Wygląd na początek zdychana hucpy pod nazwą "lotnisko dla Lublina".
|
|
"Terminal lotniska będzie o połowę mniejszy.
Będzie miał powierzchnię 11 tys. mkw (zamiast 23 tys. mkw).
Rezygnujemy z antresoli, podpiwniczenia i pomieszczeń technicznych.
Mniejsze mają być też inne budynki"
... no to chłopaczki zamieńcie też ten przetarg na VOLVO na przetarg na np. OPLA VECTRĘ.
Ci propagandziści zostali usadzeni i muszą zmienić projekty lotniska, bo udowodniono im, że prognozy przepływu pasażerów (300 tys. w pierwszym roku działania lotniska) to fantastyka.
|
|
Wygląd na początek zdychana hucpy pod nazwą "lotnisko dla Lublina".
|
|
Przy takich zmianach to cały projekt szlak trafił. Ja nie będą robić piwnic to trzeba zmienić fundamenty przecież to są zmiany konstrukcyjne. Po zmianach projektu trzeba nowe pozwolenie na budowe. A co z terminem zakończenia budowy? Jednak Polska to jest chory kraj. Kraj deb***i i nieudaczników. I tyle w temacie.
|
|
Obudziłeś się ze snu 80-letniego ? (od II WŚ) |
|
Jacek Sobczak powinien w dniu jutrzejszym podać się do bezwzględnej dymisji Grabczuk też !!!!! Jeśli te kręty mają choć trochę honoru !
|
|
To może od razu zaorać to miasto, po co się szarpać skoro władza świadomie szkodzi lubelszcyżnie. My nie możemy nic zrobić tylko się patrzeć na to jak uniemożliwiają rozwój Lublinowi. Przecież wiadome jest że to lotnisko po kilku latach funkcjonowania będzie pękało w szwach i trzeba będzie myśleć o inwestycjach rozbudowy. K..wa co za absurd. Ktoś to kiedyś rozliczy.
|
|
I oto jesteśmy świadkami "aborcji" naszego lubelskiego lotniska !!!
A jeśli ktoś jeszcze nie wie o co chodzi to jak zwykle chodzi o pieniądze !!!
Ale nie te z dotacji KE na lotnisko ?!
Tylko te z wpływów wynikające z przewozów cargo !!!
Konkurencja nie śpi !!!
|
|
Jeszcze trochę i będzie to tylko lotnisko cargo, znajdą się tacy którym będzie to na rękę...
|
|
internauta [Jerry] pisze całkowita prawde mam pytanie dlaczedo nie zrobic terminal z fundamentami pod piwniczenie [głebokie ]tak aby w przyszłosci wybrac ziemie i podpiwniczenie zostaje .Przeciez nikt nie powinien ingerowac w głębokosc fundamentu 2 Dlaczeko z pierwotnej konstrukcji nie wykorzystac na biura sklepy czy inne działanie .Dlaczego Marszałkowie prezydęci miast nie intereniuja u Premiera Prezydenta oraz U.E .Dlaczego całaa budowała terminale bez ograniczen oraz obecnie rozbudowuje terminale Rzeszowa i 7 innych miast .Dlaczego region zacofany jest traktowany jak benkard .
|
|
Wlasnie zabili lotnisko. Gdzie jest cholerne cargo? Lublin nie jest miastem gdzie beda przylatywac imigranci by pracowac w polsce. To lotnisko w okrojonej formie sie nie utrzyma. Kretyni.
|
|
Nie bedzie szklanej windy, ruchomych schodow, antresoli... nic nie bedzie, jednak Kononowicz mial racje:-)
|
|
Krętactwa nie mają końca, ale i kasy jest sporo... Najśmieszniejszy jest podany powód - UE chce mniejszego WC w mniejszym budynku portu lotniczego w Świdniku czyli właściwie gdzie? Jakby zapytać kogoś w Brukseli to nie wiadomo gdzie jest ten Świdnik, czy Lublin a tymi paroma mln EURO nikt tam nie zawraca sobie głowy. Co najwyżej nasze MRR szuka pieniędzy i tnie inwestycje. Panowie decydenci i wyznaczeni przez nich krętacze do dymisji.
|
|
Podczas rozmowy już pół roku temu ze znajomym który jest szefem jednej z większych firm robiących na lotnisku powiedział mi ze nie ma mocnych nie wybuduja lotniska tzn terminalu tak jak zaplanowali bo nie dadza radu czasowo i finansowo będzie krojony projekt bo nie dadzą rady go zrobić... To że KE się czepia to wybieg, niech pokażą papiery na to... pewnie to ściśle tajne... czekałem na ta wiadomość ja się będą tłumaczyc
|
|
Jakie Cargo - żartujesz, kpisz czy tylko o drogę pytasz? Żadne Cargo nie było w planach więc jeżeli wogóle kiedykolwiek lotnisko w tej lokalizacji powstanie to będziesz sobie mógł co najwyżej wysłać i odebrać paczki w...Warszawie To jak to z tym uzasadnieniem zakupu dla "lotniska w budowie" nowego Volvo było i jak się skończyło? |
|
jak tak dalej pójdzie to lotnisko będzie wyglądało jak w Rzeszowie: płyta lotniska i sklecone kontenery jako terminal.
Ale Volvo dla "VIP'ów" prawie już było kupione.
|
|
To co tutaj pisza top jakas glupota i totalna bzdura przeciez takie analizy robi sie na poczatku projektu a nie po jego rozpoczeciu za kogo oni maja nas podatnikow za kretynow? To teraz cala dokumentacja do zrobienia od nowa przeciez to wyludzenie pieniedzy!!!!!!!!!!!
sobczak jest nie udolnym pracownikiem i ta jego szajka proponuje ich zastapic ludzmi ktorzy cos potrafia zrobic, a nie tylko wydawac publiczne pieniadze. Nie zaglosuje wiecej na was tym bardziej wole palikota. Sobczak ty sku***synu.
Tym teamtem powinni zajac sie wieksze media gazeta i TV.
|
|
nie krzyczcie tak.
Jest kryzys, a przecież prezes i dyrekcja nieistniejącego lotniska musi mieć kasę na nowe furki (Volvo czy jakoś tak). Kasa na samochodziki znajdzie się jak się okroi lotnisko ze zbędnych kierownictwu powierzchni a terminal zbuduje się z baraków, podłogę wyłoży lenteksem
A może by tak okroić lotnisko ze stanowisk ???
|
|
Dlaczego auto dla VIP-ów kupowane jest w chwili, gdy lotniska jeszcze nie ma ? Zamrażane są pieniądze, a gwarancja leci. Może to auto dla innych VIP-ów niż podawało się w uzasadnieniu. Jestem zmęczony tymi nieudolnymi rządami obecnej elity. Podnosi się podatki, a po cichu tworzy się nowe firmy, aby po cichu przed podatnikami i UE "zasilić" kwotą 200 milionów PLL-LOT. Pewnie są tam ciche posadki dla przyjaciół VIP-ów.
|
|
Hmmmm myślę że na Cargo lotnisko więcej by zarobiło niż na pasażerach..... Mamy centrum dystrybucji Poczty Polskiej zrobić infrastrukturę pod to i kasa leci, wiesz człowieku ile samolotów Cargo lata po świecie? |
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|