sobota, 21 października 2017 r.

Biała Podlaska

Ludzie wściekają się na kablówkę

  Edytuj ten wpis
Dodano: 25 marca 2009, 22:16

Klienci Vectry, jednego z operatorów telewizji kablowej, skarżą się: Nie dostajemy faktur; w razie awarii musimy korzystać z drogiej firmowej infolinii, co nie zawsze przynosi efekty. Zaalarmowali już rzecznika konsumentów.

Pan Tadeusz z Małaszewicz od pięciu lat ma telewizję kablową, ale narzeka na jakość usług, jakie świadczy operator telewizji kablowej Vectra.

- Od pół roku w Małaszewiczach nie dostajemy faktur. Nie zostaliśmy powiadomieni o podwyżce opłat i zmianie numeru rachunku Vectry. Znajomi próbowali sami przelewać pieniądze na stare konto i dostawali je z powrotem. Jesteśmy zaskakiwani zmianami programów telewizyjnych w pakietach. Teraz nie mam już programu Telewizji Puls - żali się pan Tadeusz.

Jego kolega pan Piotr też przyznaje, że niepokoi go brak faktur. - Już chyba zrezygnuję z telewizji kablowej. Jakość odbieranych programów jest coraz gorsza - mówi. Obaj przyznają, że w czasie burz i śnieżyc pogarsza się jakość odbieranego obrazu.

Użytkownicy telewizji kablowej próbowali dzwonić do centrum obsługi abonenta w Gdyni, bo od kilku miesięcy nie działają telefony w lokalnych biurach obsługi abonenta. Pan Piotr usiłował się dodzwonić i słyszał tylko muzyczkę przerywaną reklamami. Na koniec komunikat: Dedykowany państwu konsultant jest zajęty. Tymczasem nawet za takie połączenie klient musi zapłacić blisko 4 złote.

Przed miesiącem pan Tadeusz otrzymał e-mail z Vectry, z obietnicą, że firma naprawi błąd i będzie przysyłać faktury. Faktur nie otrzymał do dziś.
Katarzyna Wawiórko, powiatowy rzecznik konsumentów w Białej Podlaskiej potwierdza, że mieszkańcy kilku miejscowości skarżą się na usługi Vectry.

- Użytkownicy narzekają, że pogarsza się oferta, zmieniane są kanały z programami, a operator nie informuje o podwyżce abonamentu. Próbowałam występować do centrali Vectry. Wstępnie powiadomiła mnie, że ma aż dwa miesiące na przygotowanie wyjaśnienia - mówi pani rzecznik, której żal odbiorców w mniejszych miejscowościach, gdzie Vectra nie ma konkurencji.

  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!