Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zjazd do zajezdni: Koniec przegubowej epoki ikarusa

Utworzony przez lbn, 16 czerwca 2012 o 16:37 Powrót do artykułu
Na pewno nowe solarisy, mercedesy i autosany tyle nie wytrzymają. Niestety wiedza i umiejętności mechaników z MPK zatrzymały się na etapie ikarusów. Nieudolne naprawy: byle jak wymieniona szyba w mercedesie "duńczyku" - ślepy by ją lepiej wkleił, źle zamontowane pokrywy silników w solarisach itp. szybciej doprowadzą autobusy po gwarancji do ruiny niż chuligani. To są super maszynki XXI wieku a podstarzały "Henio z Mieciem" z MPK z młotkiem i gumówką w garści tylko przeprowadzą dewastację. Należy się zastanowić czy nie zlikwidować działu napraw a serwis zlecić specjalistom
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda, fajne były. kopciły i burczały. biegi wrzucane były z trudem. ale szedł do przodu. zostawcie nawet dwie sztuki. za 10 lat kupicie za dobry stan citaro.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Dzwoniące na postojach szyby, ryk silnika, ciężko otwierające się okna" -wypisz wymaluj toż to najkrótszy opis Autosana Sancity. Nie płaczcie po Ikarusach- tych emocji, które wam towarzyszyły przez te 30 lat nie zapomnicie przez kolejne 30 dzięki ostatniemu " udanemu" zakupowi autobusów z Sanoka. A nawet będzie lepiej- w Ikarusach przynajmniej dach nie odpadał..... :-)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: