wtorek, 6 grudnia 2016 r.

Biała Podlaska

Łowcy nowych twarzy

Dodano: 18 marca 2002, 17:00

Pierwszy na Podlasiu, profesjonalny casting, którego celem było wyłonienie "nowych twarzy”odbył się w sobotę w bialskim II LO im. Emilii Plater. Na spotkanie zorganizowane przez łódzką firmę przybyło kilkaset osób.

Prawie wszyscy, którzy w sobotnie popołudnie zjawili się w "Platerce” nie kryli, iż liczą na błyskotliwą karierę w show biznesie, a co za tym idzie na sławę i pieniądze. Najwięcej było dziewcząt i chłopców w wieku szkolnym, którzy w towarzystwie swoich rodziców oczekiwali w monstrualnej kolejce, aby dostać się do sali, w której pracowała ekipa łódzkich filmowców. Wśród zgromadzonych nie zabrakło też zaledwie kilkunastoletnich dzieci. Wszyscy zainteresowani karierą, byli zobowiązani przynieść ze sobą swoje zdjęcie. Na miejscu, wypełniali również stosowny formularz, który zawierał pytania dotyczące głównie tych cech wyglądu zewnętrznego, które nie są czytelne na fotografii. Organizatorzy w ankiecie pytali m.in. o wagę, wzrost, kolor oczu, włosów, wymiary klatki piersiowej i bioder. Okazało się to niespodzianką dla większości przybyłych i w trakcie wypełniania formularzy dokonywano gorączkowych pomiarów. Jak powiedział nam Konrad Klepacz, z "Interfilmu”, frekwencja podczas bialskiego castingu zaskoczyła cały zespół. - Nie spodziewaliśmy się pojawienia, aż tylu ludzi. Pierwszy raz zdarzyła się sytuacja, kiedy to na jednym spotkaniu złożono prawie 400 formularzy zgłoszeniowych - mówi z zadowoleniem Konrad Klepacz. Po chwili oznajmia jednak, że do firmowej bazy danych zakwalifikuje się jedynie około 20 osób, które przejdą pomyślnie wewnętrzną selekcję. Wyłonieni w ten sposób ludzie będą mieli okazję nie tylko na zrobienie kariery w reklamie telewizyjnej, ale także, w zależności od swoich predyspozycji, będą mogli spróbować swoich sił jako modele, fotomodele, hostessy lub statyści w filmach. Organizatorzy castingu podkreślali, iż nie ma jasno określonych kryteriów, które powinna spełniać osoba zainteresowana udziałem w reklamówkach. Zarówno wiek, jak i inne predyspozycje dobierane są w zależności od reklamowanego produktu. Inaczej jest z rynkiem mody, gdzie niezwykle rygorystycznie przestrzega się pewnych zasad. Znają je wszyscy, którzy choć raz widzieli modelkę na wybiegu.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO