piątek, 15 grudnia 2017 r.

Kraśnik

"Mam zasięg tylko na balkonie"

  Edytuj ten wpis
Dodano: 5 listopada 2012, 10:09

Czytelnik z Kraśnika: Żeby skorzystać z telefonu komórkowego muszę stać przy oknie, albo wyjść na balkon. Operator: Ten przypadek musiał być wyjątkowo pechowy.

– Od ok. miesiąca nie mam zasięgu, ani możliwości skorzystania z Internetu w telefonie w momencie, kiedy przebywam w mieszkaniu. Jak za pradawnych czasów: by móc nawiązać rozmowę trzeba podejść do okna lub wyjść na balkon – napisał do nas pan Andrzej z Kraśnika, klient sieci Plus. – Od konsultanta usłyszałem, że trwa remont nadajnika i stąd te trudności - dodaje.

Mijały jednak kolejne dni, a problem nie został rozwiązany. Pan Andrzej zwrócił się więc o pomoc do "Dziennika Wschodniego". Niedługo później biuro prasowe Polkomtela (właściciel sieci Plus) odpisało mu, że telefon powinien działać już normalnie.

Radość nie trwała jednak długo. – Myślałem, że będzie dobrze, ale nadal nie mogę korzystać z Internetu - skarży się nasz Czytelnik.

- Sądząc po nikłej liczbie zgłoszeń od naszych klientów opisywany przypadek musiał być wyjątkowo pechowy. Trzeba pamiętać, że telefonia komórkowa uzależniona jest od dostępności sieci radiowej, a zjawisk ją ograniczających może być bardzo wiele i niekoniecznie spowodowanych awarią – wyjaśnia Arkadiusz Majewski z biura prasowego Polkomtela. – Słabość sygnału może być chociażby związana z ukształtowaniem terenu, typem jego zabudowy, odległością od anteny, dostępnymi zasobami na stacji bazowej, problemami ze sprzętem użytkownika czy warunkami atmosferycznymi - dodaje.

Sprawa mieszkańca Kraśnika została skierowana do Departamentu Reklamacji Plusa.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Marta
ktos
mn
(52) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Marta
Marta (22 kwietnia 2013 o 11:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
witam
mam problem z zasięgiem w Plusie od stycznia 2013. do grudnia 2012 zasięg był pełny a teraz nie ma go wcale. dzwoniłam do nich po 5 razy w miesiącu i oczywiście standardowa odpowiedź: zgłoszenie przyjęte odezwie się do pani ktoś z działu technicznego ale nigdy nikt się nie odezwał. po pół godziny od zakończenia rozmowy przychodził sms że zgłoszenie zakończone i dalej to samo - zasięgu jak nie było tak nie ma. napisałam reklamację i oczywiście negatywna odpowiedź. jakbym chciała z nimi zerwać umowę to jeszcze muszę kare zapłacić bo przecież to nie ich wina blebleble.... MASAKRA !!!!! banda deb***i!!!
Rozwiń
ktos
ktos (17 grudnia 2012 o 10:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
w piotrkowie koło lublina tez nie ma zasiegu w plusie
Rozwiń
mn
mn (11 grudnia 2012 o 20:30) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jeśli macie problemy z zasięgiem lub internetem w PLUSIE piszcie reklamacje przez internet[color=#282828][font=arial, tahoma, sans-serif] [/font][/color][size=4][color=#282828]bok@plus.pl [b]lub pisemnie Polkomtel Sp. z o.o- Reklamacje, ul.Postępu3, 02-676 Warszawa. Anulowali mi[/b][font=arial, tahoma, sans-serif] [/font][/color][color=#282828][font=arial, sans-serif]kwotę miesięcznego abonamentu za brak internetu w telefonie. [/font][/color][color=#282828][font=arial, sans-serif]Wystarczyło 100 maili i 3 reklamacje pisemne. Ale warto- nie dajmy się !!!![/font][/color][/size]
Rozwiń
z zasięgiem
z zasięgiem (10 grudnia 2012 o 18:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
a nie momentami raczej...
Rozwiń
Dawid
Dawid (10 grudnia 2012 o 18:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Od 4 dni na spławach zasieg jest tylko momentalnie, niewiem co sie dzieje z tym plusem.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (52)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!