Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Komunikacja miejska: ZTM kolejny raz zapyta pasażerów

Utworzony przez renia, 16 sierpnia 2010 r. o 11:42 Powrót do artykułu
Jestem bez pracy, jadę do Urzędu Pracy na kolejną wizytę.Wsiadam do autobusu wraz ze mną grupa ok.10 osób w różnym wieku. Oprócz mnie nikt nie kasuje biletu. Sami emeryci z różnymi portfelami. Z rozmowy wynika że w E. Leclercu są winogrona o 5 gr tańsze niż w Realu. Pytam kiedy się to zmieni, może 50 % ceny biletu ale z jakiej racji bezpłatnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawy jestem,czy tym razem ktoś osoby niepełnosprawne(np.na wózkach inwal.) zapyta o zdanie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
renia napisał:
Jestem bez pracy, jadę do Urzędu Pracy na kolejną wizytę.Wsiadam do autobusu wraz ze mną grupa ok.10 osób w różnym wieku. Oprócz mnie nikt nie kasuje biletu. Sami emeryci z różnymi portfelami. Z rozmowy wynika że w E. Leclercu są winogrona o 5 gr tańsze niż w Realu. Pytam kiedy się to zmieni, może 50 % ceny biletu ale z jakiej racji bezpłatnie.
Niestety to jest właśnie polska... Stada emerytów jeżdżące od reala po tesco aby skompletować tanie jedzenie i leki... smutne to ale cóż, w autobusie nie mają siły ustać, a pod pałacem wokół krzyża to dosłownie doznają cudownego ożywienia... Szkoda słów do czego ten naród został przez lata...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuza napisał:
Niestety to jest właśnie polska... Stada emerytów jeżdżące od reala po tesco aby skompletować tanie jedzenie i leki... smutne to ale cóż, w autobusie nie mają siły ustać, a pod pałacem wokół krzyża to dosłownie doznają cudownego ożywienia... Szkoda słów do czego ten naród został przez lata...
I to też jest Polska: powyzłośliwiać się, bezrefleksyjnie powtórzyć coś załapanego w telewizji lub w innym medium, a całość wypowiedzi rozłazi się w szwach i ogólnie do niczego nie prowadzi. A co do tematu. Emeryci płacą 50%, dopiero powyżej 70 czy 75 lat jeżdżą bezpłatnie. Dobrze wychowany człowiek dobrowolnie i bez ociągania ustępuje miejsce starszej osobie i uczy tego swoje dziecko. Życzę Pani długich lat bezpłatnych przejazdów, ale tylko w celach rozrywkowo-odpoczynkowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więc inaczej komu i czemu mają służyć te badania ?-które nic nie wniosą nowego-a wystarczy policzyć wpływy rozdzielić abonamenty od jednorazowych podzielić i gotowy wynik !, chyba że zbyt głupi księgowi tam są zatrudnieni by skorzystać z tej prostej matematyki ! Po za tym kto obecnie kiedy nie ma studentów zleca takie sondaże ? no jeżeli wrócą studenci teoretycznie można ale tak naprawdę to te badania są o kant tyłka rozbić ! chyba że znajomy królika dostał tę fuchę bo to swój !? Bo jakby nie patrzeć sporo to kasy i tak trwonić ciekawe co na to Ratuszowi urzędnicy skoro UM dotuje tę firmę która roztrwania ot tak sobie taki grosz ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JAK ZAWSZE ŁATWO JEST WYDAĆ PUBLICZNE (CZYLI NASZE) PIENIĄDZE NA NIC. A WYSTARCZY POCZYTAĆ TO I INNE FORA... BEZPŁATNIE!!! ALE ZTM WIE LEPIEJ. PRZECHOWALNIA DLA PO.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia 21 powinna kursować po dawnej trasie tj. przez Diamentową nie omijając ważnego punktu przesiadkowego, czyli Wolskiej i Fabrycznej do Sowińskiego. To ominięcie przez prywatnego przewoźnika tego węzła przesiadkowego (przystanki Park Bronowice)i skierowanie dwudziestki jedynki "na skróty" przez Piłsudskiego spowodowało rezygnację i "ucieczkę" pasażerów z tej linii i w konsekwencji likwidację ważnego połączenia. Obecny pomysł ZTM skierowania 21 przez Nowy Świat i Krańcową na Majdanek udowadnia tylko, że karierowicze z PO zatrudnieni w ZTM nie tylko nie wiedzą, gdzie, jak, czym i którędy chcą jeździć mieszkańcy Lublina, a to instytucja jest porażką. Nikt z tych urzędasów nie liczy się z nami-pasażerami. Większość moich znajomych, którzy do niedawna jeździli 21 z Zemborzyckiej przesiadając się na Wolskiej w inny kierunek, albo zmieniło linię na 29 lub 160. Większość jednak przesiadło się do prywatnych aut mając w dup-e komunikację zbiorową i miesięczne bilety utrzymujące ZTM. I tak właśnie wygląda nowoczesny Lublin w obietnicach prezydenta Wasilewskiego oraz zrównoważony rozwój komunikacji wg. v-ce prezydent Kołodziej-Wnuk, która tak mamiła obietnicami ludzi powołując ZTM. Okazało się jak zawsze: Trzeba było tylko stworzyć "ciepłe stołeczki" dla kolegów z PO. Nic więcej. O skierowanie linii 6 i 17 przez Wolska i Fabryczną do Centrum nie wspominam. Mieszkańcy dzielnicy Dziesiąta i Wrotków "walczą" o to już od kilku lat. Więcej o tym poczytacie na tym forum w dziale: Komunikacja. Zachęcam wszystkich, kto ma taką możliwość (auto, rower, skuter) do bojkotu komunikacji miejskiej. Może bardzo duży spadek dochodów ZTM z tytułu wpływów za bilety okresowe i jednorazowe zmusi prezydenta do wniosków i likwidacji zbędnej i drogiej instytucji jaką jest ZTM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak nie wypowiadac się za wszystkich. Bo mnie akurat cieszy, że są nieliczne linie które omijają centrum i korki i niektórym one się przydają. I dobrze, że powstała linia 21, która połączy Nałkowskich z Majdankiem( mogłaby do Felina dojeżdżać). W normalnych miastach jest dużo autobusów, które omijają centrum i jakoś nie są zawieszane po kilku dniach. A w Lubline albo są zaraz nierentowne albo komuś przeszkadzają bo mogłyby jeździc inaczej. I ludzie mają większe problemy z komunikacją niż to, że 6 i 17 akurat jeżdzą przez Lubelskiego Lipca a nie przez Wolską. Dodam, że jestem z Wrotkowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia 21 teraz będzie "woziła powietrze",a nie pasażerów,więc "kreatywni urzędnicy" z ZTM ponownie ją zawieszą.Jestem tego pewny.Wcześniej 21 "zbierała" pasażerów z Wrotkowa i Dziesiątej (Nałkowskich,Diamentowa,Kruczkowskiego,Zemborzyckiej,Kunickiego i okolic).Zgodnie z badaniami 50% wszystkich pasażerów,wszystkich linii komunikacji miejskiej jedzie do Centrum lub Śródmieścia (ew. odwrotnie). Wolska i Fabryczna jest jednym z kilku dużych węzłów przesiadkowych MPK.Omijanie takich węzłów jako miejsce docelowe lub przesiadkowe jest po prostu kretyństwem.Linia 6,17 to potwierdza niestety.To głosy większości są istotne do celów projektowych i wykonawczych linii miejskich.Tu istotna jest liczba pasażerów,czyli opłacalność kursów.Czym więcej osób jedzie,tym lepiej.Puste kursy są niegospodarnością,czyli sprawa dla RIO,UKOIK oraz prokuratora. A o tym jak duzo jest osób myślących inaczej jak ty kolego Lbn świadczy to i inne fora internetowe.Pisma z zarządu dzielnic,artykuły prasowe itp.ZTM nie przyjmuje do swojej wiadomości tych głosów.Żyje "dla siebie".Juz wkrótce we wszystkich lokalnych dziennikach będą ukazywały sie krytyczne artykułu na temat tej wątpliwej instytucji jaka jest ZTM.Wrócą ludzie do pracy po urlopach,uczniowie i studenci do szkół/uczelni po wakacjach.I nikt z tych osób nie będzie tolerował tak lekceważących decyzji ZTM.Znając życie będą interweniowali gdzie tylko mozna.Sam sie przekonasz Lbn.To nie są żarty.W ZTM brakuje osób o wiedzy praktycznej i merytorycznej niestety. ZTM prowadząc taka beztroską politykę komunikacyjną wprost proporcjonalna do potrzeb mieszkańców udowadnia tylko o jej zbędności i niegospodarności.Wszelkie straty będzie musiał pokryć prezydent,który potem nie zrealizuje innych potrzeb jak autobusy,drogi,szkoły,kultura.A najbardziej denerwujące jest szastanie publicznymi pieniędzmi (czyli twoimi kolego Lbn też) na zasadzie społeczne/państwowe,samorządowe to niczyje. P.S.Każdy a-społeczny egoista w tym mieście chciałby mieć linię komunikacji miejskiej "pasującej" jemu osobiście,ale niestety jest to niemożliwe.Linia 6,17,21 istniała od lat kursując niezmienioną trasą i nikt nie protestował do czasu obecnych zmian.Czyli wszyscy byli zadowoleni.Czas powrócić do "starych" zakorzenionych przyzwyczajeń ludzi,a nie wymuszać "na siłę" z nikim nie konsultowane "pomysły urzędników" z ZTM.Przebudowa Pl.Bychawskiego wymusiła pewne korekty trasy,ale trzeba je dostosować do potrzeb ludzi,którzy głośno o tym mówią.A to znak,że są niezadowoleni."Władza" choćby ze względu na wybory "musi sie ugiąć" pod presja społeczną.Inaczej pozostanie na marginesie.A o tym,co sądzą niezadowoleni wyborcy z Lublina o obecnych magistrackich urzędnikach świadczą wyniki ostatniego głosowania "Igrzysk Prezydenckich".Całkowicie odmiennego jak w innych miastach.Właśnie z tego trzeba wyciągnąć wnioski i wykonać analizę.Tylko,czy niektórzy to potrafią?Ale to "ich" sprawa.Tak,czy siak "miotła" jest potrzebna w ZTM i UM...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja w pełni zgadzam sie z pasażerem i ekonomem. 21 przez Wolska i Fabryczną.A najlepiej połączyć 20 i 21 w jedna linię.Nowa trasa 21 to kompromitacja ZTM udowadnia,że nikt na komunikacji miejskiej nie ma pojęcia!Nawet w godzinach szczytu jedzie autobusem jedna lub dwie osoby.W pozostałych porach autobus jeździ zupełnie pusty. 6 i 17 tez przez Wolską i Fabryczna do Centrum.Tam sie przesiadaja ludzie!Trasa zielona to zadupie,mimo,że w srodku miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...