Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Świdnik chce lubelskich autobusów. Będzie petycja

Utworzony przez gość, 11 sierpnia 2011 o 20:06 Powrót do artykułu
"Przejazd kosztowałby tyle samo, co kurs po Lublinie, czyli 2,40 zł." To trochę nie fair...Chyba że Urząd Miasta Świdnik będzie np po złotówce do biletu dopłacał MPK. A tak to trochę zajeżdża niegospodarnością i działaniem na niekorzyść spółki chyba...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gość napisał:
"Przejazd kosztowałby tyle samo, co kurs po Lublinie, czyli 2,40 zł." To trochę nie fair...Chyba że Urząd Miasta Świdnik będzie np po złotówce do biletu dopłacał MPK. A tak to trochę zajeżdża niegospodarnością i działaniem na niekorzyść spółki chyba...
Nawet musiałby dopłacać, bo jedna gmina nie może organizować komunikacji na terenie drugiej bez porozumienie międzygminnego. I właśnie o to się rozeszło, że Lublin chciał, a władze Świdnika nie, bo po co dopłacać, skoro są busy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A, i dopłata nie polegałaby na pokryciu części kosztów biletu. Pieniądze z biletów trafiają do ZTM i trafiałyby nawet te z biletów sprzedanych w Świdniku. ZTM płaci MPK i przewoźnikom prywatnym za każdy przejechany kilometr. I według takiego schematu liczone byłyby dopłaty. Świdnik musiałby zapłacić za tyle kilometrów, ile po jej terenie przejechałyby lubelskie autobusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem za wprowadzeniem lubelskich linii autobusowych. Gdy wychodzę po 23.00 z pracy w Świdniku nie mam czym wrócić do domu do Lublina. Tak męczę się juz kilkanaście lat, zgroza. Już dawno powinni wprowadzić lubelską MPK. Koniec z tzw. żółtkami kursującymui jak chcą i kiedy chcą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakson z Soboniem zniszczyli swidnicki basen (jedyna letnia rozrywka ..).... To i na autobusy sie nie zgodza!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a po co się zgadzać skoro poparcie proboszcza wystarcza by wygrać wybory zrobić muszlę koncertową na ogrodzonym terenie dla emerytów, sracz w centrum miasta za grube pieniądze - to są świdnickie inwestycje!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chcą ci, którzy nie umią liczyć i nie wiedza na ile ZTM chce skubnąć świdnicką kasę. Policzmy kursy i kilometry miesięcznie: (4x(80+56+32)+80+80)x2=1664x20 km/kurs =33280 km. Zakladając że ZTM wycenia koszty na co najmniej 7 zł za km, a Świdnik ma dopłacić od 30 do 50% daje nam to kwotę od 69 888 do 116 480 zł/ miesięcznie. Więc nie jest to miłość do Świdnika tylko ssanie kasy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne jak sama nazwa wskazuje obsluguje trasy w obrębie miasta. Jeśliby miało jeździć po za miasto to musi być to za porozumieniem z tą docelową gminą i przy jej wkładzie finansowym w obslugę ww. połączeń. Z tego co rozumiem z powyższych wpisów - miasto Świdnik chciałoby i ciastko mieć i ciastko zjeść... Tak się nie da. Trzeba dopłacić a linia będzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Chcą ci, którzy nie umią liczyć i nie wiedza na ile ZTM chce skubnąć świdnicką kasę. Policzmy kursy i kilometry miesięcznie: (4x(80+56+32)+80+80)x2=1664x20 km/kurs =33280 km. Zakladając że ZTM wycenia koszty na co najmniej 7 zł za km, a Świdnik ma dopłacić od 30 do 50% daje nam to kwotę od 69 888 do 116 480 zł/ miesięcznie. Więc nie jest to miłość do Świdnika tylko ssanie kasy
