Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
po co komu taki "biznes" co przynosi straty? W USA dawno by już zaorali pasy startowe, no ale my nadal tkwimy w socrealizmie więc jak drzewiej mawiano-postaw się a zastaw się. Pozostaje tylko pytanie-czy to lubelscy podatnicy dopłacają do snów o potędze lubelskich marnotrawców samorządowych?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubelski podatnik dopłacając do tego nibylądowiska wspiera światowych biznesmenów i bogatych turystów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Idiotów nie sieją tu do panów poprzedników. Lepiej zaorac i siedzieć na du*** tak? Albo tluc się do warszawy 3h busem albo 5.5 do modlina. Od razu widać ze wasza rozrywka to pilot fotel i piwko pozdro
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda że obowiązków wiecej, a zarobki te same... czas zmienic lotnisko, nie ma co isc na dno z tym okrętem...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Właśnie przez takich malostkowych ludzi jak wy region stoi w miejscu. Słoma? Nie! Lotnisko? Nie !jakies inne przedsiębiorstwo które oferuje zatrudnienie? Nie! !! Super/ hiper /niemco market? Taaaaaaaaaaaak! I kapliczka;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda że obowiązków wiecej, a zarobki te same... czas zmienic lotnisko, nie ma co isc na dno z tym okrętem...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
każde lotnisko potrzebuje kilku dobrych lat na rozruch i nie można oczekiwać, że z miejsca, zaraz po wybudowaniu, będzie zarabiać bo to nie sklep z zabawkami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JAK BY CO TO WIECIE, ŻE WSZYSTKIE HEYTJ SĄ OD TYCH CO NAJWIĘCEJ LATAJĄ I NAJLEPIEJ SIĘ ZNAJĄ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie rozumiem ekonomii portu lotniczego. Plan roczny obsługi zrealizowano w ciągu 10,5 m-ca co przyniosło straty tylko 25 mln zł. Plan wykonano powiedzmy w wysokości 110%. Gdyby to było 100% to straty byłyby większe. Tak u nas straty planowane są już dużo wcześniej. My podatnicy pokrywamy to bardzo chętnie. Na pewno są rozwiązania aby te straty zniwelować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jednocześnie poprawił wynik ze sprzedaży o ponad 7,5 mln. - Gdybyśmy odnotowywali tak duży wzrost w każdym roku to w ciągu czterech kolejnych lat stalibyśmy się portem rentownym - tłumaczy prezes portu.... - Wynik ze sprzedaży na poziomie 7,5 mln to duży postęp - podkreśla Krzysztof Wójtowicz, prezes portu w Świdniku. - Gdybyśmy odnotowywali tak duży wzrost w każdym roku to w ciągu czterech kolejnych lat stalibyśmy się portem rentownym. Jaki jest wynik ze sprzedazy za 2015r - 7,5 mln zł czy o 7,5 mln zł wyższy niz w roku 2014r.?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jednocześnie poprawił wynik ze sprzedaży o ponad 7,5 mln. - Gdybyśmy odnotowywali tak duży wzrost w każdym roku to w ciągu czterech kolejnych lat stalibyśmy się portem rentownym - tłumaczy prezes portu.... - Wynik ze sprzedaży na poziomie 7,5 mln to duży postęp - podkreśla Krzysztof Wójtowicz, prezes portu w Świdniku. - Gdybyśmy odnotowywali tak duży wzrost w każdym roku to w ciągu czterech kolejnych lat stalibyśmy się portem rentownym. Jaki jest wynik ze sprzedazy za 2015r - 7,5 mln zł czy o 7,5 mln zł wyższy niz w roku 2014r.?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
timestamp=2016-05-17 10:40:58 napisał:
Idiotów nie sieją tu do panów poprzedników. Lepiej zaorac i siedzieć na du*** tak? Albo tluc się do warszawy 3h busem albo 5.5 do modlina. Od razu widać ze wasza rozrywka to pilot fotel i piwko pozdro
a ty inteligencie ile razy latałeś samolotem? Czy znasz ceny biletów np do Londynu z Lublina-Świdnika a Modlina?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
timestamp=2016-05-17 11:09:51 napisał:
JAK BY CO TO WIECIE, ŻE WSZYSTKIE HEYTJ SĄ OD TYCH CO NAJWIĘCEJ LATAJĄ I NAJLEPIEJ SIĘ ZNAJĄ.
zabrał głos światowiec i globtroter
Zaloguj się, aby oddać głos
0
timestamp=2016-05-17 10:21:16 napisał:
po co komu taki "biznes" co przynosi straty? W USA dawno by już zaorali pasy startowe, no ale my nadal tkwimy w socrealizmie więc jak drzewiej mawiano-postaw się a zastaw się. Pozostaje tylko pytanie-czy to lubelscy podatnicy dopłacają do snów o potędze lubelskich marnotrawców samorządowych?
straty pokrywa podatnik z lubelszczyzny, gdyby były zyski to czerpali by prezesi lądowiska
Zaloguj się, aby oddać głos
0
timestamp=2016-05-17 11:07:23 napisał:
każde lotnisko potrzebuje kilku dobrych lat na rozruch i nie można oczekiwać, że z miejsca, zaraz po wybudowaniu, będzie zarabiać bo to nie sklep z zabawkami
teraz lata emigracja, ale niedługo wrócą na stałe bo tam już nie ma dla nich pracy i zastępują ich rumuni i bułgarzy oraz emigranci z Syrii
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Właśnie przez takich malostkowych ludzi jak wy region stoi w miejscu. Słoma? Nie! Lotnisko? Nie !jakies inne przedsiębiorstwo które oferuje zatrudnienie? Nie! !! Super/ hiper /niemco market? Taaaaaaaaaaaak! I kapliczka;) Taaak Gościu.Wydaje ci się że te straty pokrywają Marsjanie.Dopłacanie do wszystkiego robi się polską specjalnością i w głowie ci się nie mieści że można założyć biznes i do niego nie dopłacać. Tylko że teraz my dopłacamy lądującym tu biznesmenom i bogatym turystom a jak będą zyski to podzielą dla Zarządu lądowiska
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaka polska specjalność? 90% regionalnych portów lotniczych w Europie jedzie rok w rok na stracie. Lublin tu nie jest żadnym wyjątkiem. Lotnisko nie jest od zarabiania pieniędzy a przynajmniej nie taki jest jego podstawowy cel.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaki typ hahahahaha rozbawił mnie "służenie lokalnej społeczności oraz przyciąganie do regionu inwestycji, które bez portu nie powstałyby" chyba żukowi służy bo przecież z lotniska to wazeliny żuka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
timestamp=2016-05-17 11:32:44 napisał:
Jaka polska specjalność? 90% regionalnych portów lotniczych w Europie jedzie rok w rok na stracie. Lublin tu nie jest żadnym wyjątkiem. Lotnisko nie jest od zarabiania pieniędzy a przynajmniej nie taki jest jego podstawowy cel.
no to jest argument!!!  Bo celem lotniska jest misja publiczna dla wybrańców? Zgadłem? Tylko odpowiedz mi kto płaci za straty jakie generują nieopłacalne przedsiębiorstwa. Gdybyś miał firmę do której musiałbyś dopłacać a nie miał skąd brać na to, to co by się stało? Ale trwonić publiczne pieniądze podatnika  i nazywać to misją to bezczelność.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
strata roczna 25 milionów to strata miesięczna 2 miliony a dzienna ok 70 tys zł. Czy tyle kasy dziennie idzie na utrzymanie lotniska i tankowanie darmowe dla samolotów? To co robią z kasą za bilety i opłatami od przewoźników?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: