"Serialu" nie oglądam bo zwiastun w postaci osoby, która na ten pomysł wpadła choć również serialu nie ogladała był dostateczną rekomendację by sobie odpuścić.
W materiale zabrakło jednej najważniejszej informacji analogicznej do tej z Sandomierza - o ile wzrósł ruch turystyczny po wcześniejszych "akcjach promocyjnych" z kampanią w TVN i na billbordach włącznie?
Towarzysze partyjni zatrudnieni przy promocji tej informacji nie podali więc podamy my czytelnicy - a Sandomierzu ruch turystyczny wzrósł o około 40%, a na lubelszczyźnie... spadł o 0,5%.
Biorąc poprawkę na fakt, że spadek miał miejsce kolejny już rok, a ta "akcja promocyjna" dopiero się zaczęła, to dopiero się okaże jaki da nam to spadek.
Na ewentualny wzros może liczyc chyba tylko ten, który przy okazji siebie promował...
|
|
A mi się to podoba, reklama ukryta w miniserialu. Oglądałam, super sprawa.
|
|
Kasy mało to nie kosztuje, ale promocja jest potrzebna, wszyscy to wiedzą.
|
|
Chyba kogoś głowa boli, porównanie serialu "Ojciec Mateusz" do "Pogodnych" ma się dokładnie tak jak Sandomierza do Kazika a choćby i do całego Lubelskiego buachaaaa!
|
|
No cóż kolejna chybiona inwestycja.... kolejna prawie argentyńska telenowela- szkoda, że Natalia Oreiro nie występuje... serial, który jest skierowany do bezrobotnych, gospodyń domowych i emerytów - grup które i tak nigdy nie pojadą do "promowanych miejsc" - dla kogo ta promocja? Do jakiej grupy odbiorców ten serial jest kierowany? JAka jest grupa docelowa? Ktoś zrobił badania? Kasa w błoto...
|
|
troche siedze w temacie i widze jak są wydawane pieniadze przez starostwa magistraty z funduszów europejskich. to są olbrzymie sumy liczone w milionach, bezmyślnie , ludzie którzy przygotowują "zamówienia publiczne" to ignoranci kórzy działają na zasadzie kopiuj wklej z netu nic od siebie. zamówienia sie dublują tyle ze pod inną nazwą. ale najwżniesze ze donoek ogłosi ze fundusze zostały zagospodarowane !!! jak ? nieważne.
|
|
No pięknie właśnie się dowiedziałem, że województwo zapłaciło 400 tys zł za promocję... Lexusa... No brawo. W końcu firma ucierpiała po trzęśieniu ziemi i tsunami w Japoni. Na szczęście zyskała pomoc od bogatego województwa.
Kilka razy zdarzyło mi się widzieć ten serial. Od początku byłem przekonany, że głównym celem jest promocja marki Lexus. Napewno też były zdjęcia kręcone w salonie Lexusa w jednym z odcinków. Tak na marginesie, a jest takowy w regionie?? Moja fantazja nie sięga tak daleko żeby połączyć ten serial z regionem, nawet jak znaleźli się w Kazimierzu. Odniosłem wrażenie, że nowobogaccy przyjechali podziwiać koniec świata. Zresztą podziwiać... mowa przecież była o jakiś bąbkach...
|
|
a dlaczego w spocie za taakie pieniądze nie było sobczaka z samolocikiem? może był w solarium?
|
|
Serial nie wiadomo o czym, czyli sieczka. Zarobią tylko ci "aktorzy" i TVP, która spełnia swoją "misję". Mało tego, może jeszcze mamy płacić abonament za takie coś?????????????????????????? Proponuję wprowadzić zmianę w płaceniu abonamentu: płacą ci, których dochody są większe niż średnia w TVP.
|
|
może jakby pokazali zycie prywatne marszałka G. to było by ciekawiej
jego kochanki, romanse itp
|
|
Scyzoryk w kieszeni sam się otwiera!
|
|
"a Magda wspominała, jak kiedyś dostała od dawnego chłopaka choinkowe bombki. – Teraz ojciec je bije, po jednej na święta – opowiadała synowi Stasiowi."
A mi ojciec kupił stadko kurczaków, ale mamusie je bije, po jednym co niedziela.
Poziom większości seriali (łącznie z tym), a także ogólna wartość tego co emituje TVP jest bliski lustra cieczy w szambie. Ma również takie same wartości odżywcze (dla umysłu). Zdarzają się niekiedy lepsze filmy czy produkcje, ale niestety nie tak często jak byśmy tego chcieli.
|
|
Ten serialik leci jednocześnie na 3 stacjach TVP : TVP1, TVP2 i TVP Info.
Każdy odcinek trwa około 5 minut.
Idiotyczne mini scenki przetykane idiotycznymi dialogami męża, żony i ich wyszczekanego synka + sąsiada i znajomych.
Pranie publicznej kasy pochodzącej z abonamentu RTV.
|
|
" Serial i spoty kosztowały nas 406 tys. zł (85 % dołożyła Unia Europejska).
– Serialu nie oglądałem – przyznaje wicemarszałek Krzysztof Grabczuk (PO), który w zarządzie województwa odpowiada za promocję regionu. – Gusty są różne, ale każdy zwróci uwagę na nasze reklamówki. Im nas więcej w mediach tym lepiej.
Większość widzów "Pogodnych" ma od 4 do 15 lat (średnio 509 tys. osób na odcinek).
Udział starszych widzów (w wieku 16 – 49 lat) to tylko 6 % (156 tys. osó "
... i znowu UE sfinansowała nietrafione pomysły promocji Lubelszczyzny w serialu, który oglądają dzieci, bo dorośli to tylko 6 % widowni.
|
|
niestety- trzeba było dać spot w discovery lub national geo i byłby większy zysk, a nie na tv info czy innych polskich kanałach....6% - ja pracuję do nocy i nie mam czasu na pierdoły - nikt kto rano idzie do pracy takich dreszczowców nie ogląda...6-15 latki to rzeczywiście suuper widownia - na 100% przedszkolaki będą namawiać panie w przedszkolu żeby jechać do kazika czy sandomierza...
|
|
Wyjątkowo głupi pomysł reklamowania regionu poprzez głupkowaty miniserialik.
Najgłupsza jest ta żona która notorycznie zwraca się do męża per Kooooocie.
|
|
Widziałem kilka odcinków i... no właśnie. Ogólnie od samego początku myślałem, że jest to akcja reklamowa Lexusa. Taka nowa wersja reklamy udająca jakiś serial. Natomiast jako promocja województwa... Niestety ale ja tej promocji nie zauważyłem. Emitowane przed i po spoty województwa poprzez brak wyraźnego powiązania przechodzą nie zauważone. Równie dobrze można było by wstawić tam reklamę pasty do zębów, proszku, czy jakiegokolwiek innego produktu. Zresztą widać, że nie tylko ja bardziej kojarzę ten program z Lexusem. Wypowiedzi panów odpowiedzialnych za tą formę promocji są śmieszne... A jak już ktoś zauważył unijne pieniądze poszły po raz kolejny na coś co de facto nie przynosi żadnych korzyści. Niestety pokazuje to wszech obecne podejście do funduszy unijnych. Czyli: są, więc wydajemy je, żeby nikt nam nie zarzucił, że przepadły... A, że można było je wykorzystać w lepszy sposób... trudno.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|