Zepsuje się jeden autobus, to nie jeżdzi. Uszkodzi się zasilanie dla trolejbusów- stoi całe miasto.
|
|
Sieć trolejbusowa zasilana jest z kilku niezależnych podstacji. Musiałaby paść sieć zasilajęca miasto żeby stanęły wszystkie trolejbusy. Poza tym jak padnie jedna podstacja to o ile się nie mylę można przepiąć wyłączony odcinek pod sąsiednią z tym że zależne jest to od długości trakcji i ilości trolejbusów na danym odcinku. |
|
to już lepiej powiesić siatkę z prądem nad całym miastem. samochód w mieście zakładałby pałąk i latałby na prąd (coś jak w filmie super mario brothers)
|
|
Tylko co nam po tych trolebusach skoro i tak stoją w korkach tak samo jak wszystkie inne samochody. Lepiej jak by zbudowali tramwaje albo jeszcze lepiej metro.
|
|
Sieć w takim kształcie nie ma większego sensu. Trolejbusy będą sobie śmigać puste po szerokich trasach na Czubach i LSM, ale nie przejmą pasażerów od autobusów. Dlaczego? Bo nie będzie trakcji na Czechów i nie będzie trolejbusów przegubowych.
|
|
Nareszcie przebudują skrzyżowanie Kraśnica-Boh Monte Cassino! Alleluja!!!!
|
|
A o przedłużeniu trakcji na Abramowickiej do nowej pętli "w rejonie ulicy Powojowej" (chodzi chyba o ten plac przed składem budowlanym) oraz przebudowie skrzyżowania Kunickiego-Głuska-Abramowicka-Sierpińskiego ani słowa. Tyle było obiecywania od 2004 roku. Jak zwykle południe Lublina cierpi i czeka. A przedłużenia Diamentowej do Abramowickiej, to raczej NIE DOŻYJĘ.
|
|
trolejbusy nie majom sensu ekonomicznego, a ekologia też wątpliwa przy tylu samochodach osobowych
|
|
Czy mogłabym prosić o udostępnienie Multimediów, skąd będzie można pobrać mapę nowych linii w pełnej rozdzielczości? Nic takiego nie ma po lewej stronie. Dziękuję.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|