poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r.

Biała Podlaska

Nowy spot promocyjny Białej Podlaskiej. Najpierw zwiastun

Autor: Ewelina Burda

Jest już gotowy jednominutowy zwiastun. Cały 9-minutowy spot promocyjny Białej Podlaskiej zobaczymy za kilka tygodni.

Urząd Miasta pochwalił się efektami pracy młodych bialczan z ekipy Shinobi Pictures. Zwiastun można obejrzeć na kanale YouTube, a pod koniec października do sieci trafi cały spot.

- Jesteśmy pod wrażeniem. Powstała produkcja profesjonalna, z klimatem, która oddaje duszę miasta. Właśnie, dlatego powierzyliśmy to zadanie osobom, które są stąd i znają to miejsce - mówi dyrektor gabinetu prezydenta Renata Szwed.

Wstępnie zakładano, że filmik będzie krótszy, ale efekty tak bardzo spodobały się urzędnikom, że zdecydowano się na wersję 9-minutową. - Jeszcze zastanawiamy się nad oprawą premiery spotu - dodaje Szwed.

Na pierwszym planie ludzie z pasją, a w tle miejska infrastruktura - to główne założenia produkcji. - Sami napisaliśmy scenariusz, a magistrat go zaakceptował - mówi Adrian Brzeziński z Shinobi Pictures.

W filmiku zobaczymy m.in. bialskie uczelnie, Park Radziwiłłowski, plenery i miasto z lotu ptaka. Ale najważniejsi są ludzie z pasją. Chłopcy jeżdżący na deskorolkach i BMX-ach, osoby uprawiające capoeirę, zdolni tancerze i grupy rekonstrukcyjne, skaterzy i studenci. Wszyscy z Białej Podlaskiej. - Przewodnikiem po mieście będzie mały chłopiec, który wysiada z pociągu - precyzuje Brzeziński.

Muzyka do spotu też jest autorska. Stworzył ją Dominik Masalski z bialskiej grupy Tubas Składowski. Prace trwały ok. trzech miesięcy. - W sumie, zaangażowanych było ok. 20 osób - wylicza założyciel Shinobi Pictures.

Jak miasto zamierza wykorzystać nowy spot? - Możliwości internetu są spore. Chcemy też zgłosić spot do różnych konkursów - zapowiada Szwed.

Zwiastun pojawił się na zupełnie nowym kanale YouTube. - Założyliśmy go na stałe, będziemy tam umieszczać również inne filmy z miejskich wydarzeń - potwierdza Renata Szwed.

Ekipa Shinobi Pictures zrealizowała już m.in. spoty dla marki odzieżowej Bialcon, a obecnie pracuje nad spotem dla Doliny Zielawy.

Środki na produkcję filmiku pochodzą z puli na promocję miasta. Dokładny koszt tej produkcji magistrat poda podczas oficjalnej premiery. Ostatni spot miasto wyprodukowało w 2006 roku. Daleko mu do obecnych standardów.

WIDEO

(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!