Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wiosną znów będą jeździć pociągi do Zamościa!

Utworzony przez Jaca, 8 listopada 2010 o 13:13 Powrót do artykułu
Tyle, że kto tam będzie jeździł?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łooo k**wa ale sukces...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pociagi do Zamoscia nie majom sensu ekonomicznego dopoki nie wyremontuje sie odc. Debica - Mielec gdzie pociag jedzie 20 km.h.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aron, weś zmień płyte bo mam mdłości
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Akcja Bezpieczny bus będzie powtarzana,więc pociąg wtedy to jedyny dostępny środek lokomocji.Aron dba o interes,z stąd jego komentarz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mecena napisał:
Akcja Bezpieczny bus będzie powtarzana,więc pociąg wtedy to jedyny dostępny środek lokomocji.Aron dba o interes,z stąd jego komentarz.
Wiesz ale Aron albo nie rozumie co się do niego mówi albo kropi deb***a
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przeciez ten pociąg tak się wlecze ( 20 km/h) że nawet traktor go wyprzedzi a co mówić o busie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość, 8 listopada 2010 r. Szanowni Państwo Redaktorzy Naczelni Dzienników, Czasopism Stacji Radiowych i Telewizyjnych Zamojszczyzny Komunikat prasowy w sprawie przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem Z satysfakcją przyjąłem zapowiedź Ministerstwa Infrastruktury, zamieszczoną na stronie tego resortu przed 3 dniami, dotyczącą przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem. Satysfakcja wynika z faktu, że nasze miasto i region wracają na mapę kolejową Polski, a to zawsze było i jest zwiastunem rozwoju. Połączenia kolejowe są najwygodniejszymi i najbezpieczniejszymi dziś w Polsce. Zamościanie i mieszkańcy całego regionu zasługują na takie połączenia. Są one również szansą na ożywienie rynku turystycznego – wygodny środek transportu to zawsze duży atut dla miasta i regionu, który liczy na wpływy także z turystyki. Radość wynika także z faktu, że Ministerstwo Infrastruktury zapowiada połączenie, które proponowałem wraz kilkudziesięcioma innymi parlamentarzystami w naszym wspólnym wystąpieniu. Połączenie w kierunku na Kraków jest szczególnie istotne dla wielu młodych Zamościan i mieszkańców regionu studiujących właśnie w południowo-zachodniej Polsce. Cieszę się, że także Pan Prezydent Zamoyski ostatecznie zmienił zdanie i poparł właśnie ten kierunek, rezygnując z forsowania połączenia z Częstochową. Moja satysfakcja wynika także z faktu, że przez ten ponad rok ciągłej walki o przywrócenie połączeń kolejowych z Zamojszczyzną nie raz słyszałem powątpiewające pytania czy aby moje działania mają sens i mogą kiedyś przynieść jakikolwiek skutek. Zapowiedź Wiceministra Infrastruktury jest odpowiedzią na te zwątpienia. Podkreślę w tym miejscu moje przekonanie o tym, że bez naszej nieugiętej postawy – organizacji społecznych, mediów, środowiska kolejarzy i mojej – nie byłoby tej propozycji Ministerstwa Infrastruktury. Cieszę się, że zdanie w sprawie wagi kolei w Zamościu zmienili także samorządowcy i dołączyli ostatecznie do naszych apeli. Jestem przekonany, że bez naszej nieugiętej postawy nie byłoby również planów ze strony samorządu Województwa Lubelskiego, dotyczących uruchomienia połączeń Zamościa i Lublina na bazie szynobusów – w tym wypadku oczekuję na konkrety, zabezpieczenie finansowe tych połączeń i dobrą ich konfigurację, odpowiadającą potrzebom mieszkańców naszego regionu. Mam nadzieję, że tak propozycje władz samorządowych jak i propozycje Ministerstwa Infrastruktury nie są wyłącznie przedwyborczymi obietnicami bez pokrycia (jak to miało miejsce do tej pory), obliczonymi na uzysk dla konkretnych polityków ubiegających się o samorządową reelekcję. Apeluję dlatego do wszystkich, abyśmy wspólnie dopilnowali sprawy i domagali się od władz samorządowych i ministerstwa realizacji zapowiedzi przywrócenia Zamościa na mapę kolejową Polski. (-) Sławomir Zawiślak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość, 8 listopada 2010 r. Szanowni Państwo Redaktorzy Naczelni Dzienników, Czasopism Stacji Radiowych i Telewizyjnych Zamojszczyzny Komunikat prasowy w sprawie przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem Z satysfakcją przyjąłem zapowiedź Ministerstwa Infrastruktury, zamieszczoną na stronie tego resortu przed 3 dniami, dotyczącą przywrócenia połączeń kolejowych z Zamościem. Satysfakcja wynika z faktu, że nasze miasto i region wracają na mapę kolejową Polski, a to zawsze było i jest zwiastunem rozwoju. Połączenia kolejowe są najwygodniejszymi i najbezpieczniejszymi dziś w Polsce. Zamościanie i mieszkańcy całego regionu zasługują na takie połączenia. Są one również szansą na ożywienie rynku turystycznego – wygodny środek transportu to zawsze duży atut dla miasta i regionu, który liczy na wpływy także z turystyki. Radość wynika także z faktu, że Ministerstwo Infrastruktury zapowiada połączenie, które proponowałem wraz kilkudziesięcioma innymi parlamentarzystami w naszym wspólnym wystąpieniu. Połączenie w kierunku na Kraków jest szczególnie istotne dla wielu młodych Zamościan i mieszkańców regionu studiujących właśnie w południowo-zachodniej Polsce. Cieszę się, że także Pan Prezydent Zamoyski ostatecznie zmienił zdanie i poparł właśnie ten kierunek, rezygnując z forsowania połączenia z Częstochową. Moja satysfakcja wynika także z faktu, że przez ten ponad rok ciągłej walki o przywrócenie połączeń kolejowych z Zamojszczyzną nie raz słyszałem powątpiewające pytania czy aby moje działania mają sens i mogą kiedyś przynieść jakikolwiek skutek. Zapowiedź Wiceministra Infrastruktury jest odpowiedzią na te zwątpienia. Podkreślę w tym miejscu moje przekonanie o tym, że bez naszej nieugiętej postawy – organizacji społecznych, mediów, środowiska kolejarzy i mojej – nie byłoby tej propozycji Ministerstwa Infrastruktury. Cieszę się, że zdanie w sprawie wagi kolei w Zamościu zmienili także samorządowcy i dołączyli ostatecznie do naszych apeli. Jestem przekonany, że bez naszej nieugiętej postawy nie byłoby również planów ze strony samorządu Województwa Lubelskiego, dotyczących uruchomienia połączeń Zamościa i Lublina na bazie szynobusów – w tym wypadku oczekuję na konkrety, zabezpieczenie finansowe tych połączeń i dobrą ich konfigurację, odpowiadającą potrzebom mieszkańców naszego regionu. Mam nadzieję, że tak propozycje władz samorządowych jak i propozycje Ministerstwa Infrastruktury nie są wyłącznie przedwyborczymi obietnicami bez pokrycia (jak to miało miejsce do tej pory), obliczonymi na uzysk dla konkretnych polityków ubiegających się o samorządową reelekcję. Apeluję dlatego do wszystkich, abyśmy wspólnie dopilnowali sprawy i domagali się od władz samorządowych i ministerstwa realizacji zapowiedzi przywrócenia Zamościa na mapę kolejową Polski. (-) Sławomir Zawiślak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.slawomirzawislak.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=880:konferencja-prasowa-w-spr-listu-otwartego-do-prezydenta-miasta-zamo-pana-marcina-zamoyskiego-dot-zamojskiej-kolei&catid=22:interwencje&Itemid=46
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szynobus Zamość - Lublin to kompletny absurd ekonomiczny wyjazd z Zamościa 5.30 przyjazd do Lublina 7.47 czyli jedzie prawie 2 x dłużej niż bus o tej porze. Tragedia po prostu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Szynobus Zamość - Lublin to kompletny absurd ekonomiczny wyjazd z Zamościa 5.30 przyjazd do Lublina 7.47 czyli jedzie prawie 2 x dłużej niż bus o tej porze. Tragedia po prostu.
aron zrozum, że busy sie skończyły. szynobus będzie przynajmniej miał wygląd, a te wasze busiki przerabiane w garażach z dostawczaków, gdzie później kumple ze stacji kontroli pojazdów podbijają wam, LEWE papiery, że niby 3,5 tonowy bus waży zaledwie 1.750 kg... z czym do ludzi?? ze sprinterem?? ha ha ha ha ha dorwały sie chłopy małorolne do żuka, potem jeździły nysą, teraz jakimis 40letnimi mercedasami i 15letnimi sprinterami i biznesmany z nich az strach:) do końca zycia nie zapomne kolesia z hrubieszowa, który na trasie hrubieszów strzyżów kursował nyską zespawaną z trzech innych wyskocz z jakimś solbusem, neoplanem, scanią za 800 tysi za sztukę, z klimą, i wszelkimi bajerami, to wtedy powiem, że sie busiarze z lubelszczyzny rozwijają. i wole jechać 1,5 godziny po ZMODERNIZOWANEJ linii z zamoscia do lbna wygodnie i miec mozliwośc wyjścia do wc itp, niz mam sie kisić w jakimś sprinterze, gdzie nawet nóg nie ma gdzie wyciągnąć
Ostatnio edytowany 9 listopada 2010 o 22:58
Zaloguj się, aby oddać głos
0
..."bo najlepiej jest kolejarzom -nic nie robiom,tylko łażom..." PKP sami sobie dołek wykopali-a teraz w niego wpadli... W Dobrych Czasach trzeba było inwestować w infrastrukturę(w wymianę starych torów na nowe,w tabor,itd.)-a nie brać odprawy takie,że aż kieszenie trzeszczały!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i wolisz tez czekac pol dnia na pociag jak busy kursuja co 15 minut? buahaahahahahaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co za głupie komentarze !!! Jakoś rok temu jeździli ludźie więc dlaczego teraz mają nie jeźdźić ??? Szynobusy do Lublina są tak ułożone w rozkładzie i skomunikowane z pociągami z Lublina w kierunku Warszawy że podróż trwa niecałe 5h z Zamościa do Warszawy rok temu beżpośredni pociąg jechał o ponad 30 min dłuzej i jakoś bywał pełen okresami ! Nigdy w życiu nie wśiadł bym do małego ćiasnego i busa mając taką alternatywe jak poćiąg dla słoika kiszonych ogórków ... Hetman do Wrocławia rówwnież miał niezłe obłożenie i nie muśi już jeździć przez Mielec dębice może nowo otwartym wyremontowanym odcinkiem przez Nową Dębę -Rzeszów co skróci podróż o około godzinę .... Tak czy inaczej Zamość powinien uznać powrót pociągów za olbrzymi sukces !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale ty głupi jesteś. Czy Scanią albo Solbusem objedziesz korek polną drogą? Oczywiście że nie. A Sprinterem objedziesz. Jesteś nawet za głupi żeby zostać busiarzem, nie potrafisz nawet dobrać odpowiedniego taboru. Pociągami będą jeździć kolejarze, ich rodziny, kilku miłośników kolei oraz muchy. Normalni ludzie pojadą busami. Co do skomunikowań z pociągami do Warszawy, to można je sobie wsadzić ponieważ pociągi na linii Lublin - Warszawa i z powrotem często bywają opóźnione. Już lepiej pojechać bezpośrednim busem i nie trzeba się przesiadać. Dlatego jest oczywiste dla każdego myślącego człowieka, że te pociągi to kompletny absurd ekonomiczny i wywalanie pieniędzy w błoto. Ale to akurat PO potrafi. Na Kaszubach buduja swoim autostrady, a u nas stawiają fotoradary i puszczają wlokące się szynobusy. Powinna być droga ekspresowa S17 Lublin - Zamośc wtedy bus dojechałby do Lublina w 45 minut i żaden pociąg nie miałby z nimi najmniejszych szans. No ale wiadomo że naczelną zasadą PO jest niedopuszczenie do tego żeby jakiś busiarz się dorobił.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Ale ty głupi jesteś. Czy Scanią albo Solbusem objedziesz korek polną drogą? Oczywiście że nie. A Sprinterem objedziesz. Jesteś nawet za głupi żeby zostać busiarzem, nie potrafisz nawet dobrać odpowiedniego taboru.
wozisz pasażerów polnymi drogami?? pogratulować głupoty i współczuć pasażerom... i wnioskowac o odebranie licencji na przewozy. Masz jechać WYZNACZONĄ trasa a nie polnymi drogami jełopie żeby nie stać w korkach możesz jedynie pojechać objazdem wyznaczonym przez policję, a ta NIGDY nie kieruje aut na polne drogi ale jak idiota siada za kierownice to wszystko jest możliwe.... czym sprinterem, którym ktoś wcześniej woził bułki, a potem przerobiono go na "zajebisty" wóz pasażerski? o wadze 3,5 tony, ale na papierach ma wpisane, że waży zaledwie 900 kg. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA powinien tobą zająć sie prokurator
Ostatnio edytowany 13 listopada 2010 o 12:03
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Dlatego jest oczywiste dla każdego myślącego człowieka, że te pociągi to kompletny absurd ekonomiczny i wywalanie pieniędzy w błoto. Ale to akurat PO potrafi. Na Kaszubach buduja swoim autostrady, a u nas stawiają fotoradary i puszczają wlokące się szynobusy. Powinna być droga ekspresowa S17 Lublin - Zamośc wtedy bus dojechałby do Lublina w 45 minut i żaden pociąg nie miałby z nimi najmniejszych szans. No ale wiadomo że naczelną zasadą PO jest niedopuszczenie do tego żeby jakiś busiarz się dorobił.
tak sie składa, że środowisko busiarskie jest mi bliskie, ksywka aron też już została rozpracowana lepiej poopowiadaj tu na forum jak katujesz żonę i dzieci w domu a potem w kościele udajesz strasznie świętego i kochającego tatusia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to se sam stój w korku, ludzie chcą dojechać do pracy czy szkoły a nie stać w korkach widzę że rozpoznajesz potrzeby ludzi - wg ciebie ludzie chcą się spóźniać do pracy buahahaahahaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aronku to jak to jest z tym katowaniem żony i dzieci??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: