Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

8 lutego 2016 r.
17:40

Budowa aquaparku w Chełmie: Do września koniec prac, kąpiel w grudniu

0 22 A A
Inwestor szacuje, że przy obsłudze aquaparku oraz w jego komercyjnej części znajdzie zatrudnienie około 70 osób (fot. Jacek Barczyński)<br />
Inwestor szacuje, że przy obsłudze aquaparku oraz w jego komercyjnej części znajdzie zatrudnienie około 70 osób (fot. Jacek Barczyński)

Do września prace mają się zakończyć, a do basenów możemy wskoczyć już w grudniu. Tymczasem urzędnicy szykują przetargi, które wyłonią najemców powierzchni komercyjnych na terenie obiektu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Na obecnym etapie zajmujemy się montowaniem konstrukcji dachu z drewna klejonego – mówi Roman Kawa, kierownik budowy z ramienia firmy Skanska, czyli głównego wykonawcy. – Od poniedziałku układamy też pokrycia papowe żelbetowych dachów. Z kolei w ostatni czwartek zajęliśmy się również tynkami i wylewaniem posadzek. Równolegle trwają prace instalacyjne sieci wodnokanalizacyjnych i elektrycznych.

Kierownik zapowiada, że już w końcu miesiąca na plac budowy zostaną dowiezione elementy niecek basenowych ze stali nierdzewnej. Aby się upewnić, że zostały wykonane zgodnie z projektem producent najpierw te niecki u siebie złożył. Po dowiezieniu do Chełma poszczególne elementy zostaną ze sobą zespawane. W ten sposób powstaną baseny: sportowy, do nauki pływania i rekreacyjny oraz brodzik dla dzieci.

Wykonawca i inwestor, którym jest miejska spółka Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie obiecują, że we wrześniu chełmski Park Wodny będzie już gotowy. Czasu będą wymagały jeszcze techniczne odbiory poszczególnych urządzeń. Jest jednak nadzieja, że wstęp na basen będzie mikołajkowym prezentem dla mieszkańców Chełma. Tym bardziej, że jak dotąd Skanska dotrzymuje wszystkich terminów.

– Imponujący jest poziom logistyki reprezentowanej przez Skanską – mówi Mirosław Czech, który nadzoruje budowę z ramienia inwestora. – Dobrze nam się współpracuje. Efektem tej współpracy będzie m.in. instalacja urządzeń, które pozwolą obniżyć koszty eksploatacji obiektu. Chodzi o 30 paneli solarnych oraz 67 paneli fotowoltaicznych. Planowane jest też odzyskiwanie ciepła z tak zwanych popłuczyn oraz instalacja licznika odprowadzania ścieków.

W obiekcie znajdzie się przestrzeń do komercyjnego zagospodarowania o powierzchni 1,5 tys. mkw. – Praktycznie mamy już gotowe ogłoszenie o przetargach na poszczególne lokale – mówi Zbigniew Mazurek, prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie. – Finalizujemy jeszcze konsultacje tych dokumentów z prawnikami. Wraz z ogłoszeniem ujawnimy ceny minimalne za wynajem poszczególnych pomieszczeń. Będą się różniły w zależności od ich powierzchni.

Przy obiekcie powstanie parking na 96 aut. Miasto chce też rozbudować pobliski parking u zbiegu ulic Trubakowskiej i Lubelskiej. Urzędnicy rozmawiają też z Chełmskimi Liniami Autobusowymi na temat przesunięcia przystanków bliżej kompleksu.

(fot. Jacek Barczyński)
(fot. Jacek Barczyński)
Czytaj więcej o:

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 21 lutego 2016 o 12:52
Prawda jest taka, że kto by nie rządził to i tak dostanie pulę z budżetu. Lepiej jak się wyda pieniądze na aquapark niż zwróci pieniądze powrotnie do budżetu nie wydając na nic.
Avatar
Edek / 17 lutego 2016 o 20:26

Racja. I na 200, 198 przynosi straty, a dwa na siebie zarabiają... A ludzie mają gdzie spędzić czas! Hahaha... :)

A ja jestem zwolennikiem budowy, miasto dokłada do biblioteki, muzeum, obydwa domy kultury, zwolnienia z podatków nie zawsze są trafione, wspiera różne inicjatywy. Te dane są publicznie dostępne, a Wy się wszyscy martwicie ile, ile, ile. na Glinki marsz się chlapać i nie wspomagajcie  kasy aquaparku i tyle. Jak dzieci, pożyjemy ze dwa lata i zobaczymy. Nie padniemy, podatki nie wzrosną z tego tytułu i mimo że się udaje pani prezydent Fisz to nie jestem jej fanem.

A ja jestem zwolennikiem budowy, miasto dokłada do biblioteki, muzeum, obydwa domy kultury, zwolnienia z podatków nie zawsze są trafione, wspiera różne inicjatywy. Te dane są publicznie dostępne, a Wy się wszyscy martwicie ile, ile, ile. na Glinki marsz się chlapać i nie wspomagajcie  kasy aquaparku i tyle. Jak dzieci, pożyjemy ze dwa lata i zobaczymy. Nie padniemy, podatki nie wzrosną z tego tytułu i mimo że się udaje pani prezydent Fisz to nie jestem jej fanem.

rozwiń
Avatar
Gość / 17 lutego 2016 o 03:57
Park wodny,heheheheheeeeeee,ludzie z tego miasteczka spierdzielają gdzie się da,a oni sobie fundują parki wodne,niedługo to w tej dziurze zostaną tylko sami mundurowi ,urzędasy i emeryci.
Avatar
parias / 11 lutego 2016 o 07:28

Sport to inwestycja w zdrowie spoleczenstwa. Jesli ten basen nie bedzie zarabiac na siebie to nic zlego. Zwroci sie w mniejszych wydatkach na sluzbe zdrowia! Nie mozna wszystkiego przeliczac na pieniadze. Polakom grozi otylosc i taki basen to jest inwestycja. Nie sluchajcie tego narzekania na ten basen. Miasta sa nie od tego zeby zarabiac ale zeby zapewniac ludziom lepszy poziom zycia.

Jeśli nie będzie na siebie zarabial to znaczyć będzie że mało ludzi na niego chodzi - więc gdzie tu mamy działanie prozdrowotne? Na kim? "To jest wielka betonowa inwestycja" - parafrazując klasyka. Potrzebne nam jak kwiatek do kozucha. Nie ma pieniędzy na remont istniejących basenów czy lodowiska a stać nas na kolejną studnię bez dna......

Jeśli nie będzie na siebie zarabial to znaczyć będzie że mało ludzi na niego chodzi - więc gdzie tu mamy działanie prozdrowotne? Na kim? "To jest wielka betonowa inwestycja" - parafrazując klasyka. Potrzebne nam jak kwiatek do kozucha. Nie ma pieniędzy na remont istniejących basenów czy lodowiska a stać nas na kolejną studnię bez dna......

rozwiń
Avatar
Kryysss / 11 lutego 2016 o 01:21

Niestety masz rację obcy i piszę to jako mieszkaniec Chełma. Z drugiej strony w ostatnich wyborach miejskich naprawdę wnikliwie prześledziłem listę kandydatów i naprawdę nie było ani jednego godnego kandydata, a już druga tura to był wybór między dżumą a cholerą. Co do innych miast miałem okazję ostatnio bywać w Zamościu i mam tam trochę znajomych. Z tego co widziałem i słyszałem z ich opowieści to właściwie jest tam podobna kicha jak w Chełmie jedyną różnicą jest to, że mają trochę lepsze drogi i parę galeryjek. Reszta tak samo ludzie uciekają do większych miast albo za granicę za godniejszym życiem.

Niestety masz rację obcy i piszę to jako mieszkaniec Chełma. Z drugiej strony w ostatnich wyborach miejskich naprawdę wnikliwie prześledziłem listę kandydatów i naprawdę nie było ani jednego godnego kandydata, a już druga tura to był wybór między dżumą a cholerą. Co do innych miast miałem okazję ostatnio bywać w Zamościu i mam tam trochę znajomych. Z tego co widziałem i słyszałem z ich opowieści to właściwie jest tam podobna kicha jak w Chełmie jedyną różnicą jest to, że mają trochę lepsze drogi i parę galeryjek. Reszta tak samo ludzie uc... rozwiń

Avatar
obcy / 9 lutego 2016 o 10:17

Chełmianie nie narzekajcie nie narzekajcie bo przecież to od was zależy kto rządzi miastem.

Po prostu trzeba chodzić na wybory iii....wybierać a nie wrzucać karty do urny.

To kogo macie na wierchuszce i jakich radnych, to tylko wasza zasługa.

Trzeba czasem zainteresować się kto pcha się na stołek, kto usilnie "chce wam zrobić dobrze".

A że zasłynęliście już kilkakrotnie jako "nietypowi" w trendach polityczno-gospodarczych to możecie mieć tylko do siebie pretensje.

Popatrzcie na tę sytuację krytycznie jak od paru lat wstecz, tak od ok.(20) jak rozwijały się gospodarczo sąsiednie podobne miasta; Zamość, Biała Podlaska. Całkiem podobne potencjalnie a jak odskoczyły od Chełma. Chełm wydaje się być na wskroś zgnuśniałym miastem i to z perspektywy regionu i ogólnopolskiego.

Tęsknota za dawnym "jedynie słusznym" systemem to jakaś paranoja, że niby wszystko "państwo da"  "już se nie wrati" jak mawiają bracia Czesi.

Brak inicjatyw od dolnych, brak działanie "wadzy" doprowadziło Chełm do takiego stanu jaki dziś jest.

Wystarczy porównać budżety miast które zostały wymienione aby się przekonać,

że w Chełmie mało się dzieje.

Chełmianie nie narzekajcie nie narzekajcie bo przecież to od was zależy kto rządzi miastem.

Po prostu trzeba chodzić na wybory iii....wybierać a nie wrzucać karty do urny.

To kogo macie na wierchuszce i jakich radnych, to tylko wasza zasługa.

Trzeba czasem zainteresować się kto pcha się na stołek, kto usilnie "chce wam zrobić dobrze".

A że zasłynęliście już kilkakrotnie jako "nietypowi" w trendach polityczno-gospodarczych to możecie mieć tylko do siebie pretensje.

Popatrzcie na tę sytuację krytycznie jak... rozwiń

Avatar
Gość / 9 lutego 2016 o 09:00

Interesuje mnie: Ile będzie miesięcznie kosztowało utrzymanie obiektu+koszty manipulacyjne (kredyt zaciągniety przez miasto itp ,oraz  ile kasiorki wpłynie ze sprzedaży biletów(? Czy wykonanie zostały takie analizy?  Gdzie mogę znaleźć takie analizy?

Z tego co wiem to kierownikiem obiektu jest już Mirosław Czech :)

Avatar
ada / 9 lutego 2016 o 07:05

trzeba mieć dużo kasy by pozwolić sobie na taki rarytas jak akwapark

Avatar
Gość / 8 lutego 2016 o 22:32
Tak jest, miasta od tego są aby się zadluzac, a dług spłaca wszyscy. W Chełmie basen juz jest i aby poplywac nie trzeba czekać w kolejce jak do lekarza. Lotnisko w Radomiu też było niezbędne podobnie jak drugi basen w Chełmie.
Avatar
Gość / 8 lutego 2016 o 21:50
Sport to inwestycja w zdrowie spoleczenstwa. Jesli ten basen nie bedzie zarabiac na siebie to nic zlego. Zwroci sie w mniejszych wydatkach na sluzbe zdrowia! Nie mozna wszystkiego przeliczac na pieniadze. Polakom grozi otylosc i taki basen to jest inwestycja. Nie sluchajcie tego narzekania na ten basen. Miasta sa nie od tego zeby zarabiac ale zeby zapewniac ludziom lepszy poziom zycia.
Avatar
Gość / 21 lutego 2016 o 12:52
Prawda jest taka, że kto by nie rządził to i tak dostanie pulę z budżetu. Lepiej jak się wyda pieniądze na aquapark niż zwróci pieniądze powrotnie do budżetu nie wydając na nic.
Avatar
Edek / 17 lutego 2016 o 20:26

Racja. I na 200, 198 przynosi straty, a dwa na siebie zarabiają... A ludzie mają gdzie spędzić czas! Hahaha... :)

A ja jestem zwolennikiem budowy, miasto dokłada do biblioteki, muzeum, obydwa domy kultury, zwolnienia z podatków nie zawsze są trafione, wspiera różne inicjatywy. Te dane są publicznie dostępne, a Wy się wszyscy martwicie ile, ile, ile. na Glinki marsz się chlapać i nie wspomagajcie  kasy aquaparku i tyle. Jak dzieci, pożyjemy ze dwa lata i zobaczymy. Nie padniemy, podatki nie wzrosną z tego tytułu i mimo że się udaje pani prezydent Fisz to nie jestem jej fanem.

A ja jestem zwolennikiem budowy, miasto dokłada do biblioteki, muzeum, obydwa domy kultury, zwolnienia z podatków nie zawsze są trafione, wspiera różne inicjatywy. Te dane są publicznie dostępne, a Wy się wszyscy martwicie ile, ile, ile. na Glinki marsz się chlapać i nie wspomagajcie  kasy aquaparku i tyle. Jak dzieci, pożyjemy ze dwa lata i zobaczymy. Nie padniemy, podatki nie wzrosną z tego tytułu i mimo że się udaje pani prezydent Fisz to nie jestem jej fanem.

rozwiń
Avatar
Gość / 17 lutego 2016 o 03:57
Park wodny,heheheheheeeeeee,ludzie z tego miasteczka spierdzielają gdzie się da,a oni sobie fundują parki wodne,niedługo to w tej dziurze zostaną tylko sami mundurowi ,urzędasy i emeryci.
Avatar
parias / 11 lutego 2016 o 07:28

Sport to inwestycja w zdrowie spoleczenstwa. Jesli ten basen nie bedzie zarabiac na siebie to nic zlego. Zwroci sie w mniejszych wydatkach na sluzbe zdrowia! Nie mozna wszystkiego przeliczac na pieniadze. Polakom grozi otylosc i taki basen to jest inwestycja. Nie sluchajcie tego narzekania na ten basen. Miasta sa nie od tego zeby zarabiac ale zeby zapewniac ludziom lepszy poziom zycia.

Jeśli nie będzie na siebie zarabial to znaczyć będzie że mało ludzi na niego chodzi - więc gdzie tu mamy działanie prozdrowotne? Na kim? "To jest wielka betonowa inwestycja" - parafrazując klasyka. Potrzebne nam jak kwiatek do kozucha. Nie ma pieniędzy na remont istniejących basenów czy lodowiska a stać nas na kolejną studnię bez dna......

Jeśli nie będzie na siebie zarabial to znaczyć będzie że mało ludzi na niego chodzi - więc gdzie tu mamy działanie prozdrowotne? Na kim? "To jest wielka betonowa inwestycja" - parafrazując klasyka. Potrzebne nam jak kwiatek do kozucha. Nie ma pieniędzy na remont istniejących basenów czy lodowiska a stać nas na kolejną studnię bez dna......

rozwiń
Avatar
Kryysss / 11 lutego 2016 o 01:21

Niestety masz rację obcy i piszę to jako mieszkaniec Chełma. Z drugiej strony w ostatnich wyborach miejskich naprawdę wnikliwie prześledziłem listę kandydatów i naprawdę nie było ani jednego godnego kandydata, a już druga tura to był wybór między dżumą a cholerą. Co do innych miast miałem okazję ostatnio bywać w Zamościu i mam tam trochę znajomych. Z tego co widziałem i słyszałem z ich opowieści to właściwie jest tam podobna kicha jak w Chełmie jedyną różnicą jest to, że mają trochę lepsze drogi i parę galeryjek. Reszta tak samo ludzie uciekają do większych miast albo za granicę za godniejszym życiem.

Niestety masz rację obcy i piszę to jako mieszkaniec Chełma. Z drugiej strony w ostatnich wyborach miejskich naprawdę wnikliwie prześledziłem listę kandydatów i naprawdę nie było ani jednego godnego kandydata, a już druga tura to był wybór między dżumą a cholerą. Co do innych miast miałem okazję ostatnio bywać w Zamościu i mam tam trochę znajomych. Z tego co widziałem i słyszałem z ich opowieści to właściwie jest tam podobna kicha jak w Chełmie jedyną różnicą jest to, że mają trochę lepsze drogi i parę galeryjek. Reszta tak samo ludzie uc... rozwiń

Avatar
obcy / 9 lutego 2016 o 10:17

Chełmianie nie narzekajcie nie narzekajcie bo przecież to od was zależy kto rządzi miastem.

Po prostu trzeba chodzić na wybory iii....wybierać a nie wrzucać karty do urny.

To kogo macie na wierchuszce i jakich radnych, to tylko wasza zasługa.

Trzeba czasem zainteresować się kto pcha się na stołek, kto usilnie "chce wam zrobić dobrze".

A że zasłynęliście już kilkakrotnie jako "nietypowi" w trendach polityczno-gospodarczych to możecie mieć tylko do siebie pretensje.

Popatrzcie na tę sytuację krytycznie jak od paru lat wstecz, tak od ok.(20) jak rozwijały się gospodarczo sąsiednie podobne miasta; Zamość, Biała Podlaska. Całkiem podobne potencjalnie a jak odskoczyły od Chełma. Chełm wydaje się być na wskroś zgnuśniałym miastem i to z perspektywy regionu i ogólnopolskiego.

Tęsknota za dawnym "jedynie słusznym" systemem to jakaś paranoja, że niby wszystko "państwo da"  "już se nie wrati" jak mawiają bracia Czesi.

Brak inicjatyw od dolnych, brak działanie "wadzy" doprowadziło Chełm do takiego stanu jaki dziś jest.

Wystarczy porównać budżety miast które zostały wymienione aby się przekonać,

że w Chełmie mało się dzieje.

Chełmianie nie narzekajcie nie narzekajcie bo przecież to od was zależy kto rządzi miastem.

Po prostu trzeba chodzić na wybory iii....wybierać a nie wrzucać karty do urny.

To kogo macie na wierchuszce i jakich radnych, to tylko wasza zasługa.

Trzeba czasem zainteresować się kto pcha się na stołek, kto usilnie "chce wam zrobić dobrze".

A że zasłynęliście już kilkakrotnie jako "nietypowi" w trendach polityczno-gospodarczych to możecie mieć tylko do siebie pretensje.

Popatrzcie na tę sytuację krytycznie jak... rozwiń

Avatar
Gość / 9 lutego 2016 o 09:00

Interesuje mnie: Ile będzie miesięcznie kosztowało utrzymanie obiektu+koszty manipulacyjne (kredyt zaciągniety przez miasto itp ,oraz  ile kasiorki wpłynie ze sprzedaży biletów(? Czy wykonanie zostały takie analizy?  Gdzie mogę znaleźć takie analizy?

Z tego co wiem to kierownikiem obiektu jest już Mirosław Czech :)

Avatar
ada / 9 lutego 2016 o 07:05

trzeba mieć dużo kasy by pozwolić sobie na taki rarytas jak akwapark

Avatar
Gość / 8 lutego 2016 o 22:32
Tak jest, miasta od tego są aby się zadluzac, a dług spłaca wszyscy. W Chełmie basen juz jest i aby poplywac nie trzeba czekać w kolejce jak do lekarza. Lotnisko w Radomiu też było niezbędne podobnie jak drugi basen w Chełmie.
Avatar
Gość / 8 lutego 2016 o 21:50
Sport to inwestycja w zdrowie spoleczenstwa. Jesli ten basen nie bedzie zarabiac na siebie to nic zlego. Zwroci sie w mniejszych wydatkach na sluzbe zdrowia! Nie mozna wszystkiego przeliczac na pieniadze. Polakom grozi otylosc i taki basen to jest inwestycja. Nie sluchajcie tego narzekania na ten basen. Miasta sa nie od tego zeby zarabiac ale zeby zapewniac ludziom lepszy poziom zycia.
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie: Okaleczone zwłoki znaleziono w lesie, w pobliżu drogi krajowej nr 19

Lubelskie: Okaleczone zwłoki znaleziono w lesie, w pobliżu drogi krajowej nr 19 11 1

Śledczy ustalają dokładne okoliczności śmierci mężczyzny, którego ciało odnaleziono w lesie, niedaleko Radzynia Podlaskiego. Wstępne ustalenia wskazują, że został zamordowany.

Lublin: Narasta konflikt w szpitalu przy ul. Staszica. Będzie protest pielęgniarek?

Lublin: Narasta konflikt w szpitalu przy ul. Staszica. Będzie protest pielęgniarek? 5 5

Pielęgniarki ze szpitala przy Staszica gotowe są strajkować, jeśli dyrekcja nie zgodzi się na podwyżki. W ramach protestu już 170 osób poszło na zwolnienia lekarskie.

Urlop ojcowski staje się modny. Korzysta coraz więcej mężczyzn w woj. lubelskim

Urlop ojcowski staje się modny. Korzysta coraz więcej mężczyzn w woj. lubelskim 0 1

Coraz więcej mężczyzn decyduje się na skorzystanie z urlopów ojcowskich. W woj. lubelskim skorzystało z niego w zeszłym roku już 7,8 tys. ojców. To o jedną piątą więcej niż w roku 2016.

Lublin: Mama u fryzjera, trzylatka wybrała się na spacer po galerii handlowej

Lublin: Mama u fryzjera, trzylatka wybrała się na spacer po galerii handlowej 8 1

W sobotę przed południem dyżurny II komisariatu policji w Lublinie odebrał zgłoszenie dotyczące zaginięcia trzyletniego dziecka.

Nieudany początek sezonu na Słonecznym Wrotkowie

Nieudany początek sezonu na Słonecznym Wrotkowie 1 6

Nie można zaliczyć do udanych tegorocznego otwarcia ośrodka Słoneczny Wrotków nad Zalewem Zemborzyckim, gdzie sezon zaczął się w sobotę.

Nowa atrakcja dla miłośników jazdy na rolkach i wrotkach w Lublinie

Nowa atrakcja dla miłośników jazdy na rolkach i wrotkach w Lublinie 0 0

Działa już hala do jazdy na wrotkach i rolkach otwarta w miejscu lodowiska przy Al. Zygmuntowskich. W piątek była darmowa i tego dnia odwiedziło ją 250 osób.

MUNDIAL 2018. Polska - Kolumbia 0:3 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
galeria

MUNDIAL 2018. Polska - Kolumbia 0:3 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 14 11

O godzinie 20 reprezentacja Polski w Kazaniu zmierzy się z Kolumbią i jeśli chce zachować szansę na wyjście z grupy musi wygrać

Po roku wyciągnęli wnioski. Podsumowanie zamojskiej klasy okręgowej

Po roku wyciągnęli wnioski. Podsumowanie zamojskiej klasy okręgowej 1 0

Sezon 2017/2018 przeszedł do historii. Awans po bardzo zaciętym boju wywalczyła Huczwa Tyszowce, która zostawiła w pokonanym polu Unię Hrubieszów i inny zespół z aspiracjami do awansu – Victorię Łukową Chmielek

Zamość: Zdjęcia ze starego, zniszczonego albumu
2 lipca 2018, 15:00

Zamość: Zdjęcia ze starego, zniszczonego albumu 1 0

Od 2 lipca w Centrum „Synagoga” Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego będzie prezentowana wystawa Judith Aizen pt. „Zdjęcia ze starego, zniszczonego albumu. 1900-1942”.

Dla wyjątkowych projektantów i przedsiębiorców. Nagrody „Lubelski Wzór 2018” przyznane
Zdjęcia
galeria
film

Dla wyjątkowych projektantów i przedsiębiorców. Nagrody „Lubelski Wzór 2018” przyznane 0 0

W tym roku statuetki Lubelski Wzór 2018, honorujące wyjątkowych projektantów i przedsiębiorców z woj. lubelskiego, otrzymała drukarnia Petit oraz Kolektyw kilku.com. Organizatorzy przyznali także nagrodę specjalną, która trafiła do Bartłomieja Pniewskiego za 50-lecie pracy twórczej.

Mundial 2018. Japonia - Senegal 2:2. Honda ratuje remis

Mundial 2018. Japonia - Senegal 2:2. Honda ratuje remis 1 0

Po bardzo zaciętym i wyrównanym meczu Japonia zremisowała z Senegalem 2:2. Co prawda to zespół z Afryki dwa razy wychodził w tym starciu na prowadzenie, ale bliżej wygranej był zespół z Azji, który stworzył więcej sytuacji pod bramką rywala

Ostry zgrzyt pomiędzy wojewodą i prezydentem Lublina. Poszło o pieniądze dla nauczycieli

Ostry zgrzyt pomiędzy wojewodą i prezydentem Lublina. Poszło o pieniądze dla nauczycieli 15 32

„Ohydną insynuację i manipulację” zarzucił wojewoda prezydentowi Lublina. Tak zareagował na list rozesłany do szkół przez prezydenta z okazji zakończenia roku szkolnego. Wojewodę oburzyły słowa dotyczące dodatków motywacyjnych dla nauczycieli.

Bez laktozy i GMO. Nowe produkty od OSM Piaski

Bez laktozy i GMO. Nowe produkty od OSM Piaski 0 1

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach wychodzi naprzeciw trendom i oczekiwaniom klientów. Do sprzedaży wprowadziła kefir i jogurt bez laktozy. Spółdzielnia zbiera również oświadczenia od dostawców, że ich krowy nie są żywione paszami genetycznie modyfikowanymi.

Mila na start w Lublinie. 270 osób na mecie [zdjęcia]
galeria

Mila na start w Lublinie. 270 osób na mecie [zdjęcia] 31 3

270 osób zameldowało się na mecie niedzielnego biegu Mila na start w Lublinie.

Chełm: Będą zmiany na placu Dworcowym

Chełm: Będą zmiany na placu Dworcowym 3 0

Już niedługo ruszy zapowiadana przez ratusz przebudowa pl. Dworcowego w Chełmie. W tym celu zaktualizowano techniczny projekt jego zagospodarowania. Miasto wydało też pozwolenie na budowę i przygotowuje przetarg na wykonawstwo.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.