A może kilka dodatkowych przystanków w innych częściach Lublina. Np Czyby. Tyle jest nowych bloków obok torów. Szynobus w Lubartowa mógłby nawet docerać właśnie w te rejony itd.
|
|
A kiedy powstanie obiecywany przystanek w południowo-zachodniej części Lublina?
|
|
Jak patrzę na mapę, to jest to dla mnie północno-wschodnia część Lublina, a nie północno-zachodnia - ale ja może głupi jestem
|
|
Północno - zachodnia część Lublina ??!! Chyba od śniegu komuś błędnik zabłądził. Panie Smaga, popraw się Pan.
|
|
Ciekawe jakimi szynobusami pojadą , cztery najnowsze SA-134 są w naprawie , bo to zwykła tandeta , dobrze że Pesa Bydgoszcz nie buduje samolotów - dopiero by spadały
|
|
pociągi polikwidowane , a przystanki teraz będą budować.
porąbało kogoś. biedni ludzie do domków nie mają czym dojechać
|
|
a gdzie obiecywany od lat 20 lublin-czuby?
|
|
za to pkp mogło by się wziąć do roboty i zacząć budować łącznik do lotniska bo założę się, że oddadzą terminal (kiedyś tam ), a pkp nawet metra torów nie zmodernizuje i nawet drezyną na lotnisko nie pojedziemy.
|
|
lublin-czuby już chyba nie powstanie, bo na Rurach skasowali ostatnio nastawnię i rozjazdy, także śmiało można zapomnieć o tym przystanku
|
|
czy rudnik to północny-zachód lublina?
|
|
Wieczni malkontenci. Źle, za mało, nie tam gdzie trzeba. Zamiast się cieszyć że cokolwiek się rusza...
|
|
Będą nowe przystanki kolejowe - tak dla formalności (a nie stacje).
|
|
Likwidacja podg Rury nie ma znaczenia w przypadku zbudowania tam przystanku osobowego. Przystanek nie musi być osłonięty semaforami. |
|
Bez uruchomienia kolei podmiejskiej i miejskiej nie uzyska sie rozwoju i odblokowania miasta.Lublin Lubartów Swidnik i okolice to 500000 mieszkanców.Nie ma mozliwosci aby wszyscy poruszali się swoimi samochodami. Ruch musi przejąc transport kolejowy i autobusowy.
|
|
Pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego, a juz szczegolnie na jednotorze do Parczewa gdzie beda wieczne opoznienia i w efekcie bedzie tak jak na linii krasnickiej czyli pociagami bedzie jezdzic tylko rodzina kolejowa i pracownicy budzetowki ktorzy moga spozniac sie do pracy. Dlatego wlasnie zamiast uruchamiac bezsensowne pociagi pasazerskie ( bo remont moge zrozumiec pod katem pociagow towarowych do Orlenu w Niemcach) nalezy wyremontowac droge wojewodzka 815 Lubartow - Parczew z ktorej to drogi korzysta kilka tysiecy osob dziennie czyli wiecej niz jest pasazerow we wszystkich pociagach regionalnych w woj. lubelskim
|
|
Na trasy zelektryfikowane zmodernizowane EN 57 na trasy bez trakcji np Siemens Desiro Classic albo MR MRD czy czeskie wagony samobiezne Skoda.
|
|
Czlowieku zejdz na ziemie Desiro kosztuje 25 mln zl
|
|
pamietam , ze w latach 90tych mówiło sie o dworcu kolejowym na czubach nie tylko o przystanku. LUblin Południe miał byc znajdowac sie w okolicach górek/widoku. jak widac nic z tego nie wyszło. moze chociaz kiedys przystanek tam zrobia |
|
Dla Ciebie chyba cała kolej nie ma sensu ekonomicznego-Ty byś najchętniej wszystko postawił na drogi.Ty chyba sam nie masz sensu ekonomicznego. Ruch aglomeracyjny w woj. lubelskim ma sens tylko trzeba do tego światłych i mądrych ludzi którzy zaprojektują i zrealizują to. |
|
Gdyby nie głośne plany modernizacji linii Nr 7 to kto wie ... może już coś by sie zrobiło w tym kierunku. Jednak perspektywa modernizacji linii a przy tym konieczność korekty łuków w miejscu gdzie miał być przystanek nakazały odłożyć ten pomysł. Jeśli nie bedzie w najbliższym czasie PEWNEGO finansowania dla tego projektu, to zapewne będzie konieczność powrotu do pomysłu budowy przystanku na Rurach ze środków m.Lublin i Woj. Lub. (pewnie PKP PLK grosza nie dołoży bo nie ma). Zwłaszcza że coraz głośniej mówi się o koleji aglomeracyjnej w Lublinie.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|