Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Będzie zakaz wjazdu do Lublina dla ciężarówek?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 października 2016 r. o 16:53 Powrót do artykułu
"Będzie zakaz wjazdu do Lublina dla ciężarówek?" A ja zawsze myślałem, że gazety/portale są od informowania, a nie od zadawania pytań.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GŁUPIO MYŚLAŁEŚ - PYTANIE SIĘ O ZDANIE , CZYLI SONDAŻE TO ŚWIĘTE PRAWO MEDIÓW - ZAŚ OBOWIĄZKIEM WŁADZY JEST USZANOWAĆ ZDANIE WYBORCÓW - ŻADNA CIĘŻARÓWKA NIE MAJĄCA MIEJSCA ROZŁADUNKU W LUBLINIE NIE MA PRAWA WJECHAĆ DO MIASTA - LIMIT 16 TON JEST ZBYT WYSOKI - MAX. 8 TON - WŁAŚCICIELE CIĘŻARÓWEK I TAK OPŁATĘ VIA TOLL WLICZAJĄ KLIENTOM DO FAKTURY, A TERAZ BĘDĄ PODCIERAĆ SIĘ SZKŁEM BY ZAOSZCZĘDZIĆ 20 ZŁ - JAK POLICJA WEŹMIE SIĘ DO ROBOTY, TO KOSZT OBWODNICY ZWRÓCI SIĘ W KILKA MIESIĘCY - ZA NIEUPRAWNIONY WJAZD NA TEREN MIASTA POWINIEN BYĆ MANDAT MINIMUM 10 TYSIĘCY - MIASTO MUSI WYDAWAĆ ROCZNIE WIELE MILIONÓW NA REMONT BUDYNKÓW ROZPADAJĄCYCH SIĘ DZIĘKI CIĘŻARÓWKOM - TZW. EFEKT REZONANSU.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakby Żuk wygral w nastepnych wyborach to po Lublinie tylko rowery i furmanki a zamiast wiaduktów i mostow porobiłby kładki linowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież wzdłuż alei solidarności mieszkają ludzie i w nocy chcą spać a nie słyszeć huk ciężarówek,wystarczy szum osobówek i ciężarowych których miejscem docelowym jest lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niech płacą za wjazd 200 zł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Jakby Żuk wygral w nastepnych wyborach to po Lublinie tylko rowery i furmanki a zamiast wiaduktów i mostow porobiłby kładki linowe.
ale pieprzysz, aż żal komentować takie wypociny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za głupota. A co mają zrobić kierowcy którym nagle ns trasie stanie się awaria lub będzie np chciał naprawić, badz zczytać tachograf, zatankować itp... zakaz dla wszystkich albo dla nikogo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem w pełni za, wkońcu po co jest ekspresówka?? ;) Pozatym mniej zanieczyszczone będzie powietrze mimo wszystko i bezpieczniej będzie dla osobówek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
16 ton? A dlaczego nie 12 tonowych, których jeździ najwięcej? Markety, spalarnie należy budować na peryferiach w pobliżu obwodnic, a nie, aby po 2 pasmówce między budynkami jechały tiry do biedronki, które zatrzymują ruch w przypadku parkowania, albo skrętu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy taki zakaz - Nie jest przypadkiem - SPRZECZNY Z PRAWEM ?? Czy Miasto może go wprowadzić ????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Jestem w pełni za, wkońcu po co jest ekspresówka?? ;) Pozatym mniej zanieczyszczone będzie powietrze mimo wszystko i bezpieczniej będzie dla osobówek.
Zanieczyszcza powietrze twoja 10 letnia osobowka.Zaden normalny kierowca nie  pojedzie przez Lublin  by stac w korkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
temu służą punkty obsługi i stacje paliw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Zanieczyszcza powietrze twoja 10 letnia osobowka.Zaden normalny kierowca nie pojedzie przez Lublin by stac w korkach" To co k... robią te ciężarówki w korku na Solidarności?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jadą na kraśnik? lol ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
monika napisał:
16 ton? A dlaczego nie 12 tonowych, których jeździ najwięcej? Markety, spalarnie należy budować na peryferiach w pobliżu obwodnic, a nie, aby po 2 pasmówce między budynkami jechały tiry do biedronki, które zatrzymują ruch w przypadku parkowania, albo skrętu.
monika napisał:
zakaz wjadu do miast nie wyeliminuje "tiry" które dostarczaja towar. Co innego sprytna Pani, która blokuje lewy pas na dwupasmowce bo za 5km skreci w lewo, blokuje dwa miejsca parkingowe itp itd tego tez powinni zakazac ;) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Popieram zakaz w całej roziągłości. Dodatkowo na trasach wlotowych do miasta należałoby zainstalować punkty ważenia ciężarówek i wpuszczać jedynie te, które spełniają przewidziane przepisami normy. Zero pobłażania dla przeładowanych ciężarówek nawet jeżeli docelowo mają dojechać do jakiejś firmy czy sklepu na terenie miasta. Szybko z miasta poznikają liczne teraz koleiny i pofalowania nawierzchni. Są kraje gdzie takie rozwiazania funkcjonują i są standardem przy przekraczaniu granic administracyjnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakaz powinien być conajmniej od 12 ton a nie wiem czy nie 8...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
typowe myślenie pazernych urzędników - krótkowzroczne. wystarczy zlikwidować opłatę na obwodnicy i kierowcy ciężarówek sami się przeniosą na obwodnicę. czy myślicie, że dla nich fajne jest jeżdżenie po mieście, przeciskanie się w ruchu ulicznym, stanie w korkach? są zmuszeni przez ekonomię - dziennik pisał o tym półtora roku temu: ******dziennikwschodni.pl/lublin/obwodnica-lublina-bedzie-platna-kierowcy-pojedziemy-przez-miasto,n,150229767.html zwolnienie z opłat na obwodnicy to dla wszystkich korzyści - mniejsze korki, mniejsze zatrucie środowiska, mniejsza liczba zgonów w wyniku emisji spalin, większe bezpieczeństwo na drogach, krótsze czasy przejazdów, mniejsze zniszczenia dróg miejskich, mniejsze zużycie paliwa. wszystkie obwodnice miast powinny być z definicji wolne od opłat - w końcu buduje się je z podatków od ludzi, by ludziom żyło się lepiej a nie po to by nabijać kabzy zarządców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
koszt przejazdu obwodnicą Lublina (VIATOLL) dla samochodów powyżej 12 ton to dokładnie 6zł i 75gr (odcinek 25km bo dokładnie tyle ma obwodnica po 0,27zł/km), odcinek "miejski" to niespełna 20 km tylko ciężarówka (popularny TIR do 40t) na obwodnicy jadąc stałą prędkością spali ~30l/100km co będzie kosztować 31,5zł (cena ON 4,2zł/l) a teraz przyjmijmy że "mądry" i "oszczędny" polski pracodawca każe wjechać załadowanej ciężarówce do miasta, co prawda oszczędza 6,75zł za VIATOLL ale w lubelskich korkach ta sama ciężarówka spali 60-70 litrów/100km czyli 2 razy więcej co w prostym rachunku wychodzi 50,4-58,8zł za przejechany 20km odcinek, także "mądrzy" pracodawcy - polecam wrócić na lekcję matematyki do szkoły podstawowej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mozna robić płatną obwodnicę? Trzeba być naprawdę półgłówkiem żeby o tym nawet pomyśleć. To dla kogo ona jest, dla ludzi czy do trzepania kasy? Niestety w tym kaczogrodzie nic nie jest logiczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...