za komuny wybudowali, później za solidaruchów rozgrabili co się dało a teraz remontują, ale totalna głupota
|
|
Opóźnienie? Tak to jest jak się zamieni fachowców na pisowskich aparatczyków.
|
|
Czerwony to dziennika wschodniego forum aż po oczach bije...
|
|
trochę nie rozumiem, jak tłuczeń może się zestarzeć by trzeba go wymieniać, wysechł?
|
|
Czerwone to jest logo dziennika.
|
|
Głąb w swym mniemaniu zna się na wszystkim. Nawet na remontach torów kolejowych. Aż dziw, że nikt dotąd tych forumowych " debeściaków" nie wykorzystał. Więc siedzą, stukają w klawiaturę i p......... głupoty. Zapomnieli ci głupcy, jak to za poprzedniej władzy budowało się autostrady, w jakim tempie i jakiej jakości. O firmach, które przy tym padły nie doczekawszy się zapłaty też nie pamiętają. Taka to ich pamięć.
|
|
PiS doszedł do władzy i nareszcie inwestycje idą do przodu i nikt nie kradnie. Oby tak dalej.
|
|
Tylko cisza o remoncie dworców jakaś - nowoczesne tory, trakcja, perony i wagony tylko dworce zapyziałe i rozlatujące się. Masakra.
|
|
WIELE PISANO O TYM, CZY TE WYPOCINY SZCZĘCHA WNOSZĄ COKOLWIEK NOWEGO, CZY SĄ PISANE DLA KASY - WIERSZÓWKI. PSEUDOREDAKTORZE, CZY PRZEPISYWANIE CUDZYCH TEKSTÓW, TO NOWA ETYKA.
|
|
w co ty wierzysz, jaki ty jesteś naiwny |
|
Peron na stacji Puławy to nie był beton tylko niedawno zbudowany został z kostki brukowej ale u nas tak się buduje,że dobre się burzy wywozi nic sobie z tego nie robiąc.Ilu pasażerów przewinie się po tej przebudowie przez tę zapyziałą stację.Wandale będą mieli sporo do roboty.
|
|
Nie chodzi o wierę tylko o fakty. Zaczyna być w tym kraju normalnie. Władza nie kradnie tylko buduje to co jest pozyteczne. |
|
prowadnice na peronach i dworcach są dla osób niewidomych, zaś dla niedowidzących są oznaczenia w intensywnych kolorach. Wiedza dziennikarska i społeczna na temat osób niepełnosprawnych jest w tym kraju niemal zerowa
|
|
Rząd premier Beaty Szydło w nieco ponad dwa lata rozdał ponad 200 milionów złotych na nagrody w resortach.
|
|
Co to znaczy "usuwanie kolizji"?
|
|
Co jest "głupotą"? To, że remontują? To akurat jest OK. Piszesz bzdury dla pisania. Każdy bowiem wie, że to, iż ktoś coś kiedyś rozkradł, to nie jest wina tych, co teraz chcą to naprawić. |
|
Przeczytaj spokojnie to, co napisałeś, a następnie wyśpij się.... |
|
Pewnie kolor kamyków nie spełnia standardów. Zresztą obsrywany i obszczywany był przez całe lata PRL-u, jak wiadomo kiedyś siki leciały na tor, teraz już siki nie lecą na tor, a przynajmniej nie mają lecieć. |
|
Ten drewniany dworzec w Puławach raczej trzyma się na farbie. Pruchno. Trza by wszystko wymieniać. Podejrzewam, że jeśli juz to tylko główna konstrukcja noścna jest w miarę OK, reszta to pruchno wpisane do rejestru zabytków. Rejestr zabytków niestety tak działa, że coś na niego wpisują i totalnie nic z tym nie robią. Owszem, pomalowali od czasu do czasu raz na 10 lat, okna zabili blachami i tyle. Pytanie - jaki ma sens trzymanie obiektu, do którego nie mozna nawet wejść. Stoi dla stania. Ideałem byłoby, gdyby obiekt taki funkcjonował jako dworzec. Jednak znając obecne realnia PKP widac dążenie do cięcia kosztów, wypychanie od PKP czego się da (dworce do powiatów... itp pomysły), na PKP bilety obecnie w zasadzie konduktorzy w pociągach sprzedają.... więc po co im balast w postaci dworca. Dodatkowo sprawa jest taka, że dworzec ten przestał spełniać swoją rolę w chwili gdy drastycznie spadła ilość korzystających z niego pasażerów. Na stacji PKP, Puławy Drewniane, wsiada obecnie po 1, czasem kilka osób, a i tez nie zawsze. czasem pociąg staje i nikt ani nie wsiada ani nie wysiada.... to pokazuje, że rolę głównego dworca przejął przystanek PUŁAWY MIASTO więc pytanie - po chcolerę komu ten dworzec. Stoi dla stania i będzie stał dla stania. Chyba że go wczesniej czas rozbierze.... i korniki. |
|
Dlatego powinni postawić na monitoring. Faktem jest, że na tej stacji zdarzają się akty wandalizmu. Wspomnę spaloną wieżę ciśnień i magazyn. O butelkach rzucanych na tory i rozbijanych o peron i obok dworca nie wspomne... |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|