Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Legendarne motocykle WSK w starym kadrze (wideo)

Utworzony przez baton, 1 stycznia 2011 o 13:26 Powrót do artykułu
WSK to nie jest żadna legenda tylko wielkie badziewie sokół przedwojenny to była legenda albo junak a WSK to chłam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
baton a co Ty pie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Baton - goowno się znasz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakaś legenda to jest. Ale trzeba powiedzieć, że cud techniki a zwłaszcza jakości to nie był. Po wprowadzeniu niewiele przed 1960 produkcji taśmowej nosił wszelkie znamiona "masówki". Czyli tandety. A w latach 70 tandety do kwadratu. W tym okresie miałem okazję obserwować pracę działu reklamacyjnego. Zatrudniał więcej pracowników niż dział serwisowy śmigłowca. Non stop po kraju jeździły 3-4 "nyski" rozwożące części do stacji obsługi. Miało miejsce kilka procesów sądowych wytoczonych przez ofiaru rozlatujących się na drodze motocykli. Przeważnie z powodu złej jakości spawania. I WSK buliło, oj buliło odszkodowania. Temu wyrobowi chromy, kolorwe lakiery, wygięte kierownce mogły pomóc jak puder na syfilisa. Uważam, że nie było sensu kontynuwania produkcji takiego bubla. Szanse na zmianę były zerowe. A decyzję można było podjąć 5-7 lat wcześniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeździłem WSK 125 "Gil" z roku 1979. Świetna maszyna ! Praktycznie - bezusterkowa. W latach osiemdziesiątych WSK-PZL Świdnik czyniły przygotowania do podjęcia produkcji nowoczesnego motocykla, z silnikiem na licencji jednej z firm japońskich, który to motocykl miał zastąpić dopracowaną przez lata, ale nieco przestarzałą, dotychczasową konstrukcję. Szkoda, że do tego nie doszło
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko ze to wsk zmotoryzowała całą polskę a nie junak i sokół . Wsk zostanie w naszej pamięci  jako leganda ,bo była niezawodna i praktyczna.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: