Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wiosną znów będą jeździć pociągi do Zamościa!

Utworzony przez Jaca, 8 listopada 2010 o 13:13 Powrót do artykułu
Tyle, że kto tam będzie jeździł?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łooo k**wa ale sukces...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pociagi do Zamoscia nie majom sensu ekonomicznego dopoki nie wyremontuje sie odc. Debica - Mielec gdzie pociag jedzie 20 km.h.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aron, weś zmień płyte bo mam mdłości
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Akcja Bezpieczny bus będzie powtarzana,więc pociąg wtedy to jedyny dostępny środek lokomocji.Aron dba o interes,z stąd jego komentarz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mecena napisał:
Akcja Bezpieczny bus będzie powtarzana,więc pociąg wtedy to jedyny dostępny środek lokomocji.Aron dba o interes,z stąd jego komentarz.
Wiesz ale Aron albo nie rozumie co się do niego mówi albo kropi deb***a
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przeciez ten pociąg tak się wlecze ( 20 km/h) że nawet traktor go wyprzedzi a co mówić o busie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość, 8 listopada 2010 r. Szanowni Państwo Redaktorzy Naczelni Dzienników, Czasopism Stacji Radiowych i Telewizyjnych Zamojszczyzny Komunikat prasowy w sprawie przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem Z satysfakcją przyjąłem zapowiedź Ministerstwa Infrastruktury, zamieszczoną na stronie tego resortu przed 3 dniami, dotyczącą przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem. Satysfakcja wynika z faktu, że nasze miasto i region wracają na mapę kolejową Polski, a to zawsze było i jest zwiastunem rozwoju. Połączenia kolejowe są najwygodniejszymi i najbezpieczniejszymi dziś w Polsce. Zamościanie i mieszkańcy całego regionu zasługują na takie połączenia. Są one również szansą na ożywienie rynku turystycznego – wygodny środek transportu to zawsze duży atut dla miasta i regionu, który liczy na wpływy także z turystyki. Radość wynika także z faktu, że Ministerstwo Infrastruktury zapowiada połączenie, które proponowałem wraz kilkudziesięcioma innymi parlamentarzystami w naszym wspólnym wystąpieniu. Połączenie w kierunku na Kraków jest szczególnie istotne dla wielu młodych Zamościan i mieszkańców regionu studiujących właśnie w południowo-zachodniej Polsce. Cieszę się, że także Pan Prezydent Zamoyski ostatecznie zmienił zdanie i poparł właśnie ten kierunek, rezygnując z forsowania połączenia z Częstochową. Moja satysfakcja wynika także z faktu, że przez ten ponad rok ciągłej walki o przywrócenie połączeń kolejowych z Zamojszczyzną nie raz słyszałem powątpiewające pytania czy aby moje działania mają sens i mogą kiedyś przynieść jakikolwiek skutek. Zapowiedź Wiceministra Infrastruktury jest odpowiedzią na te zwątpienia. Podkreślę w tym miejscu moje przekonanie o tym, że bez naszej nieugiętej postawy – organizacji społecznych, mediów, środowiska kolejarzy i mojej – nie byłoby tej propozycji Ministerstwa Infrastruktury. Cieszę się, że zdanie w sprawie wagi kolei w Zamościu zmienili także samorządowcy i dołączyli ostatecznie do naszych apeli. Jestem przekonany, że bez naszej nieugiętej postawy nie byłoby również planów ze strony samorządu Województwa Lubelskiego, dotyczących uruchomienia połączeń Zamościa i Lublina na bazie szynobusów – w tym wypadku oczekuję na konkrety, zabezpieczenie finansowe tych połączeń i dobrą ich konfigurację, odpowiadającą potrzebom mieszkańców naszego regionu. Mam nadzieję, że tak propozycje władz samorządowych jak i propozycje Ministerstwa Infrastruktury nie są wyłącznie przedwyborczymi obietnicami bez pokrycia (jak to miało miejsce do tej pory), obliczonymi na uzysk dla konkretnych polityków ubiegających się o samorządową reelekcję. Apeluję dlatego do wszystkich, abyśmy wspólnie dopilnowali sprawy i domagali się od władz samorządowych i ministerstwa realizacji zapowiedzi przywrócenia Zamościa na mapę kolejową Polski. (-) Sławomir Zawiślak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość, 8 listopada 2010 r. Szanowni Państwo Redaktorzy Naczelni Dzienników, Czasopism Stacji Radiowych i Telewizyjnych Zamojszczyzny Komunikat prasowy w sprawie przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem Z satysfakcją przyjąłem zapowiedź Ministerstwa Infrastruktury, zamieszczoną na stronie tego resortu przed 3 dniami, dotyczącą przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem. Satysfakcja wynika z faktu, że nasze miasto i region wracają na mapę kolejową Polski, a to zawsze było i jest zwiastunem rozwoju. Połączenia kolejowe są najwygodniejszymi i najbezpieczniejszymi dziś w Polsce. Zamościanie i mieszkańcy całego regionu zasługują na takie połączenia. Są one również szansą na ożywienie rynku turystycznego – wygodny środek transportu to zawsze duży atut dla miasta i regionu, który liczy na wpływy także z turystyki. Radość wynika także z faktu, że Ministerstwo Infrastruktury zapowiada połączenie, które proponowałem wraz kilkudziesięcioma innymi parlamentarzystami w naszym wspólnym wystąpieniu. Połączenie w kierunku na Kraków jest szczególnie istotne dla wielu młodych Zamościan i mieszkańców regionu studiujących właśnie w południowo-zachodniej Polsce. Cieszę się, że także Pan Prezydent Zamoyski ostatecznie zmienił zdanie i poparł właśnie ten kierunek, rezygnując z forsowania połączenia z Częstochową. Moja satysfakcja wynika także z faktu, że przez ten ponad rok ciągłej walki o przywrócenie połączeń kolejowych z Zamojszczyzną nie raz słyszałem powątpiewające pytania czy aby moje działania mają sens i mogą kiedyś przynieść jakikolwiek skutek. Zapowiedź Wiceministra Infrastruktury jest odpowiedzią na te zwątpienia. Podkreślę w tym miejscu moje przekonanie o tym, że bez naszej nieugiętej postawy – organizacji społecznych, mediów, środowiska kolejarzy i mojej – nie byłoby tej propozycji Ministerstwa Infrastruktury. Cieszę się, że zdanie w sprawie wagi kolei w Zamościu zmienili także samorządowcy i dołączyli ostatecznie do naszych apeli. Jestem przekonany, że bez naszej nieugiętej postawy nie byłoby również planów ze strony samorządu Województwa Lubelskiego, dotyczących uruchomienia połączeń Zamościa i Lublina na bazie szynobusów – w tym wypadku oczekuję na konkrety, zabezpieczenie finansowe tych połączeń i dobrą ich konfigurację, odpowiadającą potrzebom mieszkańców naszego regionu. Mam nadzieję, że tak propozycje władz samorządowych jak i propozycje Ministerstwa Infrastruktury nie są wyłącznie przedwyborczymi obietnicami bez pokrycia (jak to miało miejsce do tej pory), obliczonymi na uzysk dla konkretnych polityków ubiegających się o samorządową reelekcję. Apeluję dlatego do wszystkich, abyśmy wspólnie dopilnowali sprawy i domagali się od władz samorządowych i ministerstwa realizacji zapowiedzi przywrócenia Zamościa na mapę kolejową Polski. (-) Sławomir Zawiślak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.slawomirzawislak.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=880:konferencja-prasowa-w-spr-listu-otwartego-do-prezydenta-miasta-zamo-pana-marcina-zamoyskiego-dot-zamojskiej-kolei&catid=22:interwencje&Itemid=46
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szynobus Zamość - Lublin to kompletny absurd ekonomiczny wyjazd z Zamościa 5.30 przyjazd do Lublina 7.47 czyli jedzie prawie 2 x dłużej niż bus o tej porze. Tragedia po prostu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Szynobus Zamość - Lublin to kompletny absurd ekonomiczny wyjazd z Zamościa 5.30 przyjazd do Lublina 7.47 czyli jedzie prawie 2 x dłużej niż bus o tej porze. Tragedia po prostu.
aron zrozum, że busy sie skończyły. szynobus będzie przynajmniej miał wygląd, a te wasze busiki przerabiane w garażach z dostawczaków, gdzie później kumple ze stacji kontroli pojazdów podbijają wam, LEWE papiery, że niby 3,5 tonowy bus waży zaledwie 1.750 kg... z czym do ludzi?? ze sprinterem?? ha ha ha ha ha dorwały sie chłopy małorolne do żuka, potem jeździły nysą, teraz jakimis 40letnimi mercedasami i 15letnimi sprinterami i biznesmany z nich az strach:) do końca zycia nie zapomne kolesia z hrubieszowa, który na trasie hrubieszów strzyżów kursował nyską zespawaną z trzech innych wyskocz z jakimś solbusem, neoplanem, scanią za 800 tysi za sztukę, z klimą, i wszelkimi bajerami, to wtedy powiem, że sie busiarze z lubelszczyzny rozwijają. i wole jechać 1,5 godziny po ZMODERNIZOWANEJ linii z zamoscia do lbna wygodnie i miec mozliwośc wyjścia do wc itp, niz mam sie kisić w jakimś sprinterze, gdzie nawet nóg nie ma gdzie wyciągnąć
Ostatnio edytowany 9 listopada 2010 o 22:58
Zaloguj się, aby oddać głos
0
..."bo najlepiej jest kolejarzom -nic nie robiom,tylko łażom..." PKP sami sobie dołek wykopali-a teraz w niego wpadli... W Dobrych Czasach trzeba było inwestować w infrastrukturę(w wymianę starych torów na nowe,w tabor,itd.)-a nie brać odprawy takie,że aż kieszenie trzeszczały!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i wolisz tez czekac pol dnia na pociag jak busy kursuja co 15 minut? buahaahahahahaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co za głupie komentarze !!! Jakoś rok temu jeździli ludźie więc dlaczego teraz mają nie jeźdźić ??? Szynobusy do Lublina są tak ułożone w rozkładzie i skomunikowane z pociągami z Lublina w kierunku Warszawy że podróż trwa niecałe 5h z Zamościa do Warszawy rok temu beżpośredni pociąg jechał o ponad 30 min dłuzej i jakoś bywał pełen okresami ! Nigdy w życiu nie wśiadł bym do małego ćiasnego i busa mając taką alternatywe jak poćiąg dla słoika kiszonych ogórków ... Hetman do Wrocławia rówwnież miał niezłe obłożenie i nie muśi już jeździć przez Mielec dębice może nowo otwartym wyremontowanym odcinkiem przez Nową Dębę -Rzeszów co skróci podróż o około godzinę .... Tak czy inaczej Zamość powinien uznać powrót pociągów za olbrzymi sukces !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale ty głupi jesteś. Czy Scanią albo Solbusem objedziesz korek polną drogą? Oczywiście że nie. A Sprinterem objedziesz. Jesteś nawet za głupi żeby zostać busiarzem, nie potrafisz nawet dobrać odpowiedniego taboru. Pociągami będą jeździć kolejarze, ich rodziny, kilku miłośników kolei oraz muchy. Normalni ludzie pojadą busami. Co do skomunikowań z pociągami do Warszawy, to można je sobie wsadzić ponieważ pociągi na linii Lublin - Warszawa i z powrotem często bywają opóźnione. Już lepiej pojechać bezpośrednim busem i nie trzeba się przesiadać. Dlatego jest oczywiste dla każdego myślącego człowieka, że te pociągi to kompletny absurd ekonomiczny i wywalanie pieniędzy w błoto. Ale to akurat PO potrafi. Na Kaszubach buduja swoim autostrady, a u nas stawiają fotoradary i puszczają wlokące się szynobusy. Powinna być droga ekspresowa S17 Lublin - Zamośc wtedy bus dojechałby do Lublina w 45 minut i żaden pociąg nie miałby z nimi najmniejszych szans. No ale wiadomo że naczelną zasadą PO jest niedopuszczenie do tego żeby jakiś busiarz się dorobił.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Ale ty głupi jesteś. Czy Scanią albo Solbusem objedziesz korek polną drogą? Oczywiście że nie. A Sprinterem objedziesz. Jesteś nawet za głupi żeby zostać busiarzem, nie potrafisz nawet dobrać odpowiedniego taboru.
wozisz pasażerów polnymi drogami?? pogratulować głupoty i współczuć pasażerom... i wnioskowac o odebranie licencji na przewozy. Masz jechać WYZNACZONĄ trasa a nie polnymi drogami jełopie żeby nie stać w korkach możesz jedynie pojechać objazdem wyznaczonym przez policję, a ta NIGDY nie kieruje aut na polne drogi ale jak idiota siada za kierownice to wszystko jest możliwe.... czym sprinterem, którym ktoś wcześniej woził bułki, a potem przerobiono go na "zajebisty" wóz pasażerski? o wadze 3,5 tony, ale na papierach ma wpisane, że waży zaledwie 900 kg. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA powinien tobą zająć sie prokurator
Ostatnio edytowany 13 listopada 2010 o 12:03
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Dlatego jest oczywiste dla każdego myślącego człowieka, że te pociągi to kompletny absurd ekonomiczny i wywalanie pieniędzy w błoto. Ale to akurat PO potrafi. Na Kaszubach buduja swoim autostrady, a u nas stawiają fotoradary i puszczają wlokące się szynobusy. Powinna być droga ekspresowa S17 Lublin - Zamośc wtedy bus dojechałby do Lublina w 45 minut i żaden pociąg nie miałby z nimi najmniejszych szans. No ale wiadomo że naczelną zasadą PO jest niedopuszczenie do tego żeby jakiś busiarz się dorobił.
tak sie składa, że środowisko busiarskie jest mi bliskie, ksywka aron też już została rozpracowana lepiej poopowiadaj tu na forum jak katujesz żonę i dzieci w domu a potem w kościele udajesz strasznie świętego i kochającego tatusia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to se sam stój w korku, ludzie chcą dojechać do pracy czy szkoły a nie stać w korkach widzę że rozpoznajesz potrzeby ludzi - wg ciebie ludzie chcą się spóźniać do pracy buahahaahahaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aronku to jak to jest z tym katowaniem żony i dzieci??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.