poniedziałek, 5 grudnia 2016 r.

Biała Podlaska

Rzecznik potrzebny ludziom

Dodano: 4 lutego 2002, 17:05
Autor: (juwi),

Radni powiatowi wysłuchali na ostatniej sesji sprawozdania z działalności w ubiegłym roku radzyńskiego rzecznika konsumentów. Zajmował się on 58. sprawami niezadowolonych klientów.

Wytoczył w imieniu konsumenta jedno powództwo cywilne, sprawa dotyczyła kupna wadliwego filtra do wody wartości ponad 3 tysiące złotych. Klient wygrał sprawę, ale nie mógł odzyskać pieniędzy od sprzedawcy. Dlatego z pomocą Powiatowego Rzecznika Konsumentów zwrócił się do Rzecznika Spraw Obywatelskich, sprawa jest w toku. Wiele spraw, z jakimi mieszkańcy powiatu radzyńskiego zwracają się do rzecznika dotyczy pożyczek udzielanych w tzw. "systemie argentyńskim” i kupna wadliwych towarów. Najwięcej spraw, z jakimi w ubiegłym roku zwrócili się radzynianie dotyczyło zakupów obuwia, odzieży i artykułów kaletniczych. Na drugim miejscu znalazły się skargi na stolarzy, krawców i osoby naprawiające sprzęt AGD. Konsumenci narzekają też na złą jakość samochodów, sprzęt RTV i komputery, meble. Najmniej uciążliwymi zakupami okazały się artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia. - Doszliśmy do wniosku, że będziemy nadal zatrudniać rzecznika ds. konsumentów. Jest on potrzebny ludziom - mówi radzyński starosta Jerzy Kułak.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO