Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Wprowadzą kontrapasy na Legionowej, żeby 1 rowerzysta mógł skorzystać, a setki mieszkańców straci miejsca parkingowe. Co miasto oferuje w zamian mieszkańcom, mają parkować swoje auta w płatnej strefie? Przed wyborami wszytko będzie zmieniana i kasa na realizację pójdzie w błoto, a mieszkańcy nie podarują Żukowi likwidacji miejsc parkingowych na ciasnych ulicach Wieniawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kowalik jak zwykle szuka dziury w całym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wprowadzą kontrapasy na Legionowej, żeby 1 rowerzysta mógł skorzystać, a setki mieszkańców straci miejsca parkingowe. Co miasto oferuje w zamian mieszkańcom, mają parkować swoje auta w płatnej strefie? Przed wyborami wszytko będzie zmieniana i kasa na realizację pójdzie w błoto, a mieszkańcy nie podarują Żukowi likwidacji miejsc parkingowych na ciasnych ulicach Wieniawy.
    Raczej mu podziękują bo w końcu ktoś dostrzega poza kierowcami inne grupy społeczne. Ile można robić dobrze kierowcom? Miasto to przede wszystkim mieszkańcy a nie tylko kierowcy. Piesi czy rowerzyści też powinni mieć swoje prawa. Jak cię stać na samochód to i stać cię na bilet parkingowy za parę złotych. Jeśli nie to sprzedaj auto i poruszaj się komunikacją miejską albo rowerem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kowalik jak zwykle szuka dziury w całym.
Aż do wakacji  - aż 2 miesiące i 2 tygonie, koniec świata :lol:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zrobiliby zbyt szybko to by przyleciał pan Kowalik do DW na skargę, że byle jak zrobione i po co ten pośpiech takim to ciężko dogodzić, narzekanie mają we krwi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przynajmniej dzięki artykułowi filmik ludzie zobaczą, i może będzie mniej korków i spalin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do wszystkich miłośników pedałowania rowerami przez przejącia dla pieszych gdzie nie ma wyznaczonego miejsca do przejazdu rowerem. proszę was. rower przez przejście dla pieszych zgodnie z prawem należy przeprowadzić. jak wjedziesz na przejście i walnie cię samochód to masz duże kłopoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kowalik nie opowiadaj pierdół - odkąd zaczął rządzić Żuk rowerzystom jest z roku na rok coraz łatwiej bo wcześniej NIKT NIC NIE ROBIŁ w tym kierunku, ŻADNYCH UDOGODNIEŃ, ŻADNYCH INWESTYCJI, NIE BYŁO NIC, dopiero Żuk dostrzegł, że rowerzyści istnieją i coś ruszyło, nie jest może idealnie, wiele jeszcze do zrobienia ale widać przynajmniej chęci i to trzeba docenić a nie pomstować i robić konieć świata z tego, że przez zmianę przepisów termin inwestycji się przesunął raptem o dwa miesiące.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiącek mistrz ściemy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więcejścieżek , a mniej pomników. masce złotej, skoro rozpuszcza ją woda królewska. Wolę pomnik, choćby za 4 400 lat. Maria Curie-Skłodowska nie znała tragicznych w skutkach włsności swoich odkryć, więc jej wszystkie pomniki będzie okazale prezenował tylko jej przód. Z tyłu każdego pomnika Marii będzie przód człowieka zakręconego nieświadomie w odkrywanie, który zupełnie nie miał pojęcia o tym, co wyprowadzał z przesłanek. Jednakże po 400-tu latach jest jasne, że wcześniej jasne to być nie mogło. A więc za 400 lat, po kilku tysiącleciach. Zgoda? Nie przciwkuję. Ona miała męża, czyli melduję setę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie za bardzo rozumiem, co oni chcą zrobić na ulicy Grażyny? Kontrapas? Ścieżkę rowerową? Na osiedlowej uliczce? Wszystko fajnie, tylko tam jest pełno samochodów... Gdzie one będą parkować? I tak nie ma już na nie miejsca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polecam się zapoznać z całością... ponieważ jest to część z raportu realizacji pierwszej edycji Budżetu Obywatelskiego. W skrócie 22 z 32 projektów udało się zrealizować do końca 2015 roku. Z pozostałych 10 wciąż 4 czekają na realizacją. Są też pochwały dla... ZDiM. Więcej: www.facebook.com/FundacjaWolnosci/posts/1013000315402413:0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem jak inne ulice, ale Legionowa i Zuchów nie nadają się do zrobienia kontrapasów bez ustawienia znaków zakazu zatrzymywania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My tu się gorączkujemy, a władza chyba i tak zrobi co zechce. Pozwólcie, że zacytuję kilka komentarzy z ubiegłego roku. I co one dały. Dzisiaj pisze się o 50 ulicach z kontrapasami, a przedtem było wymienionych tylko 21. Cytaty: Kontrapasy na ul. Legionowej i na ul. Zuchów to bardzo kontrowersyjny pomysł. Na ul. Legionowej jest za ciasno ze względu na parkujące z jednej strony samochody. Wyjeżdżając z bramy Szarych Szeregów 1, 1A i 1B, przy chronicznie zastawionej prawej stronie jezdni, trzeba bardzo uważać na nadjeżdżające od dołu auta. Wtedy można bardzo łatwo wpaść na pędzącego od góry kontrapasem rowerzystę. Trzeba zaznaczyć, że ulica wieczorem i w nocy jest źle oświetlona! Na ul. Zuchów samochody parkują po obu stronach na chodniku. Kontrapas wyłączy możliwość parkowania z jednej strony.zwiń .................... "zły pomysł" to delikatny komentarz Przy wyjazdach z bram Legionowa-Zuchów i Szarych Szeregów od lat nie możemy doprosić się luster, często wyjeżdża się "na oślep", nie wyobrażam sobie do tego rowerzystów jadących pod prąd!! Żeby na Zuchów i Legionowej zrobić kontrapasy trzeba postawić zakazy parkowania, bo innego wyjścia nie ma, jest za wąsko. Ciekawe tylko gdzie podzieje się kilkadziesiąt samochodów mieszkańców, którzy obecnie mają problem z zaparkowaniem. Niech miasto zrobi w końcu coś porządnie a nie po najtańszych kosztach. Na Legionowej poszerzyć chodnik i tam zrobić ścieżkę dla rowerów, na Zuchów takiej możliwości nie ma. Moim zdaniem rozwiązanie proponowane przez miasto jest bardzo niebezpieczne zarówno dla kierowców jak i rowerzystów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co Wiącek robił od jesieni? był czas na ogłoszenie przetargu ponownie...to blisko 6 miesięcy.. Kontrapasy i kontraruch już powinny być wykonywane!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak na razie to widzę że droga rowerowa przy Morwowej służy jako prawoskręt w Wojciechowską...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast zajmować się ścieżkami rowerowymi trzeba zająć się remontami jezdni we WSZYSTKICH dzielnicach i wtedy ewentualnie robić ścieżki rowerowe, a nie maluje jakieś pasy na górach i dolinach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślę,że warto zapoznać się z interpelacją radnego Marcina Nowaka, bo chodzi tu o kontrapasy. Bardzo dziękujemy panu radnemu za zainteresowanie się sprawą. Interpelacja w sprawie utworzenia ścieżek rowerowych na ulicach Legionowej i Zuchów 01.03.2016, wpis z kategorii: Radny Lublina W związku z docierającymi do mnie informacjami z Rady Dzielnicy Wieniawa o planowanym utworzeniu ścieżek rowerowych na ulicach: Legionowej i Zuchów, zwracam się z prośbą o potwierdzenie niniejszej wiadomości. Jednocześnie, w przypadku odpowiedzi twierdzącej, proszę o szczegółowe ustosunkowanie się do następujących pytań: Czy przedstawiciele społeczności Wieniawy (Rada Dzielnicy, spółdzielnie itp.) zostali poinformowani o planowanych rozwiązaniach?, Czy niniejsza koncepcja została zaakceptowana przez społeczność ulic: Legionowej i Zuchów, których drożność już w chwili obecnej jest daleka od doskonałości?, Po której stronie w/w ulic (zwłaszcza Zuchów) przebiegać ma ścieżka rowerowa i czy jej lokalizacja w tym miejscu wiąże się z zagospodarowaniem na ten cel części chodnika? Jednocześnie, będąc zwolennikiem tworzenia na obszarze Lublina rozbudowanej infrastruktury rowerowej, chciałbym podkreślić z całą wyrazistością, że ewentualna lokalizacja ścieżek rowerowych na niniejszych arteriach, to pomysł daleki od doskonałości, stwarzający poważne utrudnienie dla komunikacji w ruchu pieszym i kołowym.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...