Ta, chcieli brać z Ukrainy to jak powiedzieli jakie są zarobki to ich wyśmiali... i wrócili szukać tu...
|
|
Spółka zaczyna myśleć o przyszłości? Doprawdy? To może niech zacznie się też zastanawiać CZYM będzie jeździć, bo w tej dziedzinie największym jej osiągnięciem jest zatrudnianie podwykonawców. A nie, przepraszam, mamy jeszcze wprowadzenie oznaczenia: kurs może zostać wykonany przez pojazd wysokopodłogowy. Ile jeszcze potrwają te zabawy MPK z pasażerami? Ile jeszcze będę prosił o rozpisanie normalnych przetargów na te brygady, na których MPK z braku własnego taboru ściąga podwykonawców? Ile jeszcze będę słuchać że koszty obsługi komunikacji miejskiej rosną? Owszem, rosną bo stawki wozokilometrów MPK są horrendalne, ale wcale nie wynika to z pensji kierowców!
|
|
Kto umie liczyć, ten sam sobie policzy.
To nie jest żadna okazja, tylko polowanie na jelenia. Trzeba być ostatnim frajerem, by uwiązać się na 3 lata z zarobkami na poziomie 1500 zł w czasach, kiedy kierowców brakuje i na jednego przypada kilka ofert pracy.
Różnica w wynagrodzeniu między tą superofertą :lol: a pracą z uprawnieniami zrobionymi za własne pieniądze wynosi co najmniej 1000 zł miesięcznie, co przez 3 lata daje minimum 36 tysięcy straty dla upolowanego jelenia.
Faktycznie, zarząd spółki myśli o przyszłości - ale swojej. Jeśli nie upolują jeleni (nie uwiążą ich umową na 3 lata, wekslem, zwrotem kosztów, karami umownymi, czy co tam jeszcze stosują), to albo będą musieli sami wsiąść za kierownicę, albo odjąć sobie od ust i dać kierowcom podwyżki.
|
|
Założę się że ludzie którzy są bezrobotni i klepią biede a mają prawo jazdy i jakoś skończone liceum i tak nie będą chcieli się tam zgłaszać, bo lepiej na zasiłku siedzieć.
|
|
11zł za godzine taka stawka niech se zarząd mpk razem z ztm jeździ frajera szukają
|
|
Nikt ktokolwiek myśli i coś umie na taką pańszczyznę nie pójdzie...
|
|
Za takie pieniądze haha nawet na mandat będzie trzeba kredyt brać
|
|
Śrdnie wynagrodzeenie 3500zł - ciekawe jak to liczone. Chyba jako śrenia pomiędzy wartością minimalną a maksymalną. Bo gdby wziąć pod uwagę średnią arytmetyczną z całego zbioru to wartość ta byłaby znaaaaacznie niższa.- coś około 2700-2800 brutto. Bo prawda jaest taka, że 90% kierowców mpk bierze te minimalne 1600 na rękę a reszta (10%) wyrabia tą "średnią" o której pisze dziennik.
I teraz pytanie czy dla 1600 (magazynier w hipermarkecie potrafi wziąć więcej) warto iść do pracy gdzie przy małym pechu można trafic do więzienia - wielka odpowiedzialnośc za ludzi i duże ryzyko wypadku, bo spędzasz codziennie około 10 godzin na drodze.
|
|
Na 723 kierowców (pracujących na firmę) prawie 500 darmozjadow w biurowcu....
|
|
Widac ze dla niektórych osób lepiej jest siedzieć w domu i brać pieniądze od rodziców. Może i zarobki nie są wymarzone ale też najgorsze nie są. A potem mówi się o bezrobociu kiedy praca jest tylko niektórym się po prostu nie chce. Oferta jest nie najgorsza doliczcie sobie koszt prawa jazdy.
|
|
Przede wszystkim to zmieńcie kryteria w zakresie wykształcenia. Mam wykształcenie zasadnicze zawodowe, ukończyłem szkołę w zawodzie kierowca-mechanik, prawo jazdy kategorii D, 20 lat doświadczenia w zawodzie, ważne badania psychotechniczne. Tymczasem na waszej stronie internetowej wymóg- minimum średnie wykształcenie. O tym jakim kto jest kierowcą nie decyduje wykształcenie tylko doświadczenie i umiejętności. Nie będę specjalnie dla was w wieku 45 lat specjalnie robił matury...Kierowca-mechanik.
|
|
Ciekaw jestem Ile
|
|
Ciekaw jestem ile ci ludzie popracują po zrobieniu kursu. Około godziny 4 rano masz się stawić na zajezdni i jeździsz do około 14stej, druga zmiana od około 14stej do północy. Myślisz że za wszystkie godziny ci zapłacą? nie zapłacą ci za obsługę codzienną, raptem zapłacą za kilka minut a w kolejce do samego tankowania stoisz czasem pół godziny (dolewasz paliwo dłużej niż ci za całe OC płacą - kierowcy MPK wiedzą o czym mówię), a później masz jeszcze warsztat, myjnię, parkowanie, zdanie auta i to wszystkie czynności robisz w gratisie. Myślisz że skończysz pracę tam gdzie zacząłeś? Też się grubo mylisz, bo do miejsca gdzie zacząłeś pracę jedziesz czasem ponad pół godziny - również w gratisie. Przecież ogrom ludzi jeździ do pracy samochodami z odległych od Lublina miejsc. Wszelkie sprawy związane z pracą załatwiasz poza godzinami swojej pracy, bo płacone masz z rozkładu więc i obowiązkowe bilety pobierasz poza godzinami swojej pracy. Czasem myślisz że masz dzień wolny, też nic z tego bo podzielą ci dzień na pół i każą przyjść do pracy na 4 godziny 2 dni pod rząd i 2 dni rozwalone i po twoim dniu wolnym. Jak przyjdzie do wypłaty to nie zobaczysz na swoim koncie więcej niż 1500-1600zł. Nagrywanie głosów z szoferki, ktoś cię wyzywa od ch... a ty nie możesz mu nawet odpowiedzieć, pretensje że autobus się spóźnił, ty nawet nie miałeś czasu zjeść kanapki, zahamowałeś za ostro żeby jakiegoś debila nie zabić, już pretensje że ziemniaki wozisz, pretensje że skończyły ci się bilety itd... A pasażer ma zawsze rację! Proponuję również uważać na zbite lusterka, otarte naroża etc bo z tej marnej pensyjki za Citaro możesz się nie wypłacić. Proponuję każdemu kandydatowi zanim podpisze umowę z MPK aż na 3 lata, spędzić w całości jeden dzień z kierowcą. Wszystkim kandydatom życzę dobrych decyzji. Pozdrawiam Kierowców MPK.
|
|
D0 zainteresowanych ową ofertą . Proszę pamiętać o tym że kurs i egzamin będzie robiony na t.z. automatycznej skrzyni biegów i takie dostaniecie prawo jazdy , z takim wpisem . Żadna firma turystyczna Was nie zatrudni . Czy warto harować 3 lata za 1 500 zł , jak w marynarce wojennej , a potem takimi kwitami można sobie podetrzeć ..... Pytajcie w kadrach na temat prawka , żeby nie było rozczarowania .
|
|
To sobie ludzie bidy narobią . POpracuje kilka miesięcy za półtora tys, zechce się zwolnić , a tu zdziwko . " Prosimy oddać 6.500 zł , a prawko na autobusy i to z wpisem że tylko na automaty może pan sobie zatrzymać i w ramki " . Bo kto cię przyjmie z taki kwitem ? Konkurencja ? To też za tą samą kasę .
|
|
jak ktoś się zgodzi na pracę, to nich zażąda potwierdzenia, że będzie zarabiał tyle ile jest w artykule, bo bez tego będzie niemiłe rozczarowanie przy wypłacie i odpracować trzeba będzie kurs
|
|
Minimum średnie wykształcenie...Niech się w d... pocałują...
|
|
Nie polecam. Obecny prezes szuka oszczędności na wszystkim.Zarobki po 3 latach około 1400 zł na rękę. Tylko dlatego tyle, że jeszcze jest Zbiorowy Układ Pracy (dodatki za dni świąteczne, za nadgodziny, dodatek stażowy). Docelowo pozbawi nas wszystkiego i będziemy pracować jak u prywaciarza za gołą stawkę. Wszystkim chętnym na pracę kierowcy polecam zrobić kategorię "C'". Tam można zarobić pieniądze. Nie wierzcie w obietnice przy podpisywaniu umowy, nie dostaniecie żadnej podwyżki po roku pracy! Kilkadziesiąt osób nie dostało! To tylko chwyt MPK żeby ratować sobie tyłek.Jazda w korkach, parcie na wykonywanie wszystkich kursów, skargi pasażerów dzięki zaniedbaniom ZTM i MPK, chaos z przystankami i informacją dla ludzi to norma. Rozkłady poukładane tak, że siedzimy za kierownicą po 5 godzin bez przerwy na cokolwiek, zero poszanowania naszej pracy ze strony przełożonych i pasażerów.
|
|
Wszystkim zainteresowanym pracą zawodowego kierowcy polecam studia inżynierskie na kierunku transport na Wyspie w Lublinie
|
|
Pan Prezes posunął się do takiego kroku dlatego, że jest pogrążony w rozpaczy z powodu braku kierowców na rynku pracy. Nikt zdrowy nie wyłoży 7000 zł na uprawnienia żeby pracować w MPK za 1300 zł miesięcznie bez szansy na więcej. Dziękujemy Panie Prezesie!!!! Pański czas minął!!!! Czas zmienić stołek bo tutaj nie sprawdził się Pan jako gospodarz.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|