Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Sodomia i Gomoria, a Zamość zapadnie się pod ziemię przez te rozwody i prostytucję! Co też to będzie, jak tu żyć panowie radni, jak tu żyć jak sami rozwodnicy na ulicy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
hura - radny uważa, że ludzie przyjadą do Zamościa po to żeby pójść do kasyna ! Ożywienie ? co za brednie.. Zalew zróbcie porządny szybciej żeby wyglądał jak np. w Krasnobrodzie, a nie mydlicie ludziom oczy pseudo inwestycjami - mam nadzieje, że nasze lokalne "bogacze" po max jednej wizycie sobie odpuszczą.. gorzej jak ich dzieciarnia uwierzy, że może się wzbogacić w ten sposób.. trudno będzie kilka tragedii rodzinnych, ludzie potracą trochę kasy.. (DW będzie miał o czym pisać :) ) a potem padnie śmiercią naturalną jak wszystkie tego typu inwestycje w takich mieścinkach jak Zamość.   Wyznacznik "miejskości" w Polsce - kiedyś był MCDL teraz doszło kasyno.. rozwój pełną gębą.. żal.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ciekawe połączenie - kasyno ściąga damy lekkich obyczajów? :D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. co za zaścianek. Ludzie jesteście najbardziej wierzącym społeczeństwem . Nic wam nie grozi jakieś tak kasyno, przecież nikt nikogo nie zmusza aby tam chodzić.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
... a kury się nie będą nieść! Boże, co za idiotyzm panuje w tym kraju.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy radni Pisu, zapomnieliście jeszcze dodać, że mieszkańcom miasta Zamościa przestaną sie kury nieść a krowy dawać mleko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no nareszcie Curwy będą w Zamościu !!! nie trzeba jeździć do lublina żeby sobie poruchać !!! Fajnie, będzie co robić wieczorem w sobotę, dzięki radni !!! Jeszcze stawki panienkom ustalcie !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" Nie przekonały ich argumenty, że za hazardem idzie prostytucja, rośnie liczba rozwodów, a rodziny tracą dorobek całego życia." hahahaha - chyba niektórzy nie wiedzą, że gra w kasynie jest całkowicie dobrowolna
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no nareszcie Curwy będą w Zamościu !!! nie trzeba jeździć do lublina żeby sobie poruchać !!! Fajnie, będzie co robić wieczorem w sobotę, dzięki radni !!! Jeszcze stawki panienkom ustalcie !!!
  Będzie światowo, a ruch to będzie na lotnisku. Drugie Las Vegas :D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i gnoje z PO jeszcze wprowadzaja nowoczesnosc. Trzeba im podpowiedziec, ze w "demokratyczbych krajach" sa jeszcz kluby Go-go, dyskoteki dla zbokow. Do dziela smrody!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do wszystkich "madrych" co pisza, że gra w kasynie jest całkowicie dobrowolna! Otoz gambling jest taka sama choroba jak palenie papierosow, narkotyki. Nikomu nier zycze! Widac sa madrzy, ktorzy tego zycza. Ja wam zycze, byscie zarazili sie gamlingiem osobiscie, za wprowadzanie tragedii.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"demokracja nie polega przecież na tym, żeby ułatwiać osobom chorym trwonienie majątku" - demokracja polega na tym, że można otworzyć kasyno, do którego wstęp mają dorośli ludzie. Jeśli urzędas tego nie rozumie, należy natychmiast pozbwaić go wszystkich funkcji społecznych!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
może jakiś klub gejowski zaproponować trzeba naszym urzędnikom... ? przecież homo jest na topie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do wszystkich "madrych" co pisza, że gra w kasynie jest całkowicie dobrowolna! Otoz gambling jest taka sama choroba jak palenie papierosow, narkotyki. Nikomu nier zycze! Widac sa madrzy, ktorzy tego zycza. Ja wam zycze, byscie zarazili sie gamlingiem osobiscie, za wprowadzanie tragedii.
  To może wycofajcie też papierosy i alkohol z Zamościa :) jak ktoś jest idiotą to się daje wciągnąć w hazard, a dla innych to dobra zabawa raz na jakiś czas. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mieszkancy? chyba beton z nsdaPIS ktoremu sie wydaje, ze teraz prostytucji nie ma. co za ciemnota...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i gnoje z PO jeszcze wprowadzaja nowoczesnosc. Trzeba im podpowiedziec, ze w "demokratyczbych krajach" sa jeszcz kluby Go-go, dyskoteki dla zbokow. Do dziela smrody!
  milcz pisowski gnomie, idz lepiej szukac smolenskiej mgly tylko uwazaj na mordercze brzozy z kgb.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na otwarcie ma przybyc Palikot ze sztucznym. Towarzyszyc mu bedzie Ania Grodzka, ktora odwali taniec na rurze. Byc moze dolaczy tez Biedron! Oj bedzie sie dzialo!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To może wycofajcie też papierosy i alkohol z Zamościa :) jak ktoś jest idiotą to się daje wciągnąć w hazard, a dla innych to dobra zabawa raz na jakiś czas. 
No to KIta, chcialbym ujrzec jak wygrasz, a satysfakcje sprawi mi, jak sie zaczniesz odgrywac! To bedzie ciekawe. Juz niejednego takiego bohatera widzialem. Inni to .... ale nie ja. Pozyjemy, zobaczymy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: