piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Gry

L.A. Noire: Premiera wirtualnego czarnego kryminału

Dodano: 20 maja 2011, 14:50
Autor: RAD

L.A. Noire
L.A. Noire

Dziś premiera gry L.A. Noire. Gry, która zapowiada się na jedną z najlepszych gier tego roku. Co najmniej tego roku. Z trzech powodów.

POWÓD NR 1

Gra tworzona jest przed Team Bondi we współpracy z Rockstarem, czyli twórcami takich hitów jak seria GTA czy Red Dead Redemption. A te gry nie bez powodów są zaliczane do najlepszych produkcji w historii.

– Naszym zdaniem L.A. Noire to przełomowy tytuł – mówi bez owijania w bawełnę Sam Houser, założyciel Rockstar Games.
– Dzięki mieszance porywającej akcji i wciągającej pracy detektywistycznej, gra odrzuca wszelkie konwencje gatunkowe, stając się całkowicie wyjątkowym i urzekającym thrillerem.

POWÓD NR 2

To czarny kryminał rozgrywający się w Los Angeles w latach ‘40. Skojarzenia z powieściami Raymonda Chandlera są tu jak najbardziej uzasadnione.

Akcja gry toczy się w Los Angeles, tuż po zakończeniu II wojny światowej. Nie jest to miłe miasto: przemoc, korupcja, patologie...
W takich okolicznościach poznajemy i wcielamy się w weterana wojennego, Cole'a Phelpsa. Ten pnie się po szczeblach kariery policyjnej w LAPD, rozwiązując kolejne, coraz trudniejsze sprawy. Nasze zadanie? Śledztwa.

Zarówno te związane z głównym wątkiem jak i dodatkowe, ktorych wykonanie będzie opcjonalne (przemierzając miasto będziemy mogli po prostu wziąć poboczne zadania, zgłaszane przez radio policyjne).

Natomiast to, co w innych grach jest sednem zabawy – strzelaniny, pościgi, bijatyki – tu będą tylko dodatkiem.

Mało tego: będzie można je pominąć.

Jeżeli gracz nie będzie sobie radził ze zbyt trudną dla niego sekwencją zręcznościową, gra "zaproponuje” jej pominięcie.

POWÓD NR 3

MotionScan. To specjalna technika odczytu ruchu opracowana przez twórców. Polega to na ustawieniu 32 kamer High Definition dookoła aktora i nagraniu jego twarzy w pełnym 3D. W ten sposób każdy aspekt mimiki aktora może zostać przeniesiony do gry.



Efekt jest niesamowity i pozwala na to, by najważniejszą rzeczą w grze były przesłuchania.
W ich trakcie będziemy musieli decydować czy podejrzany/świadek kłamie czy nie właśnie na podstawie mimiki, gestów, spojrzeń rzucanych w bok... Do tego dochodzi zbieranie dowodów, szukanie poszlak, śladów. Prawdziwa, policyjna robota.

Ale nie tylko mimika komputerowych postaci prezentuje się dobrze. Twórcy sporo wysiłku włożyli w stworzenie wirtualnego Los Angeles. Pod względem stylu, klimatu i dbałości o szczegóły tylko dwie gry oferują to samo: GTA IV ze swoim Liberty City i Mafia II z akcja osadzoną w amerykańskiej metropolii przełomu lat 40 i 50-tych.

Aż szkoda, że L.A. Noire ukazuje się dziś tylko na konsole Playstation 3 i Xbox 360.


Czytaj więcej o:
gregory22
UIOOPPOIIU
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

gregory22
gregory22 (24 maja 2011 o 23:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
aha, tez juz mam. Przyszlo dzisiaj kurierem z hita. w sumie nie spodziewalem sie ze zadzialaja w ciagu 24godzin. teraz tylko zainstalowac i zarywac nocki. pokochalem juz po trailarze;)
Rozwiń
UIOOPPOIIU
UIOOPPOIIU (21 maja 2011 o 19:06) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
pod względem klimatu, pomysłu i "gry aktorskiej" - rzecz wybitna. Niczym powieść Chandlera. tylko trochę za łatwe
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (1)1
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!