"Bilet będzie kosztował tyle samo, co kupiony normalnie".... plus opłata za połączenie przy kupowaniu biletu, plus opłata za połączenie przy kontroli. Wiedziałem, że jest jakiś "haczyk".
|
|
Zarząd komunikacji wprowadza udogodnienie, a Ty marudzisz. Korzystam czasem z tego rozwiązania w Warszawie i jestem z niego zadowolony (może poza problemem z wejściem do metra). Ten koszt o którym piszesz to cena za SMS. Nie tak dawno temu (przynajmniej w Warszawie) płaciło się dodatkową opłatę manipulacyjną za kupienie biletu u kierowcy, więc ten koszt o którym piszesz nie był kosztem. Tylko raz miałem kontrolę SMSowego biletu i kanar tylko popatrzył na SMS w telefonie, nigdzie nie kazał dzwonić (pewnie nie umiał tego obsłużyć ;-).
Widzę same plusy tego rozwiązania, nie trzeba szukać kiosku, nie trzeba mieć drobnych przy sobie. Ja to rozwiązanie traktuje jako awaryjne, na co dzień z niego nie korzystam. A że jest to wprowadzone jako dodatkowa forma zakupu biletu to wypada się z tego cieszyć.
Pozdrawiam
|
|
Przeciez to bez sensu - musze na koncie jakiegos operatora zamrozic pieniadze na iles biletow do przodu. Co to za placenie komorka, jak w rzeczywistosci to jest tylko "kasowanie" biletu przez komorke - biletu ktory wirtualnie kupilem wczesniej wplacajac pieniadze na konto operatora.
Senswone rozwiazanie, to wysylasz SMS (najlepiej z numerem bocznym pojazdu) za 2zl, dostajesz potwierdzenie na komorke z indywidualnym kodem ktory poswiadcza ze kupiles bilet o tej i o tej godzinie na ten a ten autobus. Idac dalej tym tropem - do bazy zapisuje sie info o tym (przejazd + numer tel. uzytkownika) i kontroler moze to zdalnie sprawdzic.
Pozdrawiam,
K
|
|
Owszem, ale rozwiązanie warszawskie wcale nie jest najlepsze. Znacznie wygodniejsze jest rozwiazanie Poznańskie. Ale cóz dla większości lubelsków warszawa to ziemia obiecana i pempek świata. Rozwiżazanie jakie zamierzają wprowadzić jest beznadziejne, widać ze pracownicy ZTM autobusy i komunikacje znają jedynie z opowieści czy też z zaokiennych obserwacji. |
|
Hmm, napisałem o warszawskim, bo takie znam. Teraz wprowadzili jeszcze jakiś inny sposób, nie poprzez mpay. Nie znam go, natomiast to o czym pisałem jest rozwiązaniem z którego możesz a nie musisz korzystać. Opisz poznańskie (przymiotniki piszemy z małej) rozwiązanie, to się dowiem ja i inni internauci czegoś nowego. Może rzeczywiście jest genialne? "Ale cóz dla większości lubelsków warszawa to ziemia obiecana i pempek świata." Ehh... szkoda słów. |
|
Senswone rozwiazanie, to wysylasz SMS (najlepiej z numerem bocznym pojazdu) za 2zl, dostajesz potwierdzenie na komorke z indywidualnym kodem ktory poswiadcza ze kupiles bilet o tej i o tej godzinie na ten a ten autobus. Idac dalej tym tropem - do bazy zapisuje sie info o tym (przejazd + numer tel. uzytkownika) i kontroler moze to zdalnie sprawdzic.
Tylko takie rozwiązanie ma sens dla okazyjnie korzystających z MPK
|
|
To jest dokłdnie co juz pisał inny użytkownik na forum. Wysyłasz smsa z numerem pojazdu i numerem linii do którego wsiadasz, dostajesz potwierdzenie smsem który w razie kontroli pokazujesz. Zabepieczeniem dla przewoźnika jest numer z którego dostajesz smsa zwrotnego z potwierdzeniem uniszczenia opłaty. Ot cała filozofia tego rozwiązania. |
|
Napisz jak już będzie można.
|
|
ciekawe wczoraj jechałam autobusem w lublinie i własnie dowiedzialam sie ze mozna placic sms za bilet tylko w plusie a jak ktos kozysta z innej sieci to bez sensu moze nie do konca znam regulamin i nie wiem czy usluga jest juz aktywna oczywiscie w lublinie Pozdrawiam
|
|
Sporo w tym nieporozumienia. 1. Nie wysyla sie SMS a laczy sie na numer zaczynajacy na * (np *145) ktory jest bezplatnym polaczeniem wewnetrz sieci. 2. Oplata za parking jest za rzeczywisty czas stania , wlaczam i wychodze, wylaczam gdy wracam do samochodu. To jest b. wygodne gdy nie wiadomo ile trzeba stac na parkingu. 3. Zakup biletow komunikacji b. wygodny za przejazd 20 min/40/.60/90 lub 1, 3, 7 dni. 4. Najwygodnie gdy ma sie tel. w Plusie i konto w CitiBank. Transakcja jest realizowana wprost z konta. Polecam |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|