No to sprawa jest prosta - jak LSW nie pasuje ZTM - może powołać własną spółkę zapewniającą ww transport lub szukać tańszej opcji, następnie wystąpić do ZTM o zgodę na jazdy po Lublinie i po kłopocie. Wydaje mi się że bardziej Świdnikowi zależy na tej linii niż Lublinowi, więc...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TAK BO NASZYM KOCHANYM WŁADZOM TO NIE POTRZEBNE BO WOŻĄ DUPĘ SAMOCHODAMI!! CZEGO NIE MYŚLĄ O NAS O LUDZIACH KTÓRZY NIE MAJA SAMOCHODU ALBO JAK MAJA TO JEDEN NA CAŁA RODZINĘ !! NIECH ONI ZACZNĄ JEŹDZIĆ TYMI ROZWALAJĄCYMI SIĘ BUSAMI ,PRZEPEŁNIONYMI .... PORAŻKA!! SAMOLUBY !!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech sie któryś z tych p..... radnych przejedzie takim super hiper busem do Lublina bądź spowrotem! Nie dość że zdezelowane, nie trzymają się kursów, drogie to jeszcze tak zapchane że czasem nie da się wsiąść już na drugim czy trzecim przystanku. To jest wręcz nienormalne, aby tak blisko siebie położone miasta, tak ze sobą związane nie miały połączonej komunikacji. Jakoś do Turki udało się linię pociągnąć. Niech te d.... z Rady Miasta przestaną się rozglądać gdzie tu i jak najwięcej uszczknąć dla siebie i swoich znajomych tylko pomyślą o mieszkańcach miasta oraz tych którzy tu pracują a z Lublina dojeżdżają!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Chcą ci, którzy nie umią liczyć i nie wiedza na ile ZTM chce skubnąć świdnicką kasę. Policzmy kursy i kilometry miesięcznie: (4x(80+56+32)+80+80)x2=1664x20 km/kurs =33280 km.Zakladając że ZTM wycenia koszty na co najmniej 7 zł za km, a Świdnik ma dopłacić od 30 do 50% daje nam to kwotę od 69 888 do 116 480 zł/ miesięcznie. Więc nie jest to miłość do Świdnika tylko ssanie kasy
A wiesz za jakie stawki w Lublinie jeździ Irex/Meteor i AKL? Oscylują wokół 5 zł/wzkm. Pozatym kiedy wreszczie ludzie zrozumieją, że normalnej komunikacji w mieście nie morganizuje się po to żeby zarabiac, tylko głównie po to żeby ludzie mogli w normalnych warunkach przemieszczać, będąc prewnym, że autobus którym chcą jechać na pewno przyjedzie. UM w Śiwdniku może poszukac tańszej alternatywy. Ale komunikacja w obecnym kształcie nie może pozostać bo cofamy się, a nie rozwijamy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Chcą ci, którzy nie umią liczyć i nie wiedza na ile ZTM chce skubnąć świdnicką kasę. Policzmy kursy i kilometry miesięcznie: (4x(80+56+32)+80+80)x2=1664x20 km/kurs =33280 km. Zakladając że ZTM wycenia koszty na co najmniej 7 zł za km, a Świdnik ma dopłacić od 30 do 50% daje nam to kwotę od 69 888 do 116 480 zł/ miesięcznie. Więc nie jest to miłość do Świdnika tylko ssanie kasy
za darmo nic nie ma! poza tym trzeba zbierać kasę na dokłądanie do lotniska , nie ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję przyłączyć Świdnik, Ciecierzyn i Głusk (czyli miejscowości gdzie ludzie najbardziej piłują że są odcięci od świata) do Lublina. Wtedy nie będzie problemu z miejską komunikacją bo będą to tereny należące do miasta. Miejskich podatków nie chce im się płacić ale dupy miejskimi autobusami wozić by chcieli. Za coś trzeba do ciężkiej cholery te autobusy utrzymać a kasa z biletów nie wystarczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro inne gminy mogą się porozumieć w podobnej kwestii (komunikacja Trójmiasta, aglomeracja Śląska, czy choćby gmina Konopnica) to dlaczego nie może Świdnik. Zapewnienie komunikacji, transportu jest jednym z podstawowych warunków rozwoju miasta. Myślę, że w dłuższej perspektywie więcej byłoby plusów. Jednak, gdy chodzi o raz wydaną zgodę, wiadomo że ludzie przyzwyczajają się do dobrego i likwidacja linii po jakimś czasie wiązałaby się z protestami mieszkańców. Transport publiczny jest dotowany przez gminy, to nie nowina, tylko taki fact of life. Ale w perspektywie to przecież chodzi, o to by coś się działo, ludzie mogli swobodnie przemieszczać się. Wydaję na bilety na trasie Świdnik - Lublin około 200 zł, plus płacę za komuniację miejską. Dużo czasu spędzam na przystankach, kombinując jak tanim sumptem przejechać z punkt A do punktu B. Biorąc pod uwagę, często nietrafione, inwestycje gminy Świdnik, sądzę że dotacja z UM to dobrze wydane pieniądze. Dotyczą wszystkich mieszkańców, bo nie wierzę, że są osoby którym nie zdarza się używać transportu publicznego. Nie zależy mi na autobusach nocnych, wiem jednak, że wiele osób pracuje w Lublinie (Świdniku) i musi dojeżdzać wieczorami do domu, one też więc są potzebne. Tyle, argumentów za jest na pewno więcej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
skandalem jest że w Świdniku została zlokalizowana siedziba lubelskiego Sądu Rejonowego Wschód a nikt nie zajął się problemem w jaki sposób setki a może i tysiąc osób codziennie musi tam dojechać do pracy lub załatwić sprawę. Żółte rozklekotane busiki "bieda-korporacji" prywatnej linii 88 jeżdżą jak chcą zmieniając zaplanowaną trasę i godziny odjazdu. Cena biletu u nich to 3,50 zaś ulgowy 3 zł !!! Linia 80 to raptem 1 autobus na godzinę i tylko w dzień. Pracownicy tegoż Sądu zdani są na transport własny przez co miejsc parkingowych przed Sądem w Swidniku wystarcza tylko dla nich, a petenci zatrzymują się gdzie popadnie /przeważnie pod Biedronką/.Może by więc Radni obu miast w trosce o ludzi i z korzyścią dla MPK wprowadzili jakąś linię autobusową?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro władze Świdnika nie chcą dopłacać do komunikacji to zrobić tam drugą strefę i walnąć bilety po 3 zł albo 3.50 (czyli tyle co teraz w busie) i po sprawie. zrobić przejazdówki na obie strefy z odpowiednio wyższą ceną i będzie git. i tak będzie się opłacać jeździć autobusami ZTM niż busami, bo większość pasażerów po przyjeździe gruchotem ze Świdnika przesiada się do miejskiego by dotrzeć do celu. A tak w ogóle to zezwolenie na jeżdżenie jakiegoś 88 (Świdnik-Lublin-Świdnik) z możliwością zatrzymywania się na każdym przystanku i nie uwzględnianie tam biletów miejskich to jakieś nieporozumienie i co najmniej działanie na szkodę miasta i spółki ZTM. Do prokuratury z tym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Władze Ś. stać na głupoty np w postaci tablic informujących jak dojechać do nieistniejącego airportu. Ale poważniejsze sprawy wykaczają poza ich rozumki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BYLA OKAZJA ZMIENIĆ BURMISTRZA I JEGO KLIKĘ - TRZEBA BYŁO KORZYSTAĆ; KOLEJNY RAZ WYBRALIŚCIE rodzinę i prawo, TO TERAZ CISZA...EWENTUALNIE MOŻNA POSIEDZIEĆ PRZY FONTANNIE I MARMUROWYM WC ZA KILKASET TYSIĘCY PO PROSTU WPIERW MYŚLEĆ, PÓŹNIEJ ROBIĆ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
byk napisał:
Skoro władze Świdnika nie chcą dopłacać do komunikacji to zrobić tam drugą strefę i walnąć bilety po 3 zł albo 3.50 (czyli tyle co teraz w busie) i po sprawie. zrobić przejazdówki na obie strefy z odpowiednio wyższą ceną i będzie git. i tak będzie się opłacać jeździć autobusami ZTM niż busami, bo większość pasażerów po przyjeździe gruchotem ze Świdnika przesiada się do miejskiego by dotrzeć do celu. A tak w ogóle to zezwolenie na jeżdżenie jakiegoś 88 (Świdnik-Lublin-Świdnik) z możliwością zatrzymywania się na każdym przystanku i nie uwzględnianie tam biletów miejskich to jakieś nieporozumienie i co najmniej działanie na szkodę miasta i spółki ZTM. Do prokuratury z tym.
Z tą drugą strefą to dobry plan, natomiast ludzie narzekają że autobusu L>Ś>L jeżdzą nieregularnie - chyba jest jakiś nadzór nad tym. Skarżcie się po urzędach. Albo im cofną koncesje albo BĘDĄ musieli poprawić terminowość ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: