Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może kilka dodatkowych przystanków w innych częściach Lublina. Np Czyby. Tyle jest nowych bloków obok torów. Szynobus w Lubartowa mógłby nawet docerać właśnie w te rejony itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy powstanie obiecywany przystanek w południowo-zachodniej części Lublina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak patrzę na mapę, to jest to dla mnie północno-wschodnia część Lublina, a nie północno-zachodnia - ale ja może głupi jestem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Północno - zachodnia część Lublina ??!! Chyba od śniegu komuś błędnik zabłądził. Panie Smaga, popraw się Pan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jakimi szynobusami pojadą , cztery najnowsze SA-134 są w naprawie , bo to zwykła tandeta , dobrze że Pesa Bydgoszcz nie buduje samolotów - dopiero by spadały
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pociągi polikwidowane , a przystanki teraz będą budować. porąbało kogoś. biedni ludzie do domków nie mają czym dojechać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie obiecywany od lat 20 lublin-czuby?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za to pkp mogło by się wziąć do roboty i zacząć budować łącznik do lotniska bo założę się, że oddadzą terminal (kiedyś tam ), a pkp nawet metra torów nie zmodernizuje i nawet drezyną na lotnisko nie pojedziemy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublin-czuby już chyba nie powstanie, bo na Rurach skasowali ostatnio nastawnię i rozjazdy, także śmiało można zapomnieć o tym przystanku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy rudnik to północny-zachód lublina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wieczni malkontenci. Źle, za mało, nie tam gdzie trzeba. Zamiast się cieszyć że cokolwiek się rusza...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą nowe przystanki kolejowe - tak dla formalności (a nie stacje).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
lublin-czuby już chyba nie powstanie, bo na Rurach skasowali ostatnio nastawnię i rozjazdy, także śmiało można zapomnieć o tym przystanku
Likwidacja podg Rury nie ma znaczenia w przypadku zbudowania tam przystanku osobowego. Przystanek nie musi być osłonięty semaforami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez uruchomienia kolei podmiejskiej i miejskiej nie uzyska sie rozwoju i odblokowania miasta.Lublin Lubartów Swidnik i okolice to 500000 mieszkanców.Nie ma mozliwosci aby wszyscy poruszali się swoimi samochodami. Ruch musi przejąc transport kolejowy i autobusowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego, a juz szczegolnie na jednotorze do Parczewa gdzie beda wieczne opoznienia i w efekcie bedzie tak jak na linii krasnickiej czyli pociagami bedzie jezdzic tylko rodzina kolejowa i pracownicy budzetowki ktorzy moga spozniac sie do pracy. Dlatego wlasnie zamiast uruchamiac bezsensowne pociagi pasazerskie ( bo remont moge zrozumiec pod katem pociagow towarowych do Orlenu w Niemcach) nalezy wyremontowac droge wojewodzka 815 Lubartow - Parczew z ktorej to drogi korzysta kilka tysiecy osob dziennie czyli wiecej niz jest pasazerow we wszystkich pociagach regionalnych w woj. lubelskim
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na trasy zelektryfikowane zmodernizowane EN 57 na trasy bez trakcji np Siemens Desiro Classic albo MR MRD czy czeskie wagony samobiezne Skoda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czlowieku zejdz na ziemie Desiro kosztuje 25 mln zl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mario napisał:
A może kilka dodatkowych przystanków w innych częściach Lublina. Np Czyby. Tyle jest nowych bloków obok torów. Szynobus w Lubartowa mógłby nawet docerać właśnie w te rejony itd.
pamietam , ze w latach 90tych mówiło sie o dworcu kolejowym na czubach nie tylko o przystanku. LUblin Południe miał byc znajdowac sie w okolicach górek/widoku. jak widac nic z tego nie wyszło. moze chociaz kiedys przystanek tam zrobia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron mędrzec parczewski napisał:
Pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego, a juz szczegolnie na jednotorze do Parczewa gdzie beda wieczne opoznienia i w efekcie bedzie tak jak na linii krasnickiej czyli pociagami bedzie jezdzic tylko rodzina kolejowa i pracownicy budzetowki ktorzy moga spozniac sie do pracy. Dlatego wlasnie zamiast uruchamiac bezsensowne pociagi pasazerskie ( bo remont moge zrozumiec pod katem pociagow towarowych do Orlenu w Niemcach) nalezy wyremontowac droge wojewodzka 815 Lubartow - Parczew z ktorej to drogi korzysta kilka tysiecy osob dziennie czyli wiecej niz jest pasazerow we wszystkich pociagach regionalnych w woj. lubelskim
Dla Ciebie chyba cała kolej nie ma sensu ekonomicznego-Ty byś najchętniej wszystko postawił na drogi.Ty chyba sam nie masz sensu ekonomicznego. Ruch aglomeracyjny w woj. lubelskim ma sens tylko trzeba do tego światłych i mądrych ludzi którzy zaprojektują i zrealizują to.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie głośne plany modernizacji linii Nr 7 to kto wie ... może już coś by sie zrobiło w tym kierunku. Jednak perspektywa modernizacji linii a przy tym konieczność korekty łuków w miejscu gdzie miał być przystanek nakazały odłożyć ten pomysł. Jeśli nie bedzie w najbliższym czasie PEWNEGO finansowania dla tego projektu, to zapewne będzie konieczność powrotu do pomysłu budowy przystanku na Rurach ze środków m.Lublin i Woj. Lub. (pewnie PKP PLK grosza nie dołoży bo nie ma). Zwłaszcza że coraz głośniej mówi się o koleji aglomeracyjnej w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...