sobota, 3 grudnia 2016 r.

Biała Podlaska

Na razie mamy błękitny miraż

Dodano: 17 września 2003, 16:29

Klienci bezskutecznie dobijają się do drzwi zamkniętego na trzy spusty Biura Obsługi Klienta w Białe
Klienci bezskutecznie dobijają się do drzwi zamkniętego na trzy spusty Biura Obsługi Klienta w Białe

W Białej Podlaskiej przestało istnieć Biuro Obsługi Klienta Telekomunikacji Polskiej SA. W zamian nic nie dano. Wiele klientów przychodzi do niedawno wzniesionego nowoczesnego budynku TP SA przy ul. Pocztowej i całuje klamkę.

Niewielka karteczka informuje o zlikwidowaniu BOK, w którym klienci mogli interweniować w przypadku pomyłek przy naliczaniu należności za usługi telefoniczne, żądać zmiany pakietu lub uzyskiwać bilingi prowadzonych rozmów.
Obecnie dowiadują się, że jedynie blankiety o zmianie pakietu mogą złożyć jeszcze w wyspecjalizowanym głównie w sprzedaży aparatów Telepunkcie TPSA (usytuowany w starym budynku telekomunikacji). Czy klient został wystawiony do wiatru?
Andrzej Knapik z Pionu Komunikacji Korporacyjnej TPSA w Krakowie wyjaśnia nam, że obecnie jego firma odchodzi od anachronicznego systemu gęstej sieci biur obsługi klienta. Twierdzi, iż BOK pozostaną w dużych miastach wojewódzkich, aby "droga klienta do nich nie była dłuższa niż 70 kilometrów”. W przypadku Białej Podlaskiej jest to ponad 120.
- Przechodzimy na tzw. Błękitną Linię wszechstronnej telefonicznej obsługi klienta. Co prawda część starszych ludzi lubiących kontakt twarzą w twarz, nie będzie zadowolonych z tego układu, to jednak docenią nowy nasz system zarządzania relacjami z klientem CRM (ang. Customer Relationship Management). Ten system zbiera, przetwarza i udostępnia całość zasobów informacyjnych dotyczących klientów, produktów i usług. Klienci większość spraw szybko załatwią przez telefon. CRM pozwoli wyeliminować nadmierną biurokrację, niepotrzebne procedury - mówi Andrzej Knapik. Dodaje, że dzwoniąc pod numer Błękitnej Linii będzie można: sprawdzić wysokość rachunku, uzyskać informacje, zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy oraz zgłosić reklamację.
Bialskie Biuro Obsługi Klienta zostało zlikwidowane, klienci nie ma dostępu do Błękitnej Linii. Kiedy usiłowaliśmy dodzwonić się na Błękitną Linię, usłyszeliśmy tylko komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane”.
Zapytany ponownie Andrzej Knapik wyjaśnił, że na razie od roku Błękitna Linia była pilotażowo wykorzystywana w Poznańskiem. W Lubelskiem dopiero pojawi się w listopadzie.•

Błękitna Linia TPSA

Klienci skorzystają z bezpłatnych numerów telefonów CRM, jednakowych w całej Polsce: 9393 dla osób prywatnych i 9330 dla firm. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. •
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO