. to wielka szansa dla naszej/ mojej pipidówy. Kiedyś popatrzyłem ile samochodów z rejestracją lubelską stoi na parkingach Okęcia. Każdy skrawek ziemi będzie wykorzystany. Minimum 1000 ludzi będzie miało robotę po uruchomierniu. Nawet przy 5 starto-lądowaniach na dobę. Od kontrolerów ruchu lotn. począwszy a na parkingowych kończąc. A ile przy budowie? Niestety, ale nie wierzę abym tego doczekal.
|
|
Masz ciekawe hobby, oglądanie tablic rejestracyjnych na Okęciu, bardzo mnie tym poruszyłeś, powiem więcej aż do łez!
|
|
W Świdniku musi być lotnisko, to przecież jest duże "okno na świat". I nie może na to mieć negatywny wpływ jakaś grupka małorolnych tubylców, którzy zwietrzyli okazję do wyrwania kasy i chcą się stać "nowobogackimi"!!!!
|
|
CZŁOWIEKU!? ZASTANÓW SIE PRZEZ CHWILĘ CO TY NAPISAŁEŚ? |
|
cooooo??!! po moim niebie ??!! oooo trzymajta mnie bo nie wytrzymam!! po moim niebie aeroplany latać ni bedo!!!!...."
Ciemny ludzie!
Zamiast cieszyć sie z takiego sąsiedztwa (lotniska) i myśleć jak najlepiej kasę na tym zbijać kierują się partykularnymi , małostkowymi odruchami. To co wyprawiacie jest żenujące i tylko w ciemnym , zaściankowym kraju może się zdarzyć. Wstyd mi za was
|
|
--
http://www.pezetel.info - niezależne forum pracownicze
|
|
Jak lotnisko to w Białej Podlaskiej
Dane techniczne
Lotnisko w Białej Podlaskiej jest wyposażone w dwa pasy startowe jedne z najdłuższych w Polsce z możliwością pełnej eksploatacji:
* pas główny 3300×60 m
* pas rezerwowy 2260×30 m
* pasy lądowania, kołowania, i strefy postojowe,
* pełna całodobowa ochrona,
* obszar o powierzchni ponad 70 ha przeznaczony do rozwoju zaplecza usług pasażerskich i transportowych z niezależnym dostępem,
* podziemne zbiorniki do przechowywania ponad 5 mln litrów paliwa
* osobna bocznica kolejowa zapewniająca bezpośredni dostęp do granicy
Grzech nie skorzystać skoro wszystko tu już jest a u was nic praktycznie.....
Dlaczego ożywić port lotniczy w Białej Podlaskiej ?
Polska ściana wschodnia nie ma żadnego portu lotniczego, i sytuacja ta utrzymuje się od lat. Proponowanie inwestycje- takie jak budowa portu od podstaw w Niedźwiadzie kosztem 260 mln PLN- nieodmiennie trącą nierealizmem. Realna, choć oczywiście czasowo bardzo odległa jest jedynie propozycja niewielkiego portu przyjmującego ruch biznesowy w Świdniku pod Lublinem. Tylko że ten port nigdy nie będzie mógł być rozbudowany (lokalizacja na to nie pozwala). Wschodnia Polska będzie pozbawiona więc portu lotniczego zdolnego przyjmować samoloty B737 lub Airbus 319/320, czyli te używane przez większość tanich linii.
Port w Białej Podlaskiej dobrze nadaje się na port lotniczy dla tanich linii obsługujących wschodnią Polskę. Bardzo blisko stąd do Terespola, i kilkustetysięcznego Brześcia, ponadto jest to polska brama na wschód Europy. Port lotniczy w tym kluczowym geograficznym miejscu ma po prostu szansę zaistnieć i przyciągnąć przewoźników. Zaoferuje tez podróż tanimi liniami dla milionów Rosjan czy Białorusinów, pozbawionych możliwości podróży z ich zmonopolizowanych przez lokalnych przewoźników portów lotniczych. Ten port zaoferuje tanią podróż lotniczą dla tych wszystkich obywateli Białorusi czy Rosji, których nie stać na kosztowny wylot z tego kraju.
Ponadto ten port poprawi dostępność komunikacyjną wschodniej Polski- jedynego rejonu Polski który został ominięty przez boom na lotnictwo.
Koszty tego przedsięwzięcia to około 17- 25 mln PLN. Konieczne nakłady to poprawa jakości pasów startowych i dróg kołowania, instalacja systemów podejścia precyzyjnego ILS etc, spełnienie wymogów bezpieczeństwa, zaadaptowanie istniejących budynków na terenie portu lub budowa nowego budynku pod tymczasowy, niewielki terminal lotniczy.
http://www.amw.com.pl/images/estate_additional/biala1d.JPG
Fot. Jeden z budynków na terenie portu mogący zostać zaadaptowany pod tymczasowy terminal pasażerski.
Tak niewiele potrzeba, by wschodnia Polska wreszcie miała swój port lotniczy. Praktycznie cała potrzebna infrastruktura, mogąca przyjmowac niemal wszystkie samoloy pasażerskie świata, jest i mogłaby pracować dla potrzeb tego regionu i jego mieszkańców.
I jednocześnie zamiast podjąć konkretne decyzje i przystąpić do działania, od lat trwa gdybanie rozbite pomiędzy co najmniej 4 różne warianty lokalizacji portu dla tego regionu. Autor tej strony proponuje, by wreszcie podjąć choćby tylko częściową decyzję, i przystosować ten port do roli portu regionalnego dla północnej części województwa lubelskiego, portu obsługującego głównie tanie linie lotnicze.
http://photos.airliners.net/photos/middle/1/0/1/0483101.jpg
http://photos.airliners.net/photos/middle/3/0/1/0483103.jpg
Ostatnio edytowany 26 kwietnia 2008 r. o 17:19
|
|
Znalazł się plebs miejski, ja jestem za tym aby to powstało i tyle a plebs wiejski czy miejski to niech wraca tam skąd przybył !! |
|
Lotnisko powstanie i koniec !!!!!!!!!!! |
|
--
http://www.pezetel.info
|
|
Czyli co znów tam wojsko będzie czy jak ? . To czemu władze miasta chcą tam zrobić prywatne lotnisko a nie wojskowe ?
edit
"
Ty nie masz racji choćby z tego powodu że :
W prawdziwość informacji wątpi Henryk Makarewicz, marszałek województwa lubelskiego. – Za blisko do granicy. Ten argument decydował o niedawnej likwidacji bialskiej jednostki wojskowej. Podobnego zdania jest Izabella Sierakowska poseł lubelskiego SLD, zastępca przewodniczącego sejmowej Komisji Obrony Narodowej. – Wszystkim, również Amerykanom, zależy na dobrych stosunkach z Rosją. Dlatego umieszczenie bazy w tym miejscu byłoby możliwe w czasach zimnej wojnWięc raczej bazy NATO nie będzie Ostatnio edytowany 27 kwietnia 2008 r. o 12:40
|
|
Jak narazie to tylko widac kto macza palce w tym wszystkim aby nic nie było. Durne SLD i pajace z PSL. Jak nic trzeba uruchomic piece krematoryjne na Majdanku przynajmniej bedzie cieplej. |
|
Z tego co wiem go przeciw lotnisku w Białej Podlaskiej są władze województwa lubelskiego tylko co tam z lotniska w Świdniku skoro rozbudować go się nie da aby było takie jakie jest potrzebne a druga lokalizacja będzie dużo kosztowała ciekawe skąd pieniądze niby wezmą a u nas w mieście trzeba kilkanaście milionów na poprawienie pasów startowych do tego można rozbudować je bo jest na obrzeżach miasta
Ostatnio edytowany 27 kwietnia 2008 r. o 15:35
|
|
A lotnisko i tak powstanie w Świdniku i tak, po za tym tu odbywaja się jedyne zawody zimowe w Europie A rozbudować się da tylko pomysł maja kiepski |
|
że niby w którą stronie się da rozbudować i ile rocznie będzie mogło owe lotnisko obsłużyć pasażerów (?) zapewne mało więc sensu nie ma tam coś robić jedyny atut to lokalizacja bo innej niema a w cześniej czy później lotnisko w świdniku będzie za małe . Jeśli by władze się zgodziły na lotnisko w białej i powstala by drogą ekspersowa między białą a lublinem i warszawą to obciązyło by zatłoczone Okręcie nie ma co się dziwić że ludzie jak mrówki na okręciu wyglądają skoro całą wschodnia ściana polski ma jedno lotnisko ;/
|
|
Koleżko, wskakuj na mapke pod ten adres i już widzisz, w którą stronę będzie się rozbudowywać lotnisko. -- http://www.pezetel.info/viewtopic.php?t=43 -- W kierunku prawego górnego rogu, to jest kierunek północno-wschodni. Wskakuj na Google Earth, to zobaczysz, że tam generalnie sa puste pola. I można na starcie przedłuzyć pas o 1 km do dzisiaj zakładane długości, tylko po co????????????? |
|
Obrońcom historycznego lotniska Tempelhof w Berlinie nie udało się uzyskać w niedzielnym referendum wystarczającego poparcia, aby wywrzeć presję na władze niemieckiej stolicy w sprawie odstąpienia od planów zamknięcia portu lotniczego......
W dobie jumbo-jetów i Airbusów Tempelhof stanowi techniczny anachronizm - jego pas o długości tylko nieco ponad 2100 metrów uniemożliwia starty większych maszyn z pełnym obciążeniem.
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/be...7e0b?source=rss
|
|
Koleżko niki odwiedz miejsca o których piszesz. Generalnie to tam z tymi pustymi polami to nie bardzo aktualne. Kilka domów już stoi. Google Erth publikuje fotografie sprzed ok 8 lat. Jeśli jednak inwestor pomyśli to jest jeszcze szansa na zabezpieczenie stosunkowa małym kosztem tego obszaru pod rozbudowę lotniska. |
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|