Pewnie - mamy tak świetny system dróg że polecam poruszanie się wszędzie na piechotę!
Na remonty dróg nie ma pieniędzy na bzdury i utrudnienia zawsze się znajdą
|
|
to jest jakis zart!!!! nawet nie chce sie komentować, rece opadaja! Lublin to nie Londyn, a nawet tam nie ma zamknietego centrum miasta. W ten weekend myslalam o przeprowadzce do innego miasta i widze ze to naprawde jest dobry pomysl takiego zaścianka i prywatyurzędasow nie ma nigdzie. Bida az piszczy a ci zamykaja miasto przed ludźmi?? narażacie na koszty jezdzenia po obowdnicach? za co remontowaliscie ulice centrum??????? za swoje pieniadze? NIE! ZA PIENIADZE MIESZKAŃCOW wiec zamknac to wy mozecie scisle swoje MORDY urzędnicze bo jestescie szarakami , a nie arystokracja na włościach !!!!.juz sie dogadaliscie z mpk????? łapówe wzieliście zeby podreperowac kase autobusom ? afera za afera- TOR ZEMBORZYCE, STREFA KIBICA, TERAZ PRZEKRETY BO "EKSPERCI" MUSZA NA CZYMŚ ZAROBC.ani sie smiac ani plakac
|
|
Wariant D - uporządkowanie terenów wzdłóż czechówki i wybudowanie tam parkingu wystarczy np. z płyt, opłata 5 zł za dzień, wielkośc terenu pod parking conajmniej 1000- 2000 samochodów, dzienny 5-10tys w ciągu roku (licząc 20 dni roboczych/mc) x 12 miesięcy daje 1,2 mln - przy obłożeniu 1000 samochów na dzień do 2,4 mln przy 2000 tys samochodów na dzień, w ile budowa takiego parkingu by się zwróciła ??? rok czy dwa. Wykorzystałoby się przy okazji teren gdzie rosną krzaki i srają psy, ludzie dojeżdzający spoza lublina mieli gdzie zostawic samochoód i jeszcze miasto by zarobiło. No ale panująca nam władza woli zamykac miasto na samochody, proponuje od razu caly lublin objąc zakazem poruszania sie samochodów, przynajmniej wyeliminujecie korki. Panie prezydencie niech pan wymieni tych pożal się Boże ekspertów, na kogos kto myśli perspektywicznie.
|
|
A czy ktoś pomyślał co się będzie działo na obrzeżach strefy? Gdzie mają parkować mieszkańcy?
|
|
Wielkie Brawa dla Władz Miasta Lublin. Wreszcie coś się ruszyło!!!!
|
|
Wariant D - uporządkowanie terenów wzdłóż czechówki i wybudowanie tam parkingu wystarczy np. z płyt, opłata 5 zł za dzień, wielkośc terenu pod parking conajmniej 1000- 2000 samochodów, dzienny 5-10tys w ciągu roku (licząc 20 dni roboczych/mc) x 12 miesięcy daje 1,2 mln - przy obłożeniu 1000 samochów na dzień do 2,4 mln przy 2000 tys samochodów na dzień, w ile budowa takiego parkingu by się zwróciła ??? rok czy dwa. Wykorzystałoby się przy okazji teren gdzie rosną krzaki i srają psy, ludzie dojeżdzający spoza lublina mieli gdzie zostawic samochoód i jeszcze miasto by zarobiło. No ale panująca nam władza woli zamykac miasto na samochody, proponuje od razu caly lublin objąc zakazem poruszania sie samochodów, przynajmniej wyeliminujecie korki. Panie prezydencie niech pan wymieni tych pożal się Boże ekspertów, na kogos kto myśli perspektywicznie.
|
|
BUSPASY oczywiście są bardzo potrzebne, no ale żeby się później nie okazało, że powstaną one kosztem już istniejącej drogi. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której np. Racławickie "tracą" po jednym pasie w każdą stronę i dla zwykłego ruchu zostanie jeden pas.konkludując: Buspasy TAK ale trzeba je dobudować. Dobrą sprawą byłoby utworzenie większej ilości ulic jednokierunkowych, z pewnością po kilku tygodniach, gdy już wszyscy przestaliby marudzić i nauczyliby się po tych "starych - nowych" drogach poruszać okazałoby się, że ruch w mieście się upłynni. przecież zawsze lepiej mieć powiedzmy dwa pasy w jedną stronę niż jeden... i stać w kilometrowym korku! Tam, gdzie ruch jest wzmożony a miasta nie stać na estakady to wprowadza się ruch jednokierunkowy na wielu ważnych drogach.
|
|
A co z mieszkańcami śródmieścia? Gdzie parkingi dla nich jeśli zamkną centrum i nie mozna będzie dojechać?
|
|
Wariant C jest najkorzystniejszy
|
|
Śródmieście Lublina nie jest aż tak duże żeby ciężko było ruszyć 4 litery i przejść kawałek na piechotę.Wygodniccy niech się przeprowadzają-był ranking najbardziej zakorkowanych miast w Polsce,może tam jest lepiej?Ja mam dość samochodów,auta do centrum nie używam i jakoś żyję
|
|
proponuję wprowadzić przymusową komunikację zbiorową dla urzędasów, to wystarczy żeby z Lublina zniknęły korki, to będą same oszczędności, do tego dochodzi wożenie tyłków służbowymi samochodami po Dysach, Jakubowicach i innych Motyczach, ale tak się nie stanie, dla pierdzistołków będą przepustki a dla podatników szlabany
|
|
zakazać samochodów i nie będzie korków, proste a jakie genialne, za ten pomysł premia i awans jak nic, i oczywiście darmowa miejscówka na parkingu pod urzędem
|
|
Najlepiej zamknąć całe miasto, wstrzymać budowę obwodnicy (brak środków) i kazać wszystkim (poza ruchem tirów) chodzić piechotą od rogatek miasta. Niech tylko prezydent i cała rada miasta się nie wyłąmują !!!
Tyle tytułem złośliwości. Tak naprawdę potrzebne są inwestycje w drogi i mosty/tunele zamiast jakichś chorych prób zmainy organizacji.
|
|
a co z osobami, które muszą być dowiezione do szpitali? Jak mają sobie poradzić?
|
|
cała ta strefa jest pomyłką - Lublin to nie Warszawa ani Londyn. Żebym przesiadł się z samochodu poproszę o nieco tańsze bilety MPK
|
|
Pomyślałam dokładnie to co mój Poprzednik. Lublin to nie metropolia, a miasto średniej wielkości. Nikt nie będzie dojeżdżał do granicy strefy i przesiadał się do autobusu, aby przejechać 2 przystanki. To wygląda raczej na naciąganie ludzi, aby jeździli MPK, żeby pan od reklamy mógł dostać podwyżkę i premię. W mieście nie ma parkingów, jezdnie ze swoimi studzienkami to katastroga, chodniki, że można sobie nogi powykręcać, zatem zamiast naprawy, budowy, to obmyśla się jak tu ludziom utrudnić życie, a sobie narysować laurkę. Może czas zająć się obwodnicą miasta, wygnać z miasta tiry i markety, wymienić nawierzchnie ulic, a nie wymyslać bzdury.
|
|
Przeprowadzaj się do woli. Np. do Krakowa (centrum zamknięte dla samochodów), Wrocławia (jak w Krakowie) czy do Kielc (takżesz samo). No chyba, że jesteś mentalnym wsiokiem to przeprowadź się do jakiejś totalnej wichury - tam można szrotem wjechać wszędzie gdzie się chce. |
|
Lublin jest zakorkowany przez pracowników w centrum, a szczególnie przez urzędasów. Zobaczice co sie dzieje po godz, 15-stej. Spokojnie mozna znalezc miejsc na parkingach bezpłatnych. Ja zwykły mieszkaniec wjezdzam do centrum kilka razy na miesiąc aby załatwic jakas sprawe w urzędzie czy w banku. Ale oczywiscie miejsca sa juz pozajmowane przez urzędników. Co gorsza musze załatwiac te sprawy w godzinach swojej pracy bo przeciez urzędy sa czynne od 8 do 15-stej. Więc jak bede musiał zostawiac auto na obrzezach i na piechote lub komunikacją to czas załatwienia sprawy przedłuzy sie o godzinę. Czy o to chodzi ?
|
|
Aby podjąć taki temat trzeba równocześnie zapewnić kilka innych rozwiązań, np.:.
1. parkingi wokół strefy
2. drożność układu komunikacyjnego wokół centrum przy znacznie zwiększonym ruchu (po eleminacji ruchu z centrum)
3. sprawna komunikacja publiczna i z dogodnymi dojściami (nikt z osiedla mieszkaniowego nie będzie szedł na przystanek 1 - 1,5 km, zeby podjechać np. 3 - 4 przystanki - wtedy wybierze samochód)
Samo ograniczanie nic nie da - nawet Kraków wyłaczył z ruchu tylko stare miasto
|
|
WTH, Kraków,Wrocław, Kielce kiedy tam byłeś? Ograniczenie ruchu w granicach Starówki to w Lublinie już jest , bo nie wiem czy wiesz ale w wymienionych przez ciebie miastach nikt nie zamyka śródmieścia, ktoś cię musiał okłamać, ostanio parkowałem w Krakowie na ulicy Wielopole na parkingu miejskim przy samych Plantach , do Rynku miałem 200m |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|