Mam wrażenie, że plany robią ludzie, którzy nie korzystają z dróg. Na chwilę obecną należałoby coś zrobić z tymi płytami po których zjeżdża się na most oraz z odcinkiem Wądolnej od Głównej do Śłężan. Most spowoduje duży ruch, a tam jest bardzo wąsko i minąć się będzie koszmarem, do tego tam jest końcowy autobusu 54. Nie trzeba zaraz wielomilionowych inwestycji, tylko to co logicznie potrzebne do upłynnienia ruchu.
|
|
Szkoda, że urzędnicy (a szczególnie wszystko świetnie komentujący p. Kieliszek) starają się nie pamiętać, dlaczego tak zwiększył się ruch przez ul. Główną. Tak, tak! To przez genialne zmiany na Al. Warszawskiej ludzie z niej uciekają i jeżdżą przez Główną. Ale wg urzędników nic nie da się zrobić (bzdurny lewoskręt w Sławinkowską) i oczywiście nikt za to nie odpowiada, że po tak wielkiej inwestycji przez to miejsce jeździ się gorzej niż wcześniej. No i na deser w tym miejscu słynne już ograniczenie do 60 km/h przy wyjeździe na Warszawę, chociaż wg p. Kieliszka normy hałasu nie są przekroczone, a miało być to zweryfikowane po zakończeniu inwestycji.
PS. Kolejne świetne ograniczenie prędkości to 50 km/h (teren zabudowany bez żadnego zabudowania) przy wjeździe od węzła Czechów do Lublina. I znowu p. Kieliszek powiedział, że miasto nic tutaj nie będzie zmieniać. Czy urzędnicy nie rozumieją, że stawianie tak bzdurnych znaków uczy ludzi, że oznakowania są bez sensu i nie trzeba ich przestrzegać. Wystarczy wyjechać na Zachód i zobaczyć, że znaki można stawiać mądrze, we właściwych miejscach i kierowcy wiedzą, że jeżeli znak o terenie zabudowanym/ograniczeniu prędkości jest postawiony, to znaczy, że jest taka potrzeba i należy go przestrzegać.
|
|
Na to nie ma,na tamto też a na to tylko na plany wystarczy.
Na bezsensowny wylot Garbarskiej gruba kasa jest.Chociaż nie,dla jednej osoby to ma sens,bo ona się tylko liczy i ma plecy.
|
|
Za rok przyjdą dobre zmiany nic nie będzie budowane ani remontowane i wszyscy będą pogodzeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
brawo ! :)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|