piątek, 20 października 2017 r.

Chełm

Rzecznik konsumenta pomógł naszej Czytelniczce

  Edytuj ten wpis
Dodano: 13 lipca 2010, 14:57
Autor: moj

Do naszej redakcji zgłosiła się Czytelniczka. Kupiła pierścionek, który okazał się kiepskiej jakości. jubiler odmówił uwzględnienia reklamacji. Okazało się, że jest na to rada.

Pani Katarzyna kupiła złoty pierścionek u jubilera. Po kilku miesiącach użytkowania okazało się, że to był bardzo nietrafiony zakup. – Pierścionek naprawiałam wielokrotnie, na własny koszt – skarży się pani Katarzyna. – Jubiler nie chciał uwzględnić reklamacji i twierdził, że taka biżuteria nie podlega gwarancji.

O całej sprawie powiadomiliśmy Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. – Takie przypadki zdarzają się niezwykle rzadko i muszą być rozpatrywane indywidualnie – mówi Krzysztof Nadolski, chełmski rzecznik konsumentów. – Rozmawiałem zarówno z klientką jak i jubilerem. Umówili się na spotkanie, dzięki któremu, miejmy nadzieję, dojdą do porozumienia.

Chełmianie, którzy mieli podobne problemy z zakupami, mogą również poprosić o pomoc miejskiego rzecznika. Mogą się z nim kontaktować pod nr tel. 82 564-38-89 lub za pośrednictwem e-maila : kn@um.chelm.pl
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
ajajajjj
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

ajajajjj
ajajajjj (13 lipca 2010 o 19:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kupiłem buty Adiboss półtora roku temu. Niestety odklejają mi się żarówiastozielone paska po zewnętrznej stronie (wszystkie cztery).
Czy ja też mogę prosić o pomoc?

a teraz tak na poważnie - co się może popsuć w pierścionku?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!