Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Magazyn

23 stycznia 2013 r.
21:15
Edytuj ten wpis

Żołnierz przestrzega przed karierą w wojsku. Po 12 latach na bruk

4783 306 A A
Według ustawy kontraktowi szeregowi mogą służyć maksymalnie 12 lat
Według ustawy kontraktowi szeregowi mogą służyć maksymalnie 12 lat

To była najgorsza decyzja w moim życiu – mówi nam żołnierz, który skorzystał z namowy MON i wstąpił do korpusu szeregowych zawodowych. – Teraz czeka mnie bezrobocie.

Artykuł premium Regionalny portal informacyjny Dziennik Wschodni
Dostęp ograniczony
lub wykup pełny dostęp do portalu:
Prenumerata
30 dni
koszt: 10,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 30 dni
Prenumerata
90 dni
koszt: 25,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 90 dni
Prenumerata
180 dni
koszt: 40,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 180 dni
Prenumerata
360 dni
koszt: 70,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 360 dni

Komentarze 306

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Lorencywow / 10 maja 2018 o 23:00
zaklady bukmacherskie w polsce
Avatar
xxx / 10 kwietnia 2018 o 21:58
pan plutonowy sie zbulwersowal zreszta na forum kazdy z was mocny jak i na terenie koszar a pozda koszarami to tylko przemykanie zeby nie oberwac po glowie hahaha a z tym nic nie robieniem to sama prawda ukryc sie na caly dzien w garazu kazdy umie ale zeby cos ogarnac najlepiej szeregowego pogonic i za jego prace brac nagrody i nie powiesz mi ze jest inaczej 
Avatar
szeregowy / 9 kwietnia 2018 o 22:43
Plutonowy napisał:
Co żołnierz robił przez 12 lat aby dostać się do korpusu podoficerów? Pewnie nic jak 80% szeregowych. Więc żegnamy. Poza tym drabinka stopni kurczy się im wyżej więc nie ma opcji że każdy szeregowy zostanie kapralem. Zostają najlepsi. Tyle w temacie.
 gadasz bzdury gosciu dzis wojsko funkcjonuje na znajomosciach i jednej zasadzie ze jak cie lubie to bedziesz sluzyl jak nie to cywil z tym ze zostana najlepsi to nie prawda kazdy debil konczy podoficerke a potem takie miernoty dowodza ludzmi sluzylem dobrych klka lat i widzialem od srodka ten syf o przekretach i zlodziejstwie nie wspomne a cwaniarstwo to juz norma kazdy kto chce do wojska niech sie dobrze zastanowi bo tylko straci zdrowie a emerytury i tak nie doczeka TYLE W TEMACIE 
 gadasz bzdury gosciu dzis wojsko funkcjonuje na znajomosciach i jednej zasadzie ze jak cie lubie to bedziesz sluzyl jak nie to cywil z tym ze zostana najlepsi to nie prawda kazdy debil konczy podoficerke a potem takie miernoty dowodza ludzmi sluzylem dobrych klka lat i widzialem od srodka ten syf o przekretach i zlodziejstwie nie wspomne a cwaniarstwo to juz norma kazdy kto chce do wojska niech sie dobrze zastanowi bo tylko straci zdrowie a emerytury i tak nie doczeka TYLE W TEMACIE  rozwiń
Avatar
były szeregowy / 17 lutego 2018 o 15:16
dokladnie poziom wyszkolenia kadry to dno i wodorosty a szkoly oficerskie i podoficerskie po znajomosciach zreszta wielu nawet sie z tym nie krylo kim sa ich ojcowie i co w zwiazku z tym mogą słuzylem kilka lat w 18 pr bialystok i cos na ten temat wiem bo według jednego oficera szeregowy to nic wiecej jak i tu cytuje MAŁPA DO WYTRESOWANIA smutne ale takie sa realia sluzby tam 
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 13:09
tak też myślałem, ale dużo głosów jest że wtedy napewno nie awansuje bo cieżko sie przebić wyżej a fajnie by było ***yć coś o jakiś stopień :-). cieżki mam dylemat... -wojsko (zawsze miałem chęć wstąpienia ale zawsze coś.....) -policja (nie wiem sam, dużo słychać że tam sie źle dzieje ale też chetnie bym wstąpił  - służby wiezienne (już ku finałowi do wstąpienia ale średnio to widze.... zawsze chciałem policja albo wojsko w wojsku troche wieksze poświęcenie jest w służbie a ostatnio policja.... nie wiem. wypytuje sie wszystkich co moge puki mam troche jeszcze czasu bo do czerwca czas mam.   
tak też myślałem, ale dużo głosów jest że wtedy napewno nie awansuje bo cieżko sie przebić wyżej a fajnie by było ***yć coś o jakiś stopień :-). cieżki mam dylemat... -wojsko (zawsze miałem chęć wstąpienia ale zawsze coś.....) -policja (nie wiem sam, dużo słychać że tam sie źle dzieje ale też chetnie bym wstąpił  - służby wiezienne (już ku finałowi do wstąpienia ale średnio to widze.... zawsze chciałem policja albo wojsko w wojsku troche wieksze poświęcenie jest w służbie a ostatnio policja.... nie wiem. wypytuje sie wszystkich co moge p... rozwiń
Avatar
H / 18 grudnia 2017 o 11:04
To startuj na podoficera i ... ucz się angielskiego. Powodzenia.
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 10:29
chciałem ale angielskiego na pewno nie zdam i tylko to mnie blokuje a na oficerkie jest zaawansowany jezyk angielski mimo wykształcenia poniekąd  :-( 
Avatar
H / 18 grudnia 2017 o 08:55
Bolek, masz słuszność, ale może od lepiej razu staraj się dostać na kurs oficerski.
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 08:28
Nie ambicje tylko chciałbym robić coś fanfego w moim wybrażeniu w życiu a nie przed kompem, fabryce siedzieć.  Czyli twoim zdaniem do woja idą ludzie bez ambicji???? Druga sprawa studia to tylko kwitek połowa magistrów i innych niby wykształconych to wielka pomyłka :-)
Avatar
żołnierz / 17 grudnia 2017 o 16:41
po studiach do wojska żenada . masz ambicje heh
Avatar
Lorencywow / 10 maja 2018 o 23:00
zaklady bukmacherskie w polsce
Avatar
xxx / 10 kwietnia 2018 o 21:58
pan plutonowy sie zbulwersowal zreszta na forum kazdy z was mocny jak i na terenie koszar a pozda koszarami to tylko przemykanie zeby nie oberwac po glowie hahaha a z tym nic nie robieniem to sama prawda ukryc sie na caly dzien w garazu kazdy umie ale zeby cos ogarnac najlepiej szeregowego pogonic i za jego prace brac nagrody i nie powiesz mi ze jest inaczej 
Avatar
szeregowy / 9 kwietnia 2018 o 22:43
Plutonowy napisał:
Co żołnierz robił przez 12 lat aby dostać się do korpusu podoficerów? Pewnie nic jak 80% szeregowych. Więc żegnamy. Poza tym drabinka stopni kurczy się im wyżej więc nie ma opcji że każdy szeregowy zostanie kapralem. Zostają najlepsi. Tyle w temacie.
 gadasz bzdury gosciu dzis wojsko funkcjonuje na znajomosciach i jednej zasadzie ze jak cie lubie to bedziesz sluzyl jak nie to cywil z tym ze zostana najlepsi to nie prawda kazdy debil konczy podoficerke a potem takie miernoty dowodza ludzmi sluzylem dobrych klka lat i widzialem od srodka ten syf o przekretach i zlodziejstwie nie wspomne a cwaniarstwo to juz norma kazdy kto chce do wojska niech sie dobrze zastanowi bo tylko straci zdrowie a emerytury i tak nie doczeka TYLE W TEMACIE 
 gadasz bzdury gosciu dzis wojsko funkcjonuje na znajomosciach i jednej zasadzie ze jak cie lubie to bedziesz sluzyl jak nie to cywil z tym ze zostana najlepsi to nie prawda kazdy debil konczy podoficerke a potem takie miernoty dowodza ludzmi sluzylem dobrych klka lat i widzialem od srodka ten syf o przekretach i zlodziejstwie nie wspomne a cwaniarstwo to juz norma kazdy kto chce do wojska niech sie dobrze zastanowi bo tylko straci zdrowie a emerytury i tak nie doczeka TYLE W TEMACIE  rozwiń
Avatar
były szeregowy / 17 lutego 2018 o 15:16
dokladnie poziom wyszkolenia kadry to dno i wodorosty a szkoly oficerskie i podoficerskie po znajomosciach zreszta wielu nawet sie z tym nie krylo kim sa ich ojcowie i co w zwiazku z tym mogą słuzylem kilka lat w 18 pr bialystok i cos na ten temat wiem bo według jednego oficera szeregowy to nic wiecej jak i tu cytuje MAŁPA DO WYTRESOWANIA smutne ale takie sa realia sluzby tam 
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 13:09
tak też myślałem, ale dużo głosów jest że wtedy napewno nie awansuje bo cieżko sie przebić wyżej a fajnie by było ***yć coś o jakiś stopień :-). cieżki mam dylemat... -wojsko (zawsze miałem chęć wstąpienia ale zawsze coś.....) -policja (nie wiem sam, dużo słychać że tam sie źle dzieje ale też chetnie bym wstąpił  - służby wiezienne (już ku finałowi do wstąpienia ale średnio to widze.... zawsze chciałem policja albo wojsko w wojsku troche wieksze poświęcenie jest w służbie a ostatnio policja.... nie wiem. wypytuje sie wszystkich co moge puki mam troche jeszcze czasu bo do czerwca czas mam.   
tak też myślałem, ale dużo głosów jest że wtedy napewno nie awansuje bo cieżko sie przebić wyżej a fajnie by było ***yć coś o jakiś stopień :-). cieżki mam dylemat... -wojsko (zawsze miałem chęć wstąpienia ale zawsze coś.....) -policja (nie wiem sam, dużo słychać że tam sie źle dzieje ale też chetnie bym wstąpił  - służby wiezienne (już ku finałowi do wstąpienia ale średnio to widze.... zawsze chciałem policja albo wojsko w wojsku troche wieksze poświęcenie jest w służbie a ostatnio policja.... nie wiem. wypytuje sie wszystkich co moge p... rozwiń
Avatar
H / 18 grudnia 2017 o 11:04
To startuj na podoficera i ... ucz się angielskiego. Powodzenia.
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 10:29
chciałem ale angielskiego na pewno nie zdam i tylko to mnie blokuje a na oficerkie jest zaawansowany jezyk angielski mimo wykształcenia poniekąd  :-( 
Avatar
H / 18 grudnia 2017 o 08:55
Bolek, masz słuszność, ale może od lepiej razu staraj się dostać na kurs oficerski.
Avatar
bolek / 18 grudnia 2017 o 08:28
Nie ambicje tylko chciałbym robić coś fanfego w moim wybrażeniu w życiu a nie przed kompem, fabryce siedzieć.  Czyli twoim zdaniem do woja idą ludzie bez ambicji???? Druga sprawa studia to tylko kwitek połowa magistrów i innych niby wykształconych to wielka pomyłka :-)
Avatar
żołnierz / 17 grudnia 2017 o 16:41
po studiach do wojska żenada . masz ambicje heh
Zobacz wszystkie komentarze 306

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt
22 czerwca 2018, 19:00

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt 0 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (oddział Plaza, ul. Lipowa 13) zaprasza na wernisaż wystawy izraelskiej artystki Nelly Agassi. Otwarcie ekspozycji - 7 - 13 - odbędzie się w piątek, 22 czerwca o godz. 19.

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży 0 0

KOSZYKÓWKA W tym tygodniu w Lublinie odbędą się trzy ciekawe wydarzenia. W środę o godzinie 9.30, w Hali MOSiR im. Z. Niedzieli przy Al. Zygmuntowskich 4, odbędzie się Camp do drużyny TBV Startu Lublin U16 (rocznik 2003/2004), który poprowadzą trenerzy z Energa Basket Ligi oraz szkoleniowcy grup młodzieżowych

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc.

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc. 0 0

Rośnie liczba domów i mieszkań oddawanych do użytkowania. Na przestrzeni roku, w całym regionie statystycy zanotowali wzrost na poziomie ponad 100 proc.

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów 5 3

Obecny burmistrz, jego były zastępca oraz pełnomocnik wojewody – apetyt na fotel burmistrza Kazimierza Dolnego mają co najmniej trzy osoby.

P.Unity - koncert w Radiu Lublin
22 czerwca 2018, 18:00

P.Unity - koncert w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 22 czerwca o godz. 19 w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi formacja P.Unity.

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę 1 0

Cztery kraje, 17 miast, 18 dni i blisko 2800 km na rowerze – tak w liczbach wygląda trasa, jaką pokona Kamil Misztal z Lublina, by pomóc niepełnosprawnemu 26-latkowi spełnić jego marzenia.

Pierwszy transfer Motoru Lublin

Pierwszy transfer Motoru Lublin 1 4

Motor wziął sobie do serca starą, piłkarską prawdę, że zespół buduje się od tyłu. W poniedziałek pierwszy profesjonalny kontrakt z klubem podpisał Maksymilian Cichocki. A we wtorek żółto-biało-niebiescy poinformowali o pozyskaniu kapitana Chełmianki Michała Wołosa

MUNDIAL 2018. Polska - Senegal 1:2. Koszmarny początek mistrzostw
galeria

MUNDIAL 2018. Polska - Senegal 1:2. Koszmarny początek mistrzostw 1 14

Odliczanie zakończone! O godzinie 17 reprezentacja Polski na stadionie w Moskwie zmierzy się z reprezentacją Senegalu. Biało-Czerwoni wracają na Mundial po 12 latach przerwy. W 2002 i 2006 roku w meczach otwarcia nasz zespół ponosił porażki. Tym razem kibice liczą na zwycięstwo

MUNDIAL 2018. Kolumbia – Japonia 1:2. Sensacja w Sarańsku

MUNDIAL 2018. Kolumbia – Japonia 1:2. Sensacja w Sarańsku 0 0

MUNDIAL 2018 W pierwszym meczu grupy H Japonia niespodziewanie pokonała w Sarańsku Kolumbię 2:1. Zespół z Ameryki Południowej niemal przez cały mecz musiał radzić sobie bez jednego zawodnika

Lublin: Komendant komisariatu pod lupą przełożonych. Chodzi o niewłaściwe stosunki z podwładnymi

Lublin: Komendant komisariatu pod lupą przełożonych. Chodzi o niewłaściwe stosunki z podwładnymi 4 7

Komendant III Komisariatu Policji w Lublinie musi się liczyć z „dyscyplinarką” za naruszenie zasad etyki zawodowej. Chodzi o relacje mł. insp. Piotra Kuczmary z podwładnymi.

Długa droga do raju piłkarek MKS Perły Lublin

Długa droga do raju piłkarek MKS Perły Lublin 0 1

Liga Mistrzyń piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin nie zagra w fazie grupowej. Podopieczne Roberta Lisa do elity będą musiały przebijać się przez turniej kwalifikacyjny. Losowanie eliminacji jest zaplanowane na 27 czerwca

"To kuriozum na skalę europejską". Jest szansa na przebudowę problematycznej ścieżki rowerowej
Alarm 24

"To kuriozum na skalę europejską". Jest szansa na przebudowę problematycznej ścieżki rowerowej 4 25

Być może 300-metrowy odcinek ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Żwirki i Wigury w Świdniku stanie się bezpieczniejszy dla kierowców i rowerzystów. Obecnie to „kuriozum na skalę europejską”.

Pierwsza jazda nowym audi A6

Pierwsza jazda nowym audi A6 0 0

Nowe audi A6, to ósma już generacja cieszącej się dużym zainteresowaniem na polskim rynku luksusowej limuzyny. Jej nowe wcielenie wnosi do tego segmentu wiele innowacji. We wnętrzu konsekwentnie postawiono na cyfryzację, co jest przełomem w tym segmencie.

Ford Focus RS bada emocje

Ford Focus RS bada emocje 0 0

Ford Focus RS Buzz Car to jedyny w swoim rodzaju samochód, który mierzy poziom emocji u kierowcy i w czasie rzeczywistym przenosi je na specjalne ekrany zamontowane na aucie. Okazję do wypróbowania „Buzz Cara” miał aktor Antoni Pawlicki, prywatnie posiadacz i entuzjasta 350-konnego forda focusa RS.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.