jakiś mądrala wczoraj pisał, że na szynobusy będziemy czekać jeszcze latami! wyliczał rownież że lotnisko w Świdniku będzie miało za mały pas, twierdził również że strafa ekonomiczna-szkoda budować bo za 5 lat i tak zniknie. uważał że centrum kultur jest niepotrzebne bo jedyne wycieczki będą z bangladeszu! taki prawdziwy poslki optymista który wie wszystko najlepiej!
|
|
GRABCZUK I JEGO KOLESIE Z URZĘDU Z RODZINAMI BĘDĄ SIĘ WOZIĆ W WEEKENDY MEGA DROGIMI FURAMI PO SZYNACH,OSPALE, DO WIDMA LOTNISKO ŚWIDNIK, NA WYCIECZKI KRAJOZNAWCZE,CHA.CHA!!!!BĘDĄ MÓWIĆ DZIECIOM:TU W NIEDALEKIEJ GALAKTYCE MIAŁO BYĆ LOTNISKO ALE JEST CO?:ŚCIERNISKO,CHA,CHA!!
|
|
na przystanku Lublin Północny , też będą zatrzymywać się i zabierać pasażerów ?
|
|
Teraz przez miesią będziemy czytać o szynobusach. Przecież jakoś punkty dodatnie władza musi zbierać. Szkoda tylko, ze dziennik wschodni, nie ma w swoich szeregach ambitnego dziennikarza, który pokusiłby sie o zbadanie teatu lotniska od podstaw. W tej gazecie wypadek drogowy, goni wypadek drogowy więc raczej nie oczekuje zmian tematów i ambitniejszych tekstów.
|
|
Prototyp - znowu szajs jak ten co jeżdzi do Stalowej Woli , w zimie zimno w lecie gorąco i wieczne awarie .Pozazdrościć dobrego samopoczucia samorządowcom bo podróżny nie ma się z czego cieszyć , dlaczego nie kupili sprawdzonego modelu ?
|
|
Ja mam pytanie dlaczego zarzucono pomysł budowy dworca zachodniego na wysokości osiedla poręba. na pocżatku lat 90 przebudowano tam torowisko , by między torami zmieścić peron. tu gdzie własnie ponownie pozwolono stawiac słynny,oprotestowany maszt miał być plac przydworcowy z ulicami dobiegającymi z tej jakby obwodnicy osiedla widok i poręba. w tym celu dwupasmowa ulica filaretów była budowana w kierunku torów (lasu). i co. ulica Filaretów kończy się byle jaka petlą , drogi wokół osiedla nie ma, tam gdzie dworzec buduje sie maszt. i w ten sposób stracono szansę na wykorzystanie szynobusu ze Stasina do Świdnika. Dzis koncepcja z lat 80 szybkiego tramwaju tez miałaby sens. miał jeżdzić z Węglina , wzdłuż Jana Pawła, Nadbystrzycką, tunelem pod centrum z dworcem pod Arkadami ( tez powstanie co innego) do FSC przy Mełgiewskiej. Potem Ktos stwierdził, że juz tyle ludzi tam nie jeździ więc ten kierunek jest ludziom niepotrzebny. Tymczasem po latach okazało sie, że to jest kierunek do lotniska. I co. Glupio wam teraz , ze porezygnowano z tego wszystkiego. Warszawski Usrsynów to taka nasza Poręba. Tam zrobili im chociaż metro, a w Lublinie, dwa osiedla Widok i poreba, węglin to 1/3 mieszkańców Lublina. Do przystanków daleko bo nie powstała właśnie ta południowa obwodnica osiedla, gdzie miały jeździc autobusy od strony ul Filaretów.
|
|
świetne sr....owate malowanie a ta pistacja mhhhh świetne odcienie^^ jak przylecą chincole to pomyślą, że to szynobus pełen hipisów
|
|
A ILE TAKI SZYNAJBUS BEDZIE JECHAŁ DO IZBICY I ZAMOŚCIA PRZEZ BZITE< 3, 4 CZY 5 GODZIN,
|
|
no to nas PESA podsumowała dobrze bo rzeczywiście wymagania przetargu są beznadziejne i jak zawsze decyduje najmniejsza cena przez co PESA wciśnie nam właśnie taki pojazd alla dla Białoruści (kolejna "udana" robota marszałka).
|
|
W nazwie trzeba koniecznie zaznaczyć "Mazowiecki". Bo ktoś może dopatrywać się związków z tym paskudnym Łukaszenką>
|
|
Panie GRABCZUK warto wziosc SUGESTIE-POMYSL internauty o incjalach [T.SZ. zgodziny 10 miut 37]poki jeszcze nie jest za pozno-pozdrawiam ludzi Myslacych
|
|
Dziękuję za ten głos. Taki powinien być kierunek wykorzystania istniejacej sieci kolejowej w Lublinie.Podlubelskie miejscowości do ok 25 km powinnybyć polączone z Lublinem siecia kolei miejskiej. To pomoze zmniejszyć korki, bedzie stymulować rozwój okolic Lublina.Sieć kolejowa jest,tabor jest-EZT,tylko uruchomić,ułożyć realny rozkład jazdy i elastycznie ustalac ceny biletów.Sukces przedsięwziecia gwarantowany. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|