A premie zostały już wypłacone?
|
|
Juz sie zaczelo. Tak jak z drogami, walami, czy innymi inwestycjami usprawniajacymi funkcjonowanie ludzi. Zawsze znajdzie sie banda nierobow, ktorzy w imie zasad, dobra ptaszkow (ludzie sa na drugim lub dalszym miejscu) beda blokowali rozwoj regionu. W takich sytuacjach tesknie za PRLem.
|
|
W tym mieście jak zwykle nie da się nic zrobić. Zaścianek i średniowiecze...
|
|
A może jakaś gazeta wydrukowała by zdjęcie gęby togo szajeskiego to przestał by sie k.... krecić po Świdniku
Ciemnogrut szkodzi całemu miastu , zabiera miejsca pracy itd.
|
|
Za PRL-u nikt nie wpadłby na taki kretyński pomysl budowy lotniska w tym miejscu. Co do bandy nierobów, to życzę Ci szanowny internauto byś w swoim życiu, przynajmniej tak pracował jak my, czyli ta banda nierobów. Co do zasad, to ciesz się, ze one istnieją, bo gdyby nie one być może nie miałbyś szczęścia życ na tym padole. Ptaszki i inne stworzenia są ważna, jeżeli nie będzie ich, to nie będzie nas wszystich, ale najważniejszy jest człowiek i poszanowanie jego życia, zdrowia i godności. Widać jednak, że te podstawowe zasady są Ci nieznane. współczuję. |
|
To wróć do korzeni, na rolę, tam parcy nie brakuje, a i myśleniem sie nie zmęczysz. |
|
ludzie lubelszczyzny susel ma to dosiebie ze da susla i znajdzie sobie inne miejsce
a wy macie szanse byc na mapie swiata i blizej swiata
przestancie byc malostkowi patrzcie do przodu
lotnisko da wam prace place itp...............
budowac i za rok londujemy
do zobaczenia
|
|
Przecież to było do przewidzenia !
|
|
Szczerze?To wolałabym LĄDOWAĆ |
|
Lotnisko miało być oddane do użytku przed EURO 2012. Mecz otwarcia będzie w czerwcu 2012 roku. Może zdążą na EURO 2016.
|
|
Zdziwiłbym się, gdyby protesty nie wpłynęły. Zarówno spółka jak i dziennikarze powinni od razu uwzględnić wpłynięcie protestów, a nie mamić ludzi, że budowa zacznie się "już za chwileczkę, już za momencik". Jeśli zacznie się na wiosnę to już będzie sukces.
|
|
Przestancie siac propagande! Ludzie nie potrzebuja lotniska tylko DROG!!! To lotnisko przy takim lobby powstanie predzej czy pozniej. Tylko nie zdziwcie sie jak za pare lat zniknie tak jak cukrownia, odlewnia czy inny duzy przemysl w Lublinie, albo zostanie zmarginalizowane i zdegradowane do towarwego. Uwazam, ze miasto potrzebuje szybkich i bezposrednich polaczen drogowych z innymi duzymi osrodkami w Polsce. Nie ludzmy, sie ze "biznes" przyleci tu samolotem i postawi tu fabryki a towary bedzie transportowal samolotem, bo tiry tu nie przyjada. Poludnie Polski laczy sie autostrada A4, centralna Polska - autostrada A2 a Lublin woli lotnisko dla waskiej grupy wybrancow. Najpierw drogi, lotnisko to naturalna droga rozwoju w pozniejszym czasie. Ale wyglada na to, ze ktos sie chce wykazac i to lotnisko za wszelka cene musi powstac...
|
|
Było do przewidzenia, normalna procedura.
Wszystkie wsześniejsze ochy i achy "dyrekcji cyrku w budowie", wbijanie łopat itp. były śmieszne i robione pod publikę - wybory idą.
Żeby ocenić czy lotnisko takie i w tym miejscu jest nam potrzebne trzeba byłoby znać biznes plan ale na ten temat urzędy i sama spółka milczą.
Jeżeli okaże się, że nikt z przewoźników nie będzie zainteresowany w korzystaniu ze Świdnika to kto i jakie koszty będzie ponosił (miasto?).
Z liczbą miejsc pracy też bym nie przesadzał, samo lotnisko góra 200 - 250 osób i drugie tyle w firmach pracujących na rzecz lotniska.
|
|
Czy Ci wszyscy zwolennicy lotniska moga mi powiedziec jakie samoloty beda ladowaly i startowaly na tym lotnisku? Jakie beda obslugiwane kursy, jakich linii??? Chyba zarzad spolki, ktora tak dobrze zarabia, choc nie ma jeszcze lotniska to wie? Zrobili juz nawet logo, to chyba o takich rzeczach jak obslugiwane kirunki ruchu pasazerskiego tez wiedza? Kto na tej Luubelszczyznie rzadzi???
|
|
A czy w Polsce jest coś co się buduje i nie jest opóźnione? Obwodnicę Puław też mieli już "planowo" zrobić. Skończyli na I etapie. Do tej pory ni widu ni słychu co z II.....
|
|
Z Rzeszowa (170 tys. mieszkańców, biedne Podkarpacie) latają samoloty bezpośrednio do Nowego Jorku, a w Lublinie (350 tys. mieszkańców, największe polskie miasto po prawej stronie Wisły) wrony zawracają.
|
|
APEL DO MIESZKAŃCÓW LUBLINA O PROTESTY W SPRAWIE JEGO BUDOWY W TAK BLISKIEJ ODLEGŁOSCI OD MIASTA.Stephen Joseph, jeden z autorów raportu.
Uciążliwe samoloty zagrażają zdrowiu
SN
Nowe lotniska powinno się budować daleko od miast – uważają lekarze. Tylko wtedy będą mogły się rozwijać, nie zagrażając ludziom.
Prognozowany przez specjalistów znaczny wzrost natężania ruchu lotniczego może zagrozić zdrowiu wielu ludzi mieszkających blisko największych lotnisk. Takiego zdania są eksperci. Powołują się oni między innymi na wyniki badań epidemiologicznych przeprowadzonych wokół gigantycznego lotniska O’Hare pod Chicago, jednego z największych na świecie. Każdego dnia lądują i startują tam tysiące samolotów, a ruch pasażerski przekroczył 70 mln osób rocznie!
Wywiady lekarskie uzupełnione badaniami wybranych grup osób wykazały, że wśród ludzi mieszkających w najbliższym sąsiedztwie lotniska częstotliwość niektórych typów nowotworów jest aż pięciokrotnie wyższa, w porównaniu ze średnią dla całego regionu Chicago.
W raporcie przytoczono również dane z wcześniejszych badań przeprowadzonych w najbliższym sąsiedztwie międzynarodowego lotniska w Seattle, które jest o wiele mniejsze od chicagowskiego giganta. Okazało się, że – w porównaniu ze średnią dla całej trzymilionowej aglomeracji Seattle – w strefie bezpośrednio stykającej się z terenem lotniska śmiertelność noworodków była wyższa o 50 procent, zachorowalność na dolegliwości układu krążenia – wyższa o 57 procent, a zgony spowodowane nowotworami częstsze o 37 procent.
Z innych badań wynika też, że mieszkańcy okolic lotnisk częściej cierpią na zaburzenia emocjonalne. Szczególnie powszechne – co specjalnie nie dziwi – są u nich różnego typu nerwice i rozwijające się na ich tle zaburzenia somatyczne, np. dolegliwości serca i układu pokarmowego czy bóle głowy. - Transport lotniczy nie powoduje, przynajmniej na razie, poważnych zagrożeń dla środowiska naturalnego, choć coraz częściej wskazuje się na niego jako na istotne źródło gazów cieplarnianych. Jednak już dziś stanowi on istotne zagrożenie dla zdrowia ludzi mieszkających w pobliżu wielkich lotnisk – mówi Stephen Joseph
|
|
żyłbyś bez tej roli i pracujących tam ludzi ? młotku ? |
|
Szanowni Państwo,
czy nikt nie rozumie prostego faktu: BEZ LOTNISKA LUBLIN NIE MA SZANS NA POZYSKANIE JAKIEJKOLWIEK INWESTYCJI !!!!!.
Inwestor zadaje zawsze dwa proste pytania: jak dolecieć samolotem i jakie będzie płacił lokalne podatki. Żaden, ale to ŻADEN szanujący się zarząd firmy na spotkanie nie będzie tłukł się samochodem do LUBLINA (chyba,że ci ludzie są miłośnikami bezdroży i kursów przetrwania w ekstremalnych warunkach)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez lotniska Lublin nie ma szans na rozwój.
Przez kilka osób uparcie próbujących zaistnieć w mediach cierpią przez nich mieszkańcy Lublina, Świdnika i okolic. Opamiętajmy się w reszcie w tym "Chocholim tańcu" żywcem z "Wesela" Wyspiańskiego.
|
|
A później durne pytania z serii „dlaczego Lublinianie uważają, że w Lublinie źle się żyje???” A dlatego, że otaczają nas nieroby, kombinatorzy i nieudacznicy. Każdy widzi tylko swój interes i wyznaje zasadę, że jeśli ja na tym nie skorzystam to nikt nie skorzysta!!!
|
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|