Precz z Obłudą
|
|
A tak chwaliliście Hetmana.
|
|
Problem w tym że ja jako mieszkaniec tej nieszczęsnej Lubelszczyzny wcale a wcale nie mam ochoty na zrzutkę ze wspólnej skarbonki na tak iluzoryczny projekt jak Lubelskie lotnisko. To że kilku gości oraz ich rodziny ukręcą swoje lody przy tym projekcie toż to cecha wrodzona PSL-u który rozdaje karty. Będziecie mieli lotnisko którego nie będziecie w stanie utrzymać
|
|
Pobudka, pobudka, pobudka wstać!!!
Coś się DW strasznie ostatnio zasypia bo najpierw czytamy w komentarzach, a dopiero później na łamach.
Masz więc DW kolejną szansę więc czym prędzej sprawdź kiedy kosztorys w RPO był aneksowany i porównaj tę datę z podpisaniem "klauzuli lojalnosci", która w przypadku zwolnienia obecnego prezesa skutkować będzie wypłatą odszkodowania w wysokosci 400 tysiecy złotych. Sprawdź również kto z ramienia właścicieli PLL tę "lojalonosciową" decyzję podejmował, parafował i podpisywał. Jak już się z tym uporacie, to spradzcie z jaką datą wniosek o zmiane planów został do urzedu wojewódzkiego złozony, a z jaką datą bieg sprawie został nadany. Później już pozostanie tylko sprawdzenie po czyjej interwencji i z jaką datą decyzja wojewody zezwalająca na budowę w tamtym kształcie została opublikowana w ubiegłym roku.
Jak choć taką mała, malutka pracę dziennikarską wykonacie, to na deser coś ekstra dostaniecie
|
|
HAHAHAH, nie mogę !
Terminal o 60% mniejszy a koszty o 100% większe hahahahah
polska kraj kombinatorów i złodziei
|
|
Zabrakło na limuzyny dla kombinatorów więc trzeba teraz ogłosić, że koszt będzie znacznie większy, a CO !
Czy media zajmą się tym oszustwem ?
|
|
jeszcze nie w zakładzie ? |
|
W takiej sytuacji to chyba najlepiej będzie natychmiast wstrzymać budowę lotniska, zastanowić się, zrobić konsultacje społeczne, wybrać ludzi którzy mają pojęcie i im się chce i dopiero ponownie ruszyć z budową.
Nie chciałbym sytuacji w której całe pieniądze wpadają do czarnej dziury zwanej lotniskiem w budowie, a tam kilku prezi wyławia je do swojej kieszeni.
Natychmiast dyscyplinarnie zwolnić zarząd PLL (ŻEBY NIE BYŁO ODPRAW)
|
|
ze do tego interesu będą dokładać Miasto Lublin, Świdnik oraz woj. lubelskie to nie jest odkrycie. na tym forum dużo wczesniej kilkanaście razy pisałem |
|
Czy mamy durniów tworzących takie plany i deb***i, którzy je zatwierdzają? Średnio rozgarnięty uczeń szkoły podstawowej wie, że jeśli się buduje lotnisko to prace ziemne muszą być. Tak samo wiadomo, że wszelką infrastrukturę typu kanalizacja, woda, gaz, linie przesyłowe energii elektrycznej, telekomunikacyjne itp. należy przebudować (jeśli są) lub zbudować od nowa. I należy to traktować jako koszty łączone (suma kosztów), które ktoś (obywatele) musi wyłożyć.
Świadomość rządzących Lublinem i województwem zdaje się sięgać tylko takiego POziomu, iż zorientowali się, że potrzeba jest droga (co odtrąbiono w ubiegłym tygodniu).
Nie wystarczy pajacować w mediach z samolocikiem w rączce, tu trzeba czasami pomyśleć.
|
|
Polecam dwie z końca ubiegłego roku informacje: "Najlepsza kiełbasa wyborcza. Lotnisko" i "Krótka historia niezwykle długiej historii budowy „lotniska w budowie”.
I tylko tych pięknych, nowych i już wyburzonych domów żal...
|
|
Konkurencja dla Okęcia? Żarty sobie robisz? Okęcie ma 2 pasy startowe -> 1) 2800 × 50 m i 2) 3690 × 60 m, Nawet Rzeszów ma dłuższy pas startowy niż ten planowany w Lublinie -> Port Rzeszów - Jasionka dysponuje drugim najdłuższym pasem startowym w Polsce. Ma on długość 3200 metrów i szerokość 45 m. W Lublinie ma być pas startowy 2520 x 45 m, więc nawet twoje informacje są do kitu. |
|
To że ścieki z 40 tys. Świdnika płyną do oczyszczalni w Hajdowie, wie każdy mieszkaniec Świdnika, to samo dotyczy podziemnych gazociągów, już od lat 70-tych były to tereny intensywnych poszukiwań gazu ziemnego. Osobiście najbardziej żal mi zburzenia nowego osiedla domków przy wyciętym lesie gdzie jeszcze 4 lata temu wydawano pozwolenia na budowę i wywłaszczania stamtąd siłą ludzi. Żal przeciętej drogi nie jakiejś tam, ale takiej o klasie "drogi powiatowej" Lublin-Łęczna gdzie pomimo fatalnej nawierzchni zawsze był duży ruch osobówek i tirów, mieszkańcy gminy Mełgiew oraz samochody tamtejszych firm zmuszeni zostali do jeżdżenia na około albo przez Świdnik, albo przez Łuszczów. Co ciekawe szosa Mełgiewska w obecnym starym przebiegu widnieje na mapach już od kilkuset lat(!) Planowanie przestrzenne to nie klocki lego, czy ktokolwiek nad tym wszystkim jeszcze panuje? |
|
a tak wogole to wie ktos kiedy to lotnisko bedzie gotowe?-2012???
|
|
Dwa razy mniejsze za dwa razy większe pieniądze. Cuuuud!
Już raz biurwy przećwiczyły z teatrem w wiecznej budowie
i wiedzą jak ciągnąć kasę do emerytury!
|
|
thunder93 nie rozwinął tematu, więc ja pociągnę :
http://www.pasazer.com/in-7288-felieton,limuzyna,i,odprawa,prezesa.php
"Lotnisko w Lublinie staje się coraz częstszym gościem na łamach Pasazer.com.
Tak luksusowych aut do przewozu załóg i VIP-ów (chodzi o sławetne VOLVO dla "vipów") nie używa żadne lotnisko w Polsce, a i pewnie na świecie jest ich niewiele.
W umowie Prezesa PLL Grzegorza Muszyńskiego (lat 41) znalazła się klauzula zakazu pracy u konkurencji.
Po zakończeniu umowy Muszyński przez półtora roku nie będzie mógł zatrudnić się w branży lotniczej, a przez ten czas będzie dostawał miesięczne wynagrodzenie na stałym poziomie.
Zakaz pracy u konkurencji to standardowy zapis w umowach menedżerów wysokiego szczebla. Pozornie zatem wszystko gra.
Prezes Muszyński przez półtora roku po odejściu z lubelskiego lotniska będzie otrzymywał ponad 20 tysięcy zł. miesięcznie (łącznie niemal 400 tys. zł). Z publicznej kiesy, bo udziałowcami Portu Lotniczego są niemal wyłącznie organy samorządowe - miejskie i wojewódzkie.
Pytanie nie brzmi "dlaczego prezes Muszyński ma taką klauzulę".
Raczej - kto mu ją zaoferował i co nim kierowało ? "
|
|
niezly artykul dzieki na dodatek prezes pll ma w umowie klauzule o zakazie konkurencji na 1,5 roku i ok 20 tys mies !!! niezle jaja |
|
Scyzotyk w kieszeni sam się otwiera!
|
|
Chętnie bym się wiecej dowiedział o Panu Muszyńskim:
- zobaczył jego CV
- co robił zanim został Panem Prezesem
- w jaki sposób objął to stanowisko
Ostatnio edytowany 19 lipca 2011 r. o 16:19
|
|
Pamiętajcie, że każda inwestycja budowana nie za swoje wychodzi około 40 % drożej od inwestycji budowanej za swoje.
Ci panowie budują za pieniądze nie swoje + za pieniądze z UE (też nie za swoje).
Cała inwestycja miała pochłonąć około 350 mln PLN.
Teraz chłopcy obliczyli, że wyjdzie ponad 500 mln PLN .... w dodatku z mniejszym terminalem.
Oczywiście oni będą udowadniali mową-trawą, że do większych wydatków ich zmusza to i tamto albo owo.
A tak naprawdę to po prostu kure... ski skok na kasę.
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|