Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A prywaciarze nadal jeżdżą starymi autobusami, co najlepsze jeden jest składany z 3 autobusów, jeździ na 17 i na 6, znający się na motoryzację od razu będą wiedzieli o które chodzi. W MPK Jelcze M12 mają już ponad 2 mln kilometrów, mogę się założyć, że Solarisy i Mercedesy po 1 milionie będą się ledwo toczyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zadnych kursow nie przewidziano do swidnika do tego jeszce oplakany stan taboru i rwa sie na bycie metropolia z czym do ludzi napewno nie z takim podejsciem wladz zarowno swidnika ,mpk ztm i wladz lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szanowna Redakcjo! MPK nie kupi żadnych autobusów, bo pracują tam sami nieudacznicy, którzy nie potrafią zdobyć pieniędzy na nowy tabor. Dzisiaj pojawiły się wyniki oceny merytorycznej wniosków w konkursie unijnym dotyczącym miejskiego transportu publicznego w lubelskim - wynik? MPK Lublin na ostatnim miejscu, ledwo osiągnęło 60% punktów - www.rpo.lubelskie.pl/front/page/get/90/nabor_id:343/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
23 autobusy "wielkopojemne" w Lublinie, to po prostu śmieszne. Po (ewentualnym) zakupie tych 5 "przegubowców", Pan Prezes zdecyduje o skasowanie 5 Ikarusów - i bilans wyjdzie "na zero". Teraz trzy pytania do Pana Prezesa (i do Mieszkańców Lublina) - 1) dlaczego wśród skasowanych do tej pory 12 Ikarusów przegubowych, skasowano przynajmniej 5 (lub więcej) takich, które po naprawie lub wymianie silnika (silniki takie są "na stanie MK") mogłyby dalej wozić pasażerów, 2) co zrobiono z pięniędzmi uzyskanymi za sprzedany w paźdźierniku 2009 r.do Radomskiego MPK autobus przegubowy Solaris Urbino 18 CNG (tzw. biała gąsiennica) kupiony w listopadzie 2006 r. za 1.200.000,- PLN, (na co Prezes MPK Lublin przeznaczył środki uzyskane ze sprzedaży), 3) dlaczego Pan Prezes tak "ochoczo" pozbywa się autobusów przegubowych, nie "dając" nic w zamian. Czyżby dla dobra pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech prezes rydecki się pochawli jak wyglądają finanse MPK, jaki jest dług, ile co miesiąc MPK płaci za dzierżawę około połowy już autobusów które nie są ich własnością.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bulkowski napisał:
Szanowna Redakcjo! MPK nie kupi żadnych autobusów, bo pracują tam sami nieudacznicy, którzy nie potrafią zdobyć pieniędzy na nowy tabor. Dzisiaj pojawiły się wyniki oceny merytorycznej wniosków w konkursie unijnym dotyczącym miejskiego transportu publicznego w lubelskim - wynik? MPK Lublin na ostatnim miejscu, ledwo osiągnęło 60% punktów - www.rpo.lubelskie.pl/front/page/get/90/nabor_id:343/
Ciekaw jestem czy Szanowny Pan ma pojęcie ile autobusów MPK kupiło w 2008 i 2009 r. ? Otóż 53 i to bez udziału środków zewnętrznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naprawdę przydałyby się większe i niskopodłogowe,aby wózkiem inwalidzkim dało się wjechać... Te zwykłe(czyli nieprzegubowe)są w godzinach szczytu stanowczo za ciasne aby móc jeszcze wózkiem się"załadować"i "nikomu nic nie uszkodzić"-dlatego raczej jeżdżę poza godzinami szczytu,gdy jest trochę luźniej... A tak w ogóle to zauważyłem,że osoby na wózkach inwal.mało korzystają z niskopodłog.autobusów MPK-bo w starych autobusach kierowcy mają poważne problemy z otwieraniem ramp wjazdowych(lub wcale nie mogą ich otworzyć).Dlatego raczej korzystam z nowszych autobusów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...