We wrześniu skorzystam z połączenia. Koszty życie niewiele większe niż w Lublinie, a zarobki 2 razy większe. Tutaj pracodawca twierdzi że 1500 netto po 5 latach studiów technicznych to dużo, a we Wrocławiu płacąc 3000 nic nie mówi tylko cieszy się że ma pracownika i może rozwijać firmę. Wrócę jak coś się zmieni, albo odłożę wystarczająco żeby otworzyć własny biznes,
|
|
Róbcie drogi po tej stronie Wisły, bo niedługo do Radomia będzie łątwiej dolecieć niż dojechać!
|
|
Przemilczana druga strona medalu:
PLL S.A.(55,16% udziałów Gminy Lublin) - zbilansowana strata skumulowana na koniec 2012 roku opublikowana w KRS - 36 milionów 739 tysięcy 585 złotych, Zmniejszenie kapitału własnego w 2012 wyniosło 16 milionów 446 tysiące 138 zł, zmniejszenie funduszu rezerwowego wyniosło 5 milionów 700 tysięcy złotych, zobowiązania wzrosły o ponad 270 milionów 189 tysięcy złotych, a w tym zobowiązania długoterminowe wzrosły o 183 tysiące 600% sięgając kwoty 128 milionów 871 tysięcy 211 złotych, zobowiązania krótkoterminowe wzrosły o 80,3% sięgając kwoty 51 milionów 321 tysięcy 333 złotych.
Wynagrodzeń członków zarządu i rady nadzorczej nie podaję, bo wyszłoby na to, że im większe straty tym lepszy biznes.
|
|
Ja nie czekałem, wybrałem pociąg ;)
|
|
Fajnie ze jest samolot ale osobiście wolę taniej pociągiem pojechać na bilecie promocyjnym 1,9,19,29 czy za 39 zł.
|
|
Przemilczana druga strona medalu: PLL S.A.(55,16% udziałów Gminy Lublin) - zbilansowana strata skumulowana na koniec 2012 roku opublikowana w KRS - 36 milionów 739 tysięcy 585 złotych, Zmniejszenie kapitału własnego w 2012 wyniosło 16 milionów 446 tysiące 138 zł, zmniejszenie funduszu rezerwowego wyniosło 5 milionów 700 tysięcy złotych, zobowiązania wzrosły o ponad 270 milionów 189 tysięcy złotych, a w tym zobowiązania długoterminowe wzrosły o 183 tysiące 600% sięgając kwoty 128 milionów 871 tysięcy 211 złotych, zobowiązania krótkoterminowe wzrosły o 80,3% sięgając kwoty 51 milionów 321 tysięcy 333 złotych. Wynagrodzeń członków zarządu i rady nadzorczej nie podaję, bo wyszłoby na to, że im większe straty tym lepszy biznes.Niestety, lubelskie lotnisko to skarbonka bez dna, a korzyści niewiele... |
|
Ja nie czekałem, wybrałem pociąg ;) Fajnie ze jest samolot ale osobiście wolę taniej pociągiem pojechać na bilecie promocyjnym 1,9,19,29 czy za 39 zł. Fajnie ze jest samolot ale osobiście wolę taniej pociągiem pojechać na bilecie promocyjnym 1,9,19,29 czy za 39 zł.Masz wybór - tłuc się osobowym 8-9 godzin za grosze, czy polecieć w godzinę samolotem za przystępną cenę. Do wyboru do koloru, tak jest na całym świecie, cieszę się,że ta normalność dociera do Lublina :) Ja wybieram samolot :) |
|
Niestety, lubelskie lotnisko to skarbonka bez dna, a korzyści niewiele...To zależy kogo i co masz na myśli. Rada nadzorcza i zarząd inkasuje rocznie i łącznie niemal 1 milion złotych. O tym, że ta "inwestycja" była trampoliną dla polityków i ich kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie nie wspomnę. Dla prawie 50 osób jest to stały miesięczny dochód i to oni są najbardziej pokrzywdzeni. |
|
widzę, że klakiery PiS-u(m.in. niejaki lotNIK) nawet się nie trudzą i przeklejają te same posty we wszystkich możliwych miejscach przy pomocy ctrl+c ctrl+v
|
|
widzę, że klakiery PiS-u(m.in. niejaki lotNIK) nawet się nie trudzą i przeklejają te same posty we wszystkich możliwych miejscach przy pomocy ctrl+c ctrl+v
|
|
widzę, że klakiery PiS-u(m.in. niejaki lotNIK) nawet się nie trudzą i przeklejają te same posty we wszystkich możliwych miejscach przy pomocy ctrl+c ctrl+vMam za każdym razem wymyślać coś innego i kolorować fakty? Tam są tylko i wyłącznie fakty, które zresztą PiS też przemilcza. Z drugiej strony rzecz biorąc, to nawet gdybym kiedyś na głowę upadł i wstąpił do jakiejś partii politycznej, to na 100% nie byłoby to PO - chociaż to również jest moją prywatną sprawą, a Tobie nic do tego. Pamiętaj, że żeby nie popełnić błędu powielam w 100% dane za 2012 rok, bo za 2013 będą znane nie wcześniej niż 15 lipca, a te będą jeszcze bardziej porażające niż przeze mnie wczoraj przekopiowane. Tak poza tym gdyby te dane podał prezydent, który pełni jednoosobowy większościowy nadzór właścicielski, to ja bym niczego nie wklejał - co najwyżej komentarz księgowego... |
|
Fajnie ze jest samolot ale osobiście wolę taniej pociągiem pojechać na bilecie promocyjnym 1,9,19,29 czy za 39 zł.a ja osobiscie wole furmanko |
|
Apeluję tylko o odrobinę już nie obiektywizmu ,lecz uczciwości.Pan LotNIK naprawdę nie jest klakierem tylko,o dziwo bardzo rozsądnym obserwatorem.W normalnym świecie gdy ktoś defrauduje publiczne pieniądze to jest pociągany do odpowiedzialności.Jeżeli ktoś nie używa wulgaryzmów tylko normalnego polskiego języka od razu jest zakrzyczany.Przyjaciele, wszyscy mamy prawo zamieścić swoją opinię i dlatego powinniśmy się szanować.Czy powinno być lotnisko?Oczywiście!Tylko czy to naprawdę był priorytet w tych ciężkich czasach.Czy w naszej biednej Polsce mają zawsze rządzić cwaniacy i kombinatorzy? Nie wiem.Latać nie latam,ale gdy się spóźnię miesiąc z rozliczeniem z urzędem skarbowym to mam ciepło.Miłośnicy ,odpowiedzcie sobie sami czy tak naprawdę jesteście do końca uczciwi,czy liczycie tylko na drapane?Pozdrawiam Pana LotNIKA
|
|
lotNIK czemu sam sobie słodzisz? czy to jakiś rodzaj schizofrenii?
wskaż mi lotNIK dowolne lotnisko które po pierwszym roku działalności było na plusie?
- Lotniska z samej swojej idei nie są spółkami, które mają wyłącznie zarabiać. Zresztą, zapisane jest to w Prawie lotniczym. Korzyści płynące z lotniska są dużo większe niż rachunkowe liczby po pierwszym roku działalności. To oszczędność na czasie podróżowania, na ochronie środowiska, bo jest mniej zanieczyszczeń niż podczas podróży samochodem oraz nie trzeba złomować aut. Jest też oszczędność na służbie zdrowia, bo jest mniej wypadków. To nie są moje sugestie, ale wyliczenia ekspertów. W sumie dla naszego lotniska wyliczono korzyści na około 50 mln zł rocznie. To są pieniądze, których nie widać, ale zostają w społeczeństwie - mówi Wójtowicz. |
|
c.d.
Do tego trzeba doliczyć firmy, które zainwestowały w Lublinie i okolicach ze względu na port. Jasno to powiedział np. niemiecki producent silników elektrycznych z fabryką na Felinie ABM Greiffenberger. Zatrudnia 120 osób.Miejski wydział inwestycji w 2013 roku otrzymał o 50 procent więcej zapytań inwestycyjnych niż w latach poprzednich.jak widać lotnisko to mniej lub bardziej ale jednak trafiona inwestycja |
|
Akurat lubelskie lotnisko zbyt wielu zysków nie przyniosło. Korzystają z niego głównie ludzi jadący za robotą do Anglii. Nie jacyś tam inwestorzy...
|
|
Akurat lubelskie lotnisko zbyt wielu zysków nie przyniosło. Korzystają z niego głównie ludzi jadący za robotą do Anglii. Nie jacyś tam inwestorzy...stoisz przy terminalu i pytasz ludzi dokąd jadą? nie ośmieszaj się człowieku |
|
no i co z tego jak ja mieszkanka Lublina mając lotnisko pod nosem chcąc lecieć do Dublina muszę się telepać do Modlina ,przecież to jest chore!!!!
|
|
stoisz przy terminalu i pytasz ludzi dokąd jadą? nie ośmieszaj się człowiekuA ty byłeś, widziałeś i pytałeś.... Także sam się nie ośmieszaj jak się nie znasz... |
|
lotNIK czemu sam sobie słodzisz? czy to jakiś rodzaj schizofrenii? wskaż mi lotNIK dowolne lotnisko które po pierwszym roku działalności było na plusie?Czy ty naprawdę poważnie bierzesz ten cytat który przytoczyłeś? Nawet pan Wójtowicz wie że są to brednie tyle że bierze piękne pieniądze za to żeby tak mówić (bo na lotnisku na którym odbywa się tyle startów i lądowań co w Lublinie pracy "lotnisskowej" za bardzo nie ma). A teraz konkrety,każdy przytoczony argument w wypowiedzi pana Wójtowicza jest z czapy: po pierwsze czas podróżowania, gdy by te pieniądze przeznaczyć na drogi to skróciłby się czas nie 190 tysięcy podróży (bo tyle osób osób skorzystało w ciągu tego roku z lotniska) ale wielu milionów podróży, ponieważ z dróg korzysta się CODZIENNIE w drodze do i z pracy/szkoły/uczelni setki tysięcy osób. To samo dotyczy ochrony środowiska, chyba żadna organizacja zajmująca się ochroną środowiska nie STWIERDZIŁA że lotnisko jest ekologiczne, a zwłaszcza lotnisko z którego nie korzysta nawet 200 tys. osób rocznie, a do tego stwierdzenie że lotnisko w lublinie realnie zmniejszyło zużycie paliwa itp. jest śmieszne, bo gdyby nie ono to te 190 tys. podroży nie odbyłoby się samochodami. Czy ty uważasz że Lublinianie wcześniej nie latali do Dublina, czy Włoch? Latali ale z innych lotnisk a dzięki temu KILKADZIESIĄT MILIONÓW złotych nie było wyrzucanych w błoto. REALNE oszczędności by były gdyby zainwestowano te pieniądze w obwodnice, drogi kolej. Wtedy REALNE BYŁYBY oszczędności na paliwie, wypadkach itp. ale wiesz czego by NIE BYŁO? Nie byłoby pracy dla rodziny i kolesi na lotnisku, kilkudziesięciu intratnych stanowisk plus drugie tyle mniej dochodowych dla dalszej rodziny i dalszych znajomych oraz dla ich firm. Ale cóż naiwniacy z lubelskiego chętnie będą finansować to dla "prestiżu" posiadania lotniska w województwie. Szkoda tylko że Ci mniej naiwni też muszą to robić ze swoich podatków |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